Beny2.8 Zgłoś #741 Napisano 10 Marca 2010 Witam!Jakiego oleju uzywacie do swoich silnikow? Mobil 10W40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #742 Napisano 10 Marca 2010 A dlaczego polsyntetyk? taki trzeba lac czy jak? Bo u mnie w ksiazce jest 5W40 lub 5W30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #743 Napisano 10 Marca 2010 Ja mialem zalany Motul 10w40 ale wsysał dużo, przed wymiana zrobiłem płukanie silnika jakims specyfikiem Motula i zalałem Motulem 15W50.Zdecydowanie mniej go zżera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rapik Zgłoś #744 Napisano 11 Marca 2010 Osobiście również leję półsyntetyk Castrol i wszystko w porządku, nie bierze oleju, a silnik pracuje cicho :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #745 Napisano 12 Marca 2010 Ja mialem zalany Motul 10w40 ale wsysał dużo, przed wymiana zrobiłem płukanie silnika jakims specyfikiem Motula i zalałem Motulem 15W50.Zdecydowanie mniej go zżera. 15w50?? mineralny?? panie spojrz pan w ksiazke obslugi... to nie duzy fiat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lsw Zgłoś #746 Napisano 12 Marca 2010 witam chcial bym zasiegnac informacji u posiadaczy takieg passaka jak to jest z przyspieszeniem chodzi mi o passata z silnikiem 2.8 wyczytałem w internecie ze w manualu ma 7,6 s do setki a w automacie ma juz równe 10 sekund co wydaje mi sie byc podejrzane róznica miedzy automatem a manulalem 2,5 sekundy to chyab troche za duzo przykladowo audi a6 z silnikiem 2,8 do setki przyspiesza w manualu 8s a w automacie 8,2 wiec w passacie ta roznica jest cos za duza tak samo jest z wersja syncro ktora w manualu przyspiesza w 10 s a oska w manualu 7,6 w audi a6 nie ma tak duzych róznic i w quatro przyspiesza nawet szybciej od oski a w pasku odwrotnie własnie szukam autka z takim silnikiem i czytałem w internecie i juz zglupiałem od tego wypowiedzcie sie o przyspieszeniach zebym mila jakis punkt odniesienia bo w interneci jest mało o tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #747 Napisano 12 Marca 2010 witam chcial bym zasiegnac informacji u posiadaczy takieg passaka jak to jest z przyspieszeniem chodzi mi o passata z silnikiem 2.8 wyczytałem w internecie ze w manualu ma 7,6 s do setki a w automacie ma juz równe 10 sekund co wydaje mi sie byc podejrzane róznica miedzy automatem a manulalem 2,5 sekundy to chyab troche za duzo przykladowo audi a6 z silnikiem 2,8 do setki przyspiesza w manualu 8s a w automacie 8,2 wiec w passacie ta roznica jest cos za duza tak samo jest z wersja syncro ktora w manualu przyspiesza w 10 s a oska w manualu 7,6 w audi a6 nie ma tak duzych róznic i w quatro przyspiesza nawet szybciej od oski a w pasku odwrotnie własnie szukam autka z takim silnikiem i czytałem w internecie i juz zglupiałem od tego wypowiedzcie sie o przyspieszeniach zebym mila jakis punkt odniesienia bo w interneci jest mało o tym zmień internet a tak na poważnie... manual 4motion bez problemu robi setkę poniżej 8 sekund. Z jednego, podstawowego powodu: przy 100 km/h masz zapięty jeszcze 2 bieg. Po prostu nie tracisz czasy na zmianę na 3. Nie wiem jakie zakresy ma automat. Co do danych ośki... 2.8 w EU był tylko czterokopytny, więc na te dane, na które się powołjesz popatrz z przymróżeniem oka. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Snake Zgłoś #748 Napisano 12 Marca 2010 Mam pytanie, jakie mogą być orientacyjne koszty naprawy sprzęgła w 2,8 4x4 łacznie z kolem dwumasowym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #749 Napisano 12 Marca 2010 Ja u siebie (AMX) zmieniałem sprzęgło przed wakacjami (na szczęście bez 2masy) Kpl sprzęgła firmy LUK 900 zł. Gdybym musiał też 2masę to kolejne 220 dochodzi. Za robotę dałem 200 zł, ale to po znajomości więc nie jest to żaden wykładnik. Poskładane dobrze, przede wszystkim wał dobrze złożony, nie drga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Snake Zgłoś #750 Napisano 12 Marca 2010 Ok dzięki ale czy napewno za 2 mase tylko 220? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #751 Napisano 12 Marca 2010 sorki, 2200 miało być oczywiście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Snake Zgłoś #752 Napisano 12 Marca 2010 ok wielkie dzieki czyli koszty nie sa male. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #753 Napisano 12 Marca 2010 w detalu te części są droższe. Ja mam możliwość zakupu poniżej detalu, więc nie wyglądało to najgorzej. Na szczęście tylko tarcza była przyjarana, koło 2masowe przeżyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Snake Zgłoś #754 Napisano 12 Marca 2010 oby nie bylo to kolo, u mnie poprostu potrafi szarpnąć przy redukcji i przy ruszaniu i do tego wysoko bierze ale jeszcze sie nie slizga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lsw Zgłoś #755 Napisano 12 Marca 2010 (edytowane) no włąsnie dane dotyczace tych przyspieszen wziałem ze strony autocentrum poczytaj tam i powiedz jak ty to rozumiesz czyz by sie pomylili albo naprawde te automaty sa takie słabe w co watpie bo tu mi sie wyjdaje ze maja błedne dane manual syncro w sedanie pisze ze ma 10 s a juz manula w kombi dostaje według nich skrzydeł i robi setke w 7,8s kombi wieksze i ciezsze od sedana Edytowane 12 Marca 2010 przez lsw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalxxxxbs Zgłoś #756 Napisano 12 Marca 2010 Witam moze pomoge mam audi z tym silnikiem 2.8 v6 uwaga na skrzynie bo nie wytrzymuje ja ma juz tak ze 1 bieg musze trzymac bo wyskakuje i z 2 biegiem terz sie tak robi tak sie koncza popisuwki to auto jest naprawde mocne i wymieniałem juz 3 razy przeguby jesli chodzi o osiagi mam w nim storzkowy filtr troche poprzerabiany mysle ze kolo 7 s do 100 na trujce wyprzedzalem i niewiem kiedy ma 160 kh przy mocnym wdepnieciu gazu ciezko jest do utrzymac na drodze spalanie okolo 13l mieszana jazda ale potrafi spalic 25 lit zalezy jak kto jezdzi jeszcze jedno nie polecam silnika 2,8 jesli ktos duzo po miescie jezdzi minusy sa wysokie spalanie i to autko sie meczy bo tak jak ktos wyzej napisal na 2 biegu masz spokojnie 100 kh i nie czujesz predkosci przy drobnych zmianach licznik zamyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #757 Napisano 12 Marca 2010 chcial bym zasiegnac informacji u posiadaczy takieg passaka jak to jest z przyspieszeniem Dane z mojej oryginalnej salonowej książki(wydaje mi się że te są najbardziej pewne): przyspieszenie 0-100 / flat out Sedan: Manual: 7,7 / 238 Automat: 9,7 / 233 Variant: Manual: 7,9 / 232 Automat: 10 / 227 u mnie poprostu potrafi szarpnąć przy redukcji i przy ruszaniu i do tego wysoko bierze ale jeszcze sie nie slizga. Mam dokładnie identyczną sytuacje. Tak się zastanawiałem czy to szarpanie(u mnie nie tylko przy redukcji ale nawet przy zmianie z 1 na 2) to nie wina dyfra... hmm...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #758 Napisano 12 Marca 2010 Witam moze pomoge mam audi z tym silnikiem 2.8 v6 uwaga na skrzynie bo nie wytrzymuje ja ma juz tak ze 1 bieg musze trzymac bo wyskakuje i z 2 biegiem terz sie tak robi tak sie koncza popisuwki to auto jest naprawde mocne i wymieniałem juz 3 razy przeguby jesli chodzi o osiagi mam w nim storzkowy filtr troche poprzerabiany mysle ze kolo 7 s do 100 na trujce wyprzedzalem i niewiem kiedy ma 160 kh przy mocnym wdepnieciu gazu ciezko jest do utrzymac na drodze spalanie okolo 13l mieszana jazda ale potrafi spalic 25 lit zalezy jak kto jezdzi jeszcze jedno nie polecam silnika 2,8 jesli ktos duzo po miescie jezdzi minusy sa wysokie spalanie i to autko sie meczy bo tak jak ktos wyzej napisal na 2 biegu masz spokojnie 100 kh i nie czujesz predkosci przy drobnych zmianach licznik zamyka Chłopie, przecinki i kropki nie gryzą, a łatwiej się czyta. A merytorycznie: silnik 2.8 nie jest wcale tak mocnym silnikiem, zeby nie dało się go opanować. To, że Tobie padła skrzynia również nie znaczy, że one są słabe. To, że auto robi 100 km/h na 2 biegu wcale nie oznacza, że się męczy w mieście. Co Ty wypisujesz?? Ja jeżdżę tym autem po Śląsku i udaje mi się Tarn.Góry - Katowice jechać na 3,4 i 5 biegu. Silnik jest elastyczny a jak trzeba ma odpowiednie odejście. Spalanie? Coś za coś... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Snake Zgłoś #759 Napisano 12 Marca 2010 U mnie z 1 na 2 tez szarpnie chyba ze bardzo powoli puszcze sprzeglo, moze i masz racje z tym dyfrem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lsw Zgłoś #760 Napisano 12 Marca 2010 no to naprawde ten automat jest duzo wolnejszy niz w audi gdzie róznica miedzy automatem a manualem jest na kozysc automatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach