MarcinHela Zgłoś #1 Napisano 17 Września 2009 Witam. Ostatnio mój passek ma jakies humory. Podczas przyśpieszania spod maski wydobywa się jakis dziwny metaliczny dźwięk, tak jak by coś o siebie sie obijało. Nie jest to nie wiadomo jaki tam stukot czy coś ale na tyle słyszalne że słysze w kabinie przy zamkniętych oknach. W momencie przyśpieszania jak załacza sie turbo zaczyna się ten dźwięk i tak na kazdym biegu. Jak sie rozpędzam i puszcze gaz np na 2500 obr a potem juz nie przyspieszam tylko trzymam prędkość to wszystko jest ok. Zauważyłem też taki obiaw jak by turbina miała lekki poślizg. Zaczyna się włączać gdzieś na mignięcie okiem sie odłącza (a może coś innego robi?) a potem mormalnie idzie tylko że sie tłucze spod maski. Tak się dzieje tylko na 3. Na luzie nic sie nie dzieje, normalnie świszczy turbo nic nie tarabani. Silnik nie kopci ani na czarno ani na siwo. Olej ok, jak rok wymieniłem to tyle ile było tyle jest, turbo suche. Więc co to może się żenić pod maską? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #2 Napisano 17 Września 2009 Kolego sprawdz przewody od turbiny czy gdzieś nie ma przedmuchu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lasqs Zgłoś #3 Napisano 29 Października 2009 Ja mam ten sam problem ... turbina sie załącza to dźwiek jak z poloneza ... z rezonansem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #4 Napisano 30 Października 2009 panowie bardzo możliwe że dzwoni wam katalizator ja tak mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
focusgr Zgłoś #5 Napisano 22 Listopada 2009 (edytowane) Witam. Mam identyczny objaw!!! Odgłos przy obciążeniu na 3 biegu. Jakby cykanie lub posykiwanie, rytmiczne. Z nieszczelności dolotu byłoby chyba ciągłe tak mniemam. To jest bardziej jakby z nieszczelności kolektora na jednym garze ale dźwięk dobiega jakby po stronie kierowcy.... Wszelkie sugestie mile widziane!!!!!! Turbiny nie podejrzewam na pewno, dziś ja czyściłem bo była zapieczona na kierownicach, poza tym stan turbiny super, zero luzów wzdłużnych i nawet śladu przepuszczania oleju, wyjście do dolotu suchutkie. Logi nie wykazują nieprawidłowości. Katalizatora brak. Edytowane 22 Listopada 2009 przez focusgr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach