kamilops Zgłoś #461 Napisano 22 Lipca 2009 tak mam ale na gazie dobrze chodzi problem jest tylko z odpalaniem jak długo stoi po przełączeniu na gaz już jest normalnie a i dodam że przy tym odpalaniu strasznei czuć jest benzynę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas82 Zgłoś #462 Napisano 22 Lipca 2009 (edytowane) Witam Sorry że wetnę się w temat, ale napiszę troszkę z innej beczki. Od dłuższego czasu już choruję na 2.8 V6 ... jednak nie mogę jakoś sobie zdania wyrobić - oprócz tego wątku, mało na forum jest rzeczy poświęconych temu silniczkowi. W "Kupujemy Passata" rozmowa toczy się niemal tylko i wyłącznie o TDI i jest uzupełniona przerywnikami o 1.6 i 1.8. I tu moje pytanie : możecie koledzy napisać jak w eksploatacji wygląda 2.8 4motion ? Ceny części i ich dostępność, awaryjność, spalanie benzyna/gaz, automat/manual, osiągi, wrażenia z użytkowania. Czas wymienić już moje "maleństwo" AHU TDI - nie robię już tyle kilometrów - myślę o 2.8 w sedanie, rocznikowo coś koło '04 - '05. Poadrawiam Edytowane 22 Lipca 2009 przez Lukas82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #463 Napisano 22 Lipca 2009 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=29030 to cos na temata gazu no i przeczytac caly ten temat od poczatku;) Chyba ze ktos cos doda od siebie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #464 Napisano 22 Lipca 2009 Ja szybciutko dodam . W tym roczniku co piszesz wybór będzie mizerny. Szukaj. Jeżeli chodzi o napęd - użytkujesz jak FWD, różnica jest taka że w zime jedziesz jak inni stoją, zawsze depczesz i znikasz , nic nie buksuje itp. Uwagi: - zawsze komplet tych samych ,najlepiej nowych opon - jak są różnice to potrafią się dziać dziwne rzeczy : stukanie szarpanie - na nowych brak problemów - trzeba pamiętać żeby sprawdzać czy nic nie cieknie z tylnego mostu , jak cieknie uszczelniacze i olej ok 300 pln. Silnik : wszystkiego jest 6 także trochę drożej : - świece , komplet Denso 100, NGK 150 - przewody BERU - 340 - wszystko tańsze to szmelc - cewka zapłonowa - ok 700 - tylko oryginał , zamienniki wywalają błędy - potrafią przeciekać uszczelki pod deklami : po 180 sztuka - prawie wszystkim popękała odma - 260 pln - rozrząd paski itp z robocizną -- 2000 pln Reszta to normalna eksploatacja , olej (prawie 6l) filtry itp. Kosztuje to normalnie . Silniki w zależności od stylu jazdy biorą od 0.1 do 0.5 litra oleju na 1000 - nie przejmować się lać dobry i drogi i dolewać W zależności od rocznika silniki te ewoluowały , ale głównie jeżeli chodzi o sterowanie : dwie lub cztery sondy , dodatkowa pompa wtórnego powietrza. Skrzynia - mimo wszystko sugeruję manual , automat raczej wolny , a trwałość zależnie od traktowania, no i litr więcej wykotłuje Reszta to praktycznie to samo co reszta passatów , części opór w każdym przedziale cenowym , aut dużo , spora baza wiedzy , masa rozpoznanych problemów. Spalanie : normalna jazda miejska to 13l benzyny , 15l gazu - poza miastem 10.5 l benzyny , 12l gazu -- oczywiście jeżeli będzimy testować cały czas cały zakres obrotomierza to będzie to odpowiednio więcej. Myślę że za te pieniądze nie da się kupić nic lepszego , o podobnych właściwościach : napęd , wyposażenie , komfort , wielkość, bezpieczeństwo. Mam nadzieję że pomogłem. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #465 Napisano 22 Lipca 2009 (edytowane) Witam was.. Co do kosztów ja kupiłem takiego paska niedawno.. 1 Paski rolki itp rozrzad 2000zł.. 2 Oleje w skrzyni 6l i silniku 6l filtry od klimy i paliwa itp wszystkie które sa w aucie 1000zł 3 Swiec jeszcze nie robiłem i kabli tez. WYMIENIE PRZY GAZIE JAK BEDZIE TRZEBA 4 Termostat bo padł.. 200zł - przeciekał 5 Tarcze klocki i przewody chamulcowe oraz płyny w chłodnicy i w hamulcach tego nie wiem ale tak licze że tak jakos z 700zł To tyle i auto mam zdjagnozowane na 100% u sojego mechaniora.. Serwisuje u niego swoje paski od ponad 5 lat teraz penie 6 leci.. PANOWIE POWIEDZCIE MI CZY WY TEŻ MACIE TARCZE WSZYSKIE 4 WENTYLOWANE A DOTEGO TAKIE JAK Z AUDI A6 LUB A8 Edytowane 25 Lipca 2009 przez pag-bud Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas82 Zgłoś #466 Napisano 22 Lipca 2009 Dzięki Damian - o takie coś mi właśnie chodziło Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneke Zgłoś #467 Napisano 22 Lipca 2009 PANOWIE POWIEDZCIE MI CZY WY TEŻ MACIE TARCZE WSZYSKIE 4 WENTYLOWANE A DOTEGO TAKIE JAK Z AUDI A6 LUB A8 Ja mam tylko przód wentylowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #468 Napisano 22 Lipca 2009 tak mam ale na gazie dobrze chodzi ( a mapa benzyny ci się rozjechała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #469 Napisano 22 Lipca 2009 (edytowane) PANOWIE POWIEDZCIE MI CZY WY TEŻ MACIE TARCZE WSZYSKIE 4 WENTYLOWANE A DOTEGO TAKIE JAK Z AUDI A6 LUB A8 Ja tez mam wszystkie wentylowane przed liftem chyba sa tylko z przodu możecie koledzy napisać jak w eksploatacji wygląda 2.8 4motion ? Kolego ja ponad miesiac temu nabylem 2.8, zastanawialem sie nad TDI ale :bardzo ciezko trafis diesla dobrze utrzymanego z malym przebiegiem, wiecej rzeczy moze sie zepsuc i wiecej kasy trzeba wlozyc, spalanie; jezeli zagazujesz maszyne to koszty masz podobne do TDI jak nie takie samo a masz 193 KM a nie 130, wrazenia z jazdy bardzo fajne a co najlepsze-wyprzedzic tira to jak spluniecie, jest to tez wielka zaletą, chodzi przeciez o bezpieczeństwo. Ceny czesci: po zakupie co ztargowalem to wsadzilem w czesci,troche bylo do wymiany, dolaczam ci fakture z cenami.(slaba jakosc ale jak dasz full size to sie doczytasz) Przebolec nie moglem ze nie wiedzialem o oponach to co napisal dgasek ze musza byc takie same i musialem komplet nowych opon dokupic. Ja kupilem automat poniewaz juz mialem dosc jazdy po wroclawiu z nogą na sprzegle. Jest wolniejszy od manula ale za to daje bardzo duzą przyjemnosc z jazdy. Spalanie: na razie ciezko powstrzymac noge ale udalo mi sie bak wyjechac spokojnie w trasie do 120 km/h, wyszlo 13 gazu, w miescie, krotkie odcinki z klima 20 litrow wzial ale to pierwsze spostrzezenia . Edytowane 22 Lipca 2009 przez Koćko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #470 Napisano 23 Lipca 2009 Ja automatami jezdze od 6 lat.. i to same passaty.. I nie spieszy mi sie za kierownice auta które ma manual.. Jeżdze w warszawie i też nie mam zamiaru nadwyrężac lewej nogi.. Zona ma polo manuala sam jej kupiłem a teraz jak mam do niego wsiąsc to tak mnie cieżko a jak wiem że mam w korku stac to wole swoim mimo iz spali 2,5 raza wiecej. Dodam ze polo 1,4 2001r ja robie 100 km a zonka 300 km prawie Ale wygoda nie do porównania.. A propo zainteresowanych watkiem gaz do v6 na 20.08 jestem ustawiony na instalke w migazie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #471 Napisano 24 Lipca 2009 (edytowane) Koledzy znalazłem lepszą ofertę niż ma miga-z. Napiszcie mi czy da to rade - tak mi zaproponowali. Instalacja jakaś najnowsza KME która z czytuje mape sama reduktor na 280 koni silwer lub gold a wtryski horizont albo jkas firma która dostarcza do PRINCA wtryski.. A do tego firma daje 2 lata gwarancji.. 2 moich znajomych zakładało u nich instalacje do v6 i żaden nie narzeka wręcz przeciwnie.. Napiszcie mi bo przez kolege załatwiłem sobie na poniedziałek instalke.. Jeli nie w poniedziałek to dopiero na początku września dopiero mogą mnie zapisac.. Gosc zajmuje sie ogólnie instalacjami PRINCA i KME G3 lub G6 czy cos takiego z landi renzo nie współpracuje.. Twierdzi że landi jest słabsze. a stag300 Nie porównywalny do KME tego zestawu. Gwarancja bez limitu kilometrów na 2 lata. Ta Gwarancja mnie bardzo przekonuje.. No i ci dwaj moi koledzy którzy tam montowali.. Wytłumaczył mi działanie megic jetów i planijet.. Dobre ale mało trwałe podobno.. O interpunkcji nie wspomnę... ---------- Post added at 11:16 ---------- Previous post was at 10:38 ---------- Ajjj... no to na urlop niestety pocisnę jeszcze na benzynce... Zadzwon do mnie ja w poniedziałek jadę na mont. wysłałem ci nr na priwat. Edytowane 24 Lipca 2009 przez pag-bud Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #472 Napisano 24 Lipca 2009 Ile wchodzi oleju do naszych skrzyn automatycznych (czyli mowa o 2.8)???Jaki olej???? czy moze byc zamiennik np.shell??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #473 Napisano 25 Lipca 2009 Przeczytaj jak wyżej ja napisałem.. dopiero co wymieniłem olej filtr. 6L oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #474 Napisano 27 Lipca 2009 Odstawiłem dzis autko do warsztatu.. Zamontuja mi instalacje kme reduktor silwer a wtryski jakies HORIZONT.. tylko obawiam sie jednego ze te wtryski sa wymysłem REYLI wiec to pewnie tak jak bym miał rey..li No nic zobaczymy wkoncu daje 2 lata gwarancji.. Firma nazywa sie MT instalacje gazowe w Warszawie na Mrówczej.. Słyszł ktos o tej firmie.. 2 znajomków tam zakładało. Ale ciekaw jestem waszego zdznia. Słyszeliscie o nich Jak wyjade dzisiaj z warsztatu to napisze dokładnie co mam wstawione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #475 Napisano 28 Lipca 2009 Witam ponownie.. Odebrałem autko od gazownika.. Po przejechaniu 100km zatankowałem auto a było nabite na ful. Po 100km i paru metrach weszło mi 12,5 Jechałem normalnie bez szleństw ale nie jak emeryt.. Po 1000 km mam przeglad.. Instalacja Kme reduktor silwer a wtryski nie pamietam.. nie wiem czy nie firmy waltek nazwa Horizont Instalacja 3500 zł z gwarancja na 2 lata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #476 Napisano 29 Lipca 2009 4500zł zgromadzone - jutro dzwonię do Migazu spytać kiedy mógłbym podjechać, na spokojnie porozmawiać i umówić się na montaż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekin27 Zgłoś #477 Napisano 1 Sierpnia 2009 Cena wydaje mi się normalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #478 Napisano 3 Sierpnia 2009 panowie pilne.Mam problem z pompa od wspomagania i chce ja wymienic.czy pasuje ona od disla z tego samego roku???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #479 Napisano 3 Sierpnia 2009 nie bardzo wygląda na to że ma inne mocowanie 2.8 http://www.allegro.pl/item702538766_pompa_wspomagania_kierownicy_2_8_30v_vw_passat_b5.html reszta 1.6;1.8;1.9D;2.0;2.3 http://www.allegro.pl/item681200026_pompa_wspomagania_vw_passat_b5_1_6_1_8_1_9_tdi.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #480 Napisano 4 Sierpnia 2009 (edytowane) Pompa jednak pojdzie do wymiany bo jej troszke ciezko chodzi,lopatki czy cus. Edytowane 12 Sierpnia 2009 przez gino9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach