bunia23 Zgłoś #1 Napisano 31 Października 2009 siemanko tak jak w temacie zna moze ktos jakis dobry preparat bo juz ten dzwięk tego łańcuszka mnie denerwuje wiem ze niema cudów i musze go wymienic ale moze ktos zna jakis preparat co troche wyciszy ten łańcuszek juz zbieram kase na nowy napinacz ale niestety to niejest tania część co myslicie o takim wynalazku Ceramizer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #2 Napisano 31 Października 2009 daje tyle co umarłemu kadzidło.zdania ogólnie są podzielone ale zamiast wydawać kase na ceramizery lepiej wydaj ją na nową część i problem zniknie.nie ma cudów...niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek85 Zgłoś #3 Napisano 31 Października 2009 nasyp trocin dębowych do oleju nie no oczywiscie żartuje, niestety tylko wymiana pomoze, ceramizer sobie odpusć, próbowałem to u brata w corsie i w golfie III od kolegi, praca silnika nie zmieniła sie w ogóle, jak w jednym tak w drugim przypadku, moim zdaniem na 1000% ceramizer ci nie pomoze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cichybob Zgłoś #4 Napisano 31 Października 2009 napinacz lancucha posiadda pod spodem malutkie sitko, sprobuj je oderwac. powinno pomoc na jakis czas ale nie musi! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #5 Napisano 31 Października 2009 moze ktos jakis dobry preparat Kolego, a na jakim jeździsz oleju? Generalnie chodzi i firmę nie gęstość, ja u siebie łańcuch bardzo słyszałem jak jeździłem na Valvoline i na Motul'u, gdy zaczełem lać Mobila przestało mi to przeszkadzać. No chyba, że u ciebie jest to już tak bardzo słyszalne, że łańcuch z napinaczem kwalifikuje się tylko do wymiany, a sama wymiana może być dużo tańsza niż koszty po zerwanym łańcuchu, co może się zdarzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bunia23 Zgłoś #6 Napisano 1 Listopada 2009 mam wlany mobil poł syntetyk a oco chodzi z tym sitkiem mozesz mi coś więcej napisac jak moge się dostać do tego sitka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cichybob Zgłoś #7 Napisano 1 Listopada 2009 musisz sciagnac pokrywe od zaworow. nastepnie wyjac napinacz a jak go juz wyjmiesz to bedziesz wiedzial o jakie sitko dokladnie chodzi (jest pod spodem napinacza i czesto jest zapchane i przez to jest mniejsze podawane cisnienie!) opis wyjecia napinacza znajdziesz na forum wraz ze zdjeciami! powodzenia:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bunia23 Zgłoś #8 Napisano 1 Listopada 2009 oj to chyba sobie z tym sam nieporadze jak bym go juz wyjął to bym kupił drugi uzywany pewnie musze sie do jakiegoś mechanika udac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimo Zgłoś #9 Napisano 1 Listopada 2009 U mnie, praktycznie tego sitka już nie było - zostało rozerwane, a i tak mocno silnik klekotał, tak więc nie wiem czy gra warta świeczki. Gdy u mnie zaczęły się objawy uszkodzonego napinacza na trochę pomogło zalanie samochodu olejem Valvoline maxlife półsyntetyk...ale wyciszyło go tylko na krótki czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bunia23 Zgłoś #10 Napisano 1 Listopada 2009 moze mi ktoś wysłać link z opisem wymiany tego napinacza bo ja niemoge znaleść , moze wiecie czy w moim silniku jest tylko jeden rodzaj napinacza bo mam w kupnie uzywany podobno dobry a niechciał bym kupić złego który nie bedzie pasował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #11 Napisano 1 Listopada 2009 (edytowane) Coś mi edycja się posypała nie wiem o co chodzi? Edytowane 1 Listopada 2009 przez 4Ri3L Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach