arkady4 Zgłoś #1 Napisano 21 Listopada 2009 Witam kolegów ! mam mały problem z pompą wody , niestety po dwóch latach i 25000 km zdechło mi łożysko pompy wody czyli mam betoniarkę pod maską no i muszę to wymienić . Niestety przy poprzedniej wymianie wkładu pompy pourywały mi sie śrubki w obudowie i zostały co prawda powiercone , ale jak to bywa przy wierceniu w alu z róznym skutkiem co prawda nie cieknie ale jak już mam wymieniać pompę to wymienię z obudową . I tutaj sedno sprawy: posiadam sprawną obudowę pompy o nr;037121013 czy któryś z Kolegów jest mi w stanie sprawdzić czy będzie pasowała do silnika RP? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 21 Listopada 2009 ci chodzi o 1 z tego sccrenu http://img502.imageshack.us/img502/6149/beztytuuqs.jpg bo ten nr co podałes to raczej zaminnik niz oryginał bo w etce nie znalazłem go Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #3 Napisano 21 Listopada 2009 posiadam sprawną obudowę pompy o nr;037121013 czy któryś z Kolegów jest mi w stanie sprawdzić czy będzie pasowała do silnika RP? Wedle ETKI nie da się sprawdzić bo nie występuje w niej numer samej obudowy (tylko cała pompa, albo sam przód pompy), jak ktoś ma na wierzchu tą obudowę to może sprawdzić czy to pasuje do twojego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady4 Zgłoś #4 Napisano 21 Listopada 2009 (edytowane) Dzieki koledzy za pomoc, ja mam tą obudowe w ręce tylko pompa jeszcze w samochodzie ze starą obudowa , z etki faktycznie wychodzi że to jeden kawałek :639: a mi chodzi o to aluminiowe coś do czego przykręcamy śrubki i zakładamy węze i termostat , podobno to co mam jest z golfa 3 turbo diesla , a numer spisany z obudowy i są znaczki VW i Audi na tym czyli raczej oryginał:638: Edytowane 21 Listopada 2009 przez arkady4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernest_1978 Zgłoś #5 Napisano 21 Listopada 2009 (edytowane) przecież możesz w etce sprawdzić nr pompy w golfie i u ciebie jeśli ten sam to jesteś w domu edit tu masz screna http://www.iv.pl/images/e1e0of42zdsw0jwb4a9.jpg jesli chodzi ci o czesć z nr 11 to lipa w etce bo u mnie wyskakuje że nie istnieje w katalogu ale zauważ że w dieslach i benzynach ABS 1Z 2E AAZ jest to samo Edytowane 21 Listopada 2009 przez ernest_1978 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #6 Napisano 21 Listopada 2009 podobno to co mam jest z golfa 3 turbo diesla To będzie pasować do każdej rzędówki, bo we wszystkich silnikach rzędowych pompy są takie same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady4 Zgłoś #7 Napisano 21 Listopada 2009 Panowie , chodzi o największy element z pozycji nr 2! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernest_1978 Zgłoś #8 Napisano 22 Listopada 2009 sorki zakręciłem sie http://www.iv.pl/images/wfstic5gjx9wzcl1coup.jpg ale nr etka twojej pompy i tej z AAZ jest ten sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady4 Zgłoś #9 Napisano 22 Listopada 2009 Dzieki Ernest , właśnie o to mi chodziło czy to jest współwymienne z golfem ale widze że to jest to samo czyli moge kupić sam przód pompy:) . Może to niewielka różnica w cenie ale zawsze na zgrzewke "paliwka " zostanie:564:mam tylko nadzieje że następna pompa nie zdechnie tak szybko jak ta ,którą mam ( hepu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach