Lorentz Zgłoś #1 Napisano 21 Września 2009 Witam ! Szukałem na forum ale nic nie znalazłem a już napewno jeśli chodzi o 2.0 TDI. Proszę o pomoc - będę wdzięczny za każdy mail. Przy mocniejszym przyspieszeniu ale bez wariacji czasami pojawia się ciemny dymek z rury. Szczególnie to widać jak jedzie się np na 5 biegu a Dsg zrzuci na 4 przy wyprzedzaniu ? Czyżby coś z PD ? Odpala bez zarzutu, pali w mieście okołp 8 - 8.5. Jak jest zimny nie widać kopcenia z rury. Przebieg 80 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #2 Napisano 21 Września 2009 Że tak zapytam, ten dymek widzisz w lusterku, czy to na podstawie opowiadań obserwatorów Twojego wydechu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #3 Napisano 21 Września 2009 Jechałem za żoną która prowadziła nasze B6 . W lusterku kiedyś zauważyłem ale wówczas dałem dobrze w pedał gazu - stąd wtedy mnie to akurat nie zdziwiło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #4 Napisano 21 Września 2009 to sie nazywa sadza - kazdy tdi przy redukcji walnie baka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #5 Napisano 21 Września 2009 Chyba jestem przewrażliwiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek.w Zgłoś #6 Napisano 21 Września 2009 to sie nazywa sadza - kazdy tdi przy redukcji walnie baka Jak ma dpf'a to nie walnie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #7 Napisano 21 Września 2009 Niestety nie posiadam u siebie DPF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luc Zgłoś #8 Napisano 21 Września 2009 takie zeczy to chyba norma, ale osobiscie sprawdzilbym szczelnosc ukladu dolotowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #9 Napisano 21 Września 2009 takie zeczy to chyba norma, ale osobiscie sprawdzilbym szczelnosc ukladu dolotowego. Skoro brak DPFa, bączek tylko przy bucie, rozumiem, że dynamika na normalnym poziomie, to uważam, że nie ma o co kruszyć kopii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #10 Napisano 21 Września 2009 Tak, dokładnie tak jak piszesz jest to tylko przy bucie ewentualnie przy zrzuceniu biegu na niżej przy przyspieszeniu. Dziękuję bardzo za wszystkie posty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #11 Napisano 21 Września 2009 Pamiętaj, że jeżeli dużo jeździsz w cyklu miejskim, sadzy naprawdę dużo odkłada się w układzie wylotowym, taki but, czasami naprawdę robi na zdrowie, ale wiadomo, temperatura oleju musi być oczywiście >80 stopni Celsjusza. Ciesz się, że jesteś szczęśliwym właścicielem auta bez DPF, poczytaj jak płaczą użytkownicy DPF śmigających po mieście, gdy im praktycznie co chwilę zapala się kontrolka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #12 Napisano 21 Września 2009 Już jestem wdzięczny. Auto rzeczywiście większość jeździło w mieście i tak też jest w chwili obecnej. Dziękuję i pozdrawiam. P.S. Za swoim służbowym nigdy nie jechałem może też tak jest :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #13 Napisano 21 Września 2009 DPF tak na marginesie u siebie tego nie mam, lecz u ojca w C6 jest, auto przebieg 2 tys km a tu juz kontrolka sie zapalala(był w serwisie), od tamtej pory teraz 8 tys km i nie zapala sie oby jak najdluzej ogolnie wynalazek pseudo ekologiczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #14 Napisano 21 Września 2009 W serwisie rozumiem usługa czyszczenia DPFa jest odpłatna, tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #15 Napisano 21 Września 2009 w każdym Dieslu to chyba jest normalne że jak się wciśnie gaz to dym puści bo nie zdąża tego wszystkiego przerobić proste ;] ja mam przejechane 60tyś km i też to mam oczywiście w tedy jak wcisnę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wawrzik23 Zgłoś #16 Napisano 21 Września 2009 ech sipowitz chyba nie wiesz co to jest dpf i jak sie go oczyszcza, gdzies dzwoni tylko nie wiadomo w ktory kosciele. czytasz i nie wiesz o czym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #17 Napisano 21 Września 2009 le wiadomo, temperatura oleju musi być oczywiście >80 stopni Celsjusza. a nie czasami 90 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #18 Napisano 21 Września 2009 ech sipowitz chyba nie wiesz co to jest dpf i jak sie go oczyszcza, gdzies dzwoni tylko nie wiadomo w ktory kosciele. czytasz i nie wiesz o czym. Masz rację, jestem zielony jak łąka wiosną... Biedaku... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=55260 Tylko teraz nie mów, że Ci głupio i gorąco przepraszasz... a nie czasami 90 ? Wszelka dokumentacja jasno sugeruje, że powyżej 80, 90 oczywiście jak najbardziej wskazane. Dla nieuważnych, takich jak np. wawrzik23, mowa o temperaturze oleju, nie płynu G12. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #19 Napisano 21 Września 2009 Masz rację, jestem zielony jak łąka wiosną... Biedaku...http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=55260 Tylko teraz nie mów, że Ci głupio i gorąco przepraszasz... Wszelka dokumentacja jasno sugeruje, że powyżej 80, 90 oczywiście jak najbardziej wskazane. Dla nieuważnych, takich jak np. wawrzik23, mowa o temperaturze oleju, nie płynu G12. oj bedzie komus glupio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #20 Napisano 22 Września 2009 oj bedzie komus glupio jak już mu nie jest :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach