b0ss Zgłoś #1 Napisano 15 Października 2009 (edytowane) tak jak w temacie czy ciśnienie w cylindrach ma wpływ na wartosc cisnienia doładowania turbiny? wstyd sie przyznac ale jak mierzylem cisnienie w cylindrach to wyszlo 14 bar na kazdym :542: Edytowane 15 Października 2009 przez b0ss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #2 Napisano 15 Października 2009 No to kaplica 14 na 22,5 toż to jeszcze jeździ:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b0ss Zgłoś #3 Napisano 15 Października 2009 jezdzi jezdzi, nawet zmia nie ma problemu z rozruchem. Tylko juz slabowate i sporo pali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szef_ff Zgłoś #4 Napisano 16 Października 2009 (edytowane) Dolej benzyny do ropska i powinien jeździć lepiej. Dla zabitego silnika jest to ostatni pomysł na dobicie go nie tracąc z osiagów. Podkreślam ostatni pomysł. Ten zabieg nie przedłuża żywotności. Ciśnienie ucieka wiec dmuchnij go mocniej. A może tylko uszczelka poszła pod głowicą? Edytowane 16 Października 2009 przez szef_ff Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b0ss Zgłoś #5 Napisano 19 Października 2009 A może tylko uszczelka poszła pod głowicą? ale czy przez uszczelke az tak bardzo spadlo by ciśnienie ? Wracając do sedna sprawy czy ztaką kompresja turbo bedzie dmuchalo tyle ile powinno...? Moze sie myle, ale wydaje mi sie skoro nie ma kompresji to spaliny wylatuja wolniej niz na normalnie i moze turbo nie rozkreca sie tak jak powinno ? to jest tylko moja teoria byc moze bledna wiec prosze o pomoc kogos kto sie zna na tym troszke lepiej niz ja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach