tom_ek1 Zgłoś #21 Napisano 28 Listopada 2009 Witam. ostatecznie wymieniłem teraz wszystkie świece na iskry jak się będą sprawować... się okaże, puki co nie ma mrozu, ale i tak silniczek odpala za pierwszym razem A jeśli chodzi o dymek, to dziwna sprawa, bo czasem się pojawia, a czasem nie... myślałem o uszczelniaczach... penie też są do roboty bo już sporo przebiegu ma mój silnik ( myślę że ze 450 tys km się uzbiera albo wiecej - choć na liczniku tylko 310 tys) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arth Zgłoś #22 Napisano 28 Listopada 2009 Jezeli chodzi o niebieski dymek to jest rożnie, bowiem jezeli auto nie bierze oleju (tak jak mój a puszcza niebieski dymek, jednak stoi przewaznie ponad tydzień bez odpalenia) to nie powiedziane, że to uszczelniacze, w sumie ciort wie, w sumie nie wiem , bo nie jezdze paskiem co dziennie - od tego mam inne auto, cos tam dymi po odpaleniu na niebiesko, troche smród oleju jest, nastepnie woda kapie z tłumika, ale po przejechaniu kilku km nic nie widac z rurki, jak wspomnialem oleju nie bierze, chyba ze walne traskę 800km z czego połowa to autobana w Niemcowni, wtedy dolewam te 2mm na bagnecie, no ale wtedy to jest przez 300km predkosc ponad 160kmh non stop, gdyz jak zwykle czasu mało:) hehe a to raczej normalne dla takiego starocia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach