Skocz do zawartości
siedlik88

Olej w zbiorczniku wyrównawaczym

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie dziąsj spostrzegłem że w zbiorniczku znajduję się olej,wczysciłem wygląda na ok nic sie nie dzieje leczy o czym to może świadczyć,proszę o jakieś sugestię

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzial moze nie ten,ale olej w zbiorniczku moze swiadczyc tylko o jednym,czyli uszczelka pod glowica(chyba ze ktos dziurki pomylil ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to gdzie mam pisac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to gdzie mam pisac?

 

 

kratke nizej,czyli w b5 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie głowica u mnie tak było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja pisze w sprawie b3 wiec nie pisz że mam pisac w b5 bo mnie wyśmieją

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja pisze w sprawie b3 wiec nie pisz że mam pisac w b5 bo mnie wyśmieją

to uprzedz w tytule,w opisie masz b5-ke i tam kazdy patrzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak ale piszę w tym dziale co chce więc ja nie widzę problemu ;że mam 2 auta to nie wpisze do profilu ..sorki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

popieram kolega ma racje opis ma b5 a w pytaniu brak marki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dział taki nie inny chodzi o Vw b3 diesel 19 TDI....fakt nie napisałem to może mylić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok,niewazne,w kazdym silniku olej w plynie chlodzacym to walneta uszczelka pod glowica,ktora nalezy wymienic ;).....sprawdz czy nie masz plynu w oleju,jesli tak,to nawet nie odpalaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...olej w zbiorniczku moze swiadczyc tylko o jednym,czyli uszczelka pod glowica...

Wcale nie koniecznie!!!

U mnie (w moim prywatnym Passku) winna była chłodniczka oleju (silnik 9A)!

W służbowym Passacie B5 (silnik AWT) w firmie gdzie pracuję, również powodem pojawienia się oleju w płynie chłodniczym było uszkodzenie chłodniczki oleju!

Tak więc nie zawsze pojawienie się oleju w płynie chłodniczym świadczy o uszkodzonej uszczelce pod głowicą.

Jest to natomiast najczęstsza diagnoza warsztatów/mechaników, bo wymiana ww uszczelki jest zdecydowanie droższa niż wymiana chłodniczki oleju. A przy okazji oficjalnej wymiany uszczelki zawsze można dodatkowo wymienić ww chłodniczkę (nic nie mówiąc o tym właścicielowi)!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no obadam jak piszesz Grześ...dal mnie wymiana uszczelki to nie problem sam sobie zrobię za free tyle że koszt uszczelki...jutro może w pon...zobacze co tam w trawie piszczy ale dzięki za sugestie duzo mi to ułatwia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no obadam jak piszesz Grześ...dal mnie wymiana uszczelki to nie problem sam sobie zrobię za free tyle że koszt uszczelki...jutro może w pon...zobacze co tam w trawie piszczy ale dzięki za sugestie duzo mi to ułatwia

koszt uszczelki to max 70zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koszt uszczelki to max 70zl

A ewentualny koszt planowania głowicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no okok,70+50=120....+uszczelniacze trzonkow 20....razem 140

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to gdzie mam pisac?

Pisać w pierwszym poście albo w temacie o jakie auto chodzi, bo każdy moze mieć kilka aut, ale jeśli nie zaznaczasz tego w temacie czy 1 poście, to każdy patrzy w profil , i potem takie kwiatki wychodzą.

Sorki że tak odrazu Cie zjechałem, ale zauważyłem że przed chwilą Twój temat przenieśli do b5, więc tu również myślałem że chodzi o B5 ;)

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam podłącze się pod temat ale w moim przypadku to wymieniłem chłodniczkę oleju w grudniu i wczoraj zauważyłem olej w zbiorniczku wyrównawczym i mam teraz problem bo sprawdzałem stan oleju i jest w normie bez dodatku płynu moc w normie bez problemów przy odpalaniu nie wyrzuca płynu ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zielonaStrzała

Kolego w silniku tdi jest uszczelka metalowa! nie ma prawa sie przepalić . predzej bedziesz miał głowicę wygiętą niz uszczelke wypaloną . i wtedy muszisz dawać głowicę do planowania :) ale pierw sprawdz chłodniczkę oleju :) filtr oleju masz wkład?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności