pantone Zgłoś #1 Napisano 17 Listopada 2009 (edytowane) Witam, Proszę o analizę błędów: 16496 Czujnik zasysanego pwietrza niskie napięcie. 17521 Regulacja lambda str.2 podgrzewanie za wysokie,błąd sporadyczny. 17695 zawór regulacji ciśnienia turbiny-przerwa brak osprzętu błąd sporadyczny. Edytowane 20 Listopada 2009 przez pantone nowy odczyt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 17 Listopada 2009 (edytowane) szukajka sie kłania 16496Czujnik G42 temperatury zasysanego powietrza 17521-P1113BANK-SENSOR INTERNAL RESISTANGE TOO HIGH sonda lambda ale powinna ci sie włanczac kontrolka podczas jazdy(check engine) nie koniecznie jest uszkodzona lewe powietrze przek katalizatorem zła dawka paliwa (spalanie ) zbyt duzo tlenu w układzie wydechowym lub za mało uszkodzone ogrzewanie sondy (sonda do wymiany) przewody uszkodzone lub słaby styk na wtyczkach to chyba wszystko 17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit Edytowane 17 Listopada 2009 przez mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pantone Zgłoś #3 Napisano 20 Listopada 2009 17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit Gdzie ten czujnik się mieści? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 21 Listopada 2009 w dolocie gdzies w okolicy przepustnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pantone Zgłoś #5 Napisano 21 Listopada 2009 Dzięki Rafał z dwoma błędami sprawa załatwiona. Pozostał mi tylko 17521,przewody sprawdzone jest przejście od sterownika,więc chyba sonda do wymiany?Tamte dwa błędy spowodowane były zamianą wtyczek(ktoś źle podpiął) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach