Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cze.Mam problem.Patrzę pod maskę a tam z lewej strony silnika tj. z od pasażera tam gdzie jest ten dekiel od rozrzadu to byly slady oleju.Wjechalem pod kanal i patrze od spodu i tez bylo sladow oleju.Jak myslicie co to moze być?Skad moze byc ten wyciek?Bo troche oleju ubyło.Czy da się to jakoś naprawić albo usunąć wyciek?Bo już nie wiem co robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mialem to samo i okazalo się , że leci z EGR. Póki co przeciścilem i narazie ok.

Tak wiec zajżyj pierw tam.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladnie!!:)

u mnie to troszke pomoglo, choc slyszalem ze i tak bedzie trzeba kiedys tam wymienic, bo jak juz zaczal przepuszczac to lepiej nie bedzie :((a jeśli chodzi o zaslepianie to ja sie w to nie bawie po przebojach z mondkiem)

poki co jeszcze mocno nie leci i ubytkow oleju jakis wiekszych nie mam

pozdrawiam

 

---------- Post added at 19:07 ---------- Previous post was at 19:04 ----------

 

choc teraz zauwazylem ze ty masz benzynke , wiec moze to byc cos innego :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=271&Itemid=9

Gdzie znajduję się ten zawór?I da się jakoś sprawdzić czy akurat z niego leci ten olej?Przystawić rękę czy coś.

To co może być jeszcze nie tak oprócz tego zaworu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale Marcin ma benzynę nie diesla,więc co ma czyścić?

Chyba się nie dogadaliście.Pewnie do wymiany uszczelka pod pokrywą zaworów,stąd ten olej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby to była tylko ta uszczelka?A trzeba ją kupić razem z pokrywa od zaworów?

A może cieknie z uszczelniacza wału rozrządu?

Edytowane przez marcin016

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem podobny problem , u mnie do wymiany byla uszczelka pod pokrywa zawrów, koszt 85 zł plus robota

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam silnik czyli APT i miałem ten sam problem z wyciekiem oleju. Po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów jest sucho. Wymień uszczelkę i po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a powiedzcie czy ciężko się zdejmuje ten zawór EGR? Nie robiłem nigdy sam przy aucie i pytam Was czy dam rade bo z 2 strony nie chce pakować kasy mechanikowi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OF

Koledzy a powiedzcie czy ciężko się zdejmuje ten zawór EGR? Nie robiłem nigdy sam przy aucie i pytam Was czy dam rade bo z 2 strony nie chce pakować kasy mechanikowi.

 

Proste jak założenie gumy na Wacka!

 

Mowa o TDI

odkręcasz6/8 śrub plus dwie opaski albo wypinasz szybko złączkę i już wyjęte :)

 

 

 

jak już odkręcisz i wyjmiesz egr to zajrzyj do kolektora dolotowego czy przypadkiem nie jest zasyfiony!

 

 

a co do oleju, w dolocie to na 90% jest to wina odmy, która pcha olej do dolotu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za pomoc.Kupię te uszczelke, wymienie i zobacze czy dalej bedzie sie pocil czy nie.

Samemu da się rade wymienić tą uszczelke?Nie trzeba fachowca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie:) Biorę się w taki razie za czyszczenie w następny weekend:) A powiedzcie jeszcze czy są tam jakieś uszczelki? Jeśli tak to jakie bo chce kupić zanim wezmę się za robotę. A czy poza odkręceniem śrub i tej opaski nie trzeba już nić innego wykręcać? jaki jest dostęp do tych śrub?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marcin016 jak zdejmiesz pokrywę zaworów, oczyść ją dobrze i sprawdź na płaskiej powierzchni czy nie jest wygięta. U mnie po wymianie samej uszczelki było dobrze przez 1,5 miesiąca (jakieś 8.000 km) i znów zaczęło śmierdzieć spalonym olejem. Wczoraj rozebrałem to jeszcze raz, oczyściłem wszystko i posmarowałem silikonem, ale okazało się, ze i pokrywa jest delikatnie zwichrowana -> dałem w tym miejscu więcej silikonu. No... zobaczymy czy zda egzamin. Jak nie to nowa pokrywa lub planowanie?

Czy planuje się aluminiowe pokrywy zaworów???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności