Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Zdarza mi się od czasu do czasu jak przekręcam stacyjkę ze wyświetlacze w desce się podświetlają tylko a nic nie wyświetlają.Po wyłączeniu stacyjki i ponownym włączeniu wszystko wraca do normy.Co może być przyczyną takiej dolegliwości.Może komuś sie już coś takiego przytrafiło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kto się oriętuje jak w 4Motion jest mocowany tylny amorek (coś mi stuka z tamtych okolic jakby coś się odkręciło).

Pewnie bedzie trzeba kawałek tapiceki z bagażnika wywalić i sprawdzić.

Z ośce mocowanie jest od strony koła od dołu.

Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój passat wreszcie rzucił palenie (muszę wziążć z niego przykład haha). Dzisiaj sprawdzamy układ paliwowy, wreszcie będziemy coś wiedzieć bo vag oczywiście mówi :brak błędów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy po włączeniu zapłonu ale bez kręcenia rozrusznikiem już pompka powinna dawać palwo? U mnie paliwo pompuje dopiero jak kręci rozrusznik. Jutro wymienię pompkę ale po podłączeniu drugiej też po włączeniu zapłonu nic się nie dzieje. Może jakiś przekaźnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po przekręceniu zapłonu pompka powinna pompować słychać to trochę potem dopiero odpalasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwóch mechaników mówi że w v6 czy to w pasku czy audi pracuje dopiero z rozrusznikiem. Może coś z zasilaniem myszki np.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno pompa się włącza... średni ten machanik.

Po przekręceniu zapłonu pompa kręci przez jakieś 1 albo 2 sekundy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyjeliśmy pompkę z baku i mieliśmy ją w ręku podłączoną, pompuje dopiero jak kręci rozrusznik a wcześniej cisza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na pewno pompa się włącza... średni ten machanik.

Po przekręceniu zapłonu pompa kręci przez jakieś 1 albo 2 sekundy.

 

nie jestem do końca pewien tego, nigdy nie słyszałem w passacie pompy na zapłonie.

Co innego gdy kiedyś miałem punto :P to było wyraźnie jąsłychać na zapłonie.

Nie dał bym sobie ręki uciąć, ale myśle ze mechanicy mogą mieć racje - czytaj " problemy z odpalaniem " są przypadki ze 2.8 kręci długo i nie chce odpalić bo paliwo się cofa, jak by się cofało, ale na zapłonie by potrzymał 2 sekundy to by wróciło, a tak nie wraca i muszą krecić rozrusznikiem aż napompuje, to ma sens.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, silników 2.8 V6 30V stosowanych w Passatach/Audi jest co najmniej kilka więc w możliwe że w niektórych z nich pompa włącza się po stacyjce a w niektórych dopiero rozruszniku ;)

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzimy jeszcze przekaźniki, bezpieczniki. Może immobilaizer, zawór benzyna gaz. Dziękuję za zainteresowanie. Wydaje mi się, że jeszcze kilka dni temu po włączeniu zapłonu słychać było załaczanie pompki , chyba że takie pyk pyk to z baku przez wracające paliwo było wydawane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie powiem tylko że w APR pompa się włącza :)

 

I jeżeli robiłeś coś przy komputerze gazu to sprawdź połączenie... u mnie przy nie podłączonym komputerze gazu też nie chciał palić.

Edytowane przez Beny2.8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B_O_N_K a jak u Ciebie też masz ACK 1998r? Zdaje się że przy kompie gazu nie grzebaliśmy ale może coś się rozpięło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, mam ACK ale nie zauważyłem żeby pracowała u mnie pompa paliwa od razu po przekręceniu kluczyka.

 

Jeśli chodzi o odpalanie to jak nie jeżdżę 2-3 dni to później muszę zakręcić 2-3 sekundy. Jak jeżdżę częściej to odpala "od kopa". Druga sprawa że mam trochę słaby akumulator i po 2-3 dniach nie ma takiego "powera" do kręcenia.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

podłącze sie do tematu, tez mi cos puka-przejrzane od spodu - nie ma luzu na zawiasie jednak jak sie jedzie cos stuka-podobnie do łaczników ale to nie one. Moze ktos sie spotkał z podobnym problemem i pomoze zanim rozgrzebie tapicerke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stan oleju sprawdza się na zimnym silniku - na ciepłym stan będzie zaniżony ponieważ część oleju znajduje się nie w misce olejowej ale na elementach silnika.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:):) Edytowane przez poksik1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym silniku, gdy już olej zcieknie do misy, stan powinien utrzymywać się pomiędzy tymi pomarańczowymi plastikami. Optymalnie jest w okolicach 75% patrząc od dołu.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:):) Edytowane przez poksik1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności