tomas-x Zgłoś #1121 Napisano 24 Października 2010 Witam.Zdarza mi się od czasu do czasu jak przekręcam stacyjkę ze wyświetlacze w desce się podświetlają tylko a nic nie wyświetlają.Po wyłączeniu stacyjki i ponownym włączeniu wszystko wraca do normy.Co może być przyczyną takiej dolegliwości.Może komuś sie już coś takiego przytrafiło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1122 Napisano 25 Października 2010 Witam Kto się oriętuje jak w 4Motion jest mocowany tylny amorek (coś mi stuka z tamtych okolic jakby coś się odkręciło). Pewnie bedzie trzeba kawałek tapiceki z bagażnika wywalić i sprawdzić. Z ośce mocowanie jest od strony koła od dołu. Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1123 Napisano 26 Października 2010 Mój passat wreszcie rzucił palenie (muszę wziążć z niego przykład haha). Dzisiaj sprawdzamy układ paliwowy, wreszcie będziemy coś wiedzieć bo vag oczywiście mówi :brak błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1124 Napisano 26 Października 2010 Czy po włączeniu zapłonu ale bez kręcenia rozrusznikiem już pompka powinna dawać palwo? U mnie paliwo pompuje dopiero jak kręci rozrusznik. Jutro wymienię pompkę ale po podłączeniu drugiej też po włączeniu zapłonu nic się nie dzieje. Może jakiś przekaźnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1125 Napisano 26 Października 2010 Po przekręceniu zapłonu pompka powinna pompować słychać to trochę potem dopiero odpalasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1126 Napisano 26 Października 2010 Dwóch mechaników mówi że w v6 czy to w pasku czy audi pracuje dopiero z rozrusznikiem. Może coś z zasilaniem myszki np. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1127 Napisano 26 Października 2010 Na pewno pompa się włącza... średni ten machanik. Po przekręceniu zapłonu pompa kręci przez jakieś 1 albo 2 sekundy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1128 Napisano 26 Października 2010 wyjeliśmy pompkę z baku i mieliśmy ją w ręku podłączoną, pompuje dopiero jak kręci rozrusznik a wcześniej cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #1129 Napisano 26 Października 2010 Na pewno pompa się włącza... średni ten machanik.Po przekręceniu zapłonu pompa kręci przez jakieś 1 albo 2 sekundy. nie jestem do końca pewien tego, nigdy nie słyszałem w passacie pompy na zapłonie. Co innego gdy kiedyś miałem punto to było wyraźnie jąsłychać na zapłonie. Nie dał bym sobie ręki uciąć, ale myśle ze mechanicy mogą mieć racje - czytaj " problemy z odpalaniem " są przypadki ze 2.8 kręci długo i nie chce odpalić bo paliwo się cofa, jak by się cofało, ale na zapłonie by potrzymał 2 sekundy to by wróciło, a tak nie wraca i muszą krecić rozrusznikiem aż napompuje, to ma sens. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1130 Napisano 26 Października 2010 Panowie, silników 2.8 V6 30V stosowanych w Passatach/Audi jest co najmniej kilka więc w możliwe że w niektórych z nich pompa włącza się po stacyjce a w niektórych dopiero rozruszniku Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1131 Napisano 26 Października 2010 Sprawdzimy jeszcze przekaźniki, bezpieczniki. Może immobilaizer, zawór benzyna gaz. Dziękuję za zainteresowanie. Wydaje mi się, że jeszcze kilka dni temu po włączeniu zapłonu słychać było załaczanie pompki , chyba że takie pyk pyk to z baku przez wracające paliwo było wydawane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1132 Napisano 26 Października 2010 (edytowane) W takim razie powiem tylko że w APR pompa się włącza I jeżeli robiłeś coś przy komputerze gazu to sprawdź połączenie... u mnie przy nie podłączonym komputerze gazu też nie chciał palić. Edytowane 26 Października 2010 przez Beny2.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1133 Napisano 27 Października 2010 B_O_N_K a jak u Ciebie też masz ACK 1998r? Zdaje się że przy kompie gazu nie grzebaliśmy ale może coś się rozpięło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1134 Napisano 27 Października 2010 Tak, mam ACK ale nie zauważyłem żeby pracowała u mnie pompa paliwa od razu po przekręceniu kluczyka. Jeśli chodzi o odpalanie to jak nie jeżdżę 2-3 dni to później muszę zakręcić 2-3 sekundy. Jak jeżdżę częściej to odpala "od kopa". Druga sprawa że mam trochę słaby akumulator i po 2-3 dniach nie ma takiego "powera" do kręcenia. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlynarz Zgłoś #1135 Napisano 27 Października 2010 podłącze sie do tematu, tez mi cos puka-przejrzane od spodu - nie ma luzu na zawiasie jednak jak sie jedzie cos stuka-podobnie do łaczników ale to nie one. Moze ktos sie spotkał z podobnym problemem i pomoze zanim rozgrzebie tapicerke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poksik1 Zgłoś #1136 Napisano 28 Października 2010 Witam! mam pytanie ile na bagnecie na cieplym silniku powinno byc oleju a ile na zimnym?! http://img193.imageshack.us/i/sam0968.jpg/ prosze o podpowiedź! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1137 Napisano 28 Października 2010 Stan oleju sprawdza się na zimnym silniku - na ciepłym stan będzie zaniżony ponieważ część oleju znajduje się nie w misce olejowej ale na elementach silnika. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poksik1 Zgłoś #1138 Napisano 28 Października 2010 (edytowane) ) Edytowane 18 Listopada 2010 przez poksik1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1139 Napisano 28 Października 2010 Na zimnym silniku, gdy już olej zcieknie do misy, stan powinien utrzymywać się pomiędzy tymi pomarańczowymi plastikami. Optymalnie jest w okolicach 75% patrząc od dołu. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poksik1 Zgłoś #1140 Napisano 28 Października 2010 (edytowane) ) Edytowane 18 Listopada 2010 przez poksik1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach