Patrick Zgłoś #21 Napisano 8 Września 2009 Nie. to chodzi, żeby wyciągnąć pin nowego wsadu a następnie zakodowanie kluczyków do niego. Stary wymazałeś i już nic nie zrobisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroclawsky Zgłoś #22 Napisano 8 Września 2009 no to juz rozumie zresetowalem zegary wgralem od nowa eeprom i to jest to co sie pokazywalo po kolei na panelu vagtacho Connecting VDO New... OK c Bt~o 9'-KOMBIINSTR. VDO 1<) Check for VDO tacho... Tacho is VDO! Try to log in... Please wait! Software Version: V599MLA Password: 14 Check for Seed-Key... Access GRANTED! Trying to Read Immobilizer PIN code... Error or Unknown Kombiinstrument! Reading Unit Info... IMMO-IDENTNR: ,`>zp#oQeey[ Seek mileage record... Error or Access denied! Reading Unit Info... c Bt~o 9'-KOMBIINSTR. VDO 1<) Reading EEprom... Done! Trying to Read Immobilizer PIN code... Error or Unknown Kombiinstrument No na moje wychodzi ze na bank jest cos nie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #23 Napisano 8 Września 2009 A co wybierasz, connect any tacho czy wybierasz z listy np vdo new? Bo ja jak dawałem any tacho to niby się łączył ale nic nie można było zrobić. Dopiero jak dawałem vdo new i connect selected ecu to łaczył się i wszystko można było robić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroclawsky Zgłoś #24 Napisano 8 Września 2009 (edytowane) tak daje vdo new bo na innym sie nie laczy , znaczy laczy ale nie mozna wybrac wszystkich opcji ale dziwne jest co zauwazylem otworzylem wsad do moich zegarow ktory dzis dostalem i ten ktory odczytalem po wgraniu go do zegarow czyli niby ten sam. Ale po edycji obydwu wsadow za pomoca XVI32 hexeditora i porownaniu ich ewidentnie sa roznice w wykresach a poza tym w aucie jest tego wiecej . i oco kaman? Edytowane 8 Września 2009 przez wroclawsky Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroclawsky Zgłoś #25 Napisano 9 Września 2009 Panowie caly czas prosba o wsad do zegarow anglika 3B0920922. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #26 Napisano 9 Września 2009 Poszukaj odpowiednika "europejskiego": http://vagdashcom.de/html/tachodumps.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroclawsky Zgłoś #27 Napisano 9 Września 2009 kurcze wgralem eeprom ze strony ktora mi podales i dziwna sprawa- zegary glupieja kazda wskazowka idzie w inna strone ale.... odpalilem auto czary czy jak ? miga kontrolka na desce od immo ale silnik pracuje.pytanie tylko czy nawet jak gdzies sie wypuszcze to czy po 2 km nie stane. teraz pytania czy to: IMMO-IDENTNR: R&tRy to jest lub moze byc kod immo i drugie pytanie czy te zegary mozna jakos doprowadzic do ladu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #28 Napisano 9 Września 2009 (edytowane) odpalilem autoczary czy jak ? Znaczy skillowałeś immo, to wszystko. teraz pytania czy to: IMMO-IDENTNR: R&tRy to jest lub moze byc kod immoi drugie pytanie czy te zegary mozna jakos doprowadzic do ladu ? Ten wsad widać nie pasuje, dlatego pierdoły się wyświetlają i zegary robią takie cyrki, szukaj innego. Edytowane 9 Września 2009 przez sipowitz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_82 Zgłoś #29 Napisano 9 Września 2009 Witam A czy wsad z diesla z 98r bedzie pomocny tez wersja ang ??? Nie znam numeru licznika ale jutro mogę zajrzeć i w razie wyciągnąć zawartość bo to znajomego autko. Jest tez taki sam w benzynie ale chlopaki sa teraz w Polsce i dopiero za tydzien wracają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroclawsky Zgłoś #30 Napisano 9 Września 2009 (edytowane) Panowie moge temat uznac za ogarniety auto juz hula i wszystko dzieki pomocy kolegi chudy_lis. Jednak okazalo sie ze najwazniejszy jest odpowiedni eeprom on mi taki przywiozl , zpodalismy go do moich zegarow i gra. Sprawa z immobilaizerem zajela doslownie 2 minuty. Wielkie dzieki dla wszystkich ktorzy pisali , kazda wskazowka sie przydaje. Jedno jest pewne teoretycznie tak mi sie wydaje wiem juz duzo, ale nigdy nie zaszkodzic sie upewnic przed zrobieniem czego kolwiek zwlaszcza pierwszy raz. :597: Edytowane 10 Września 2009 przez wroclawsky Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #31 Napisano 9 Września 2009 Panowie moge temat uznac za ogarniety auto juz hula No to gratulacje! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #32 Napisano 9 Września 2009 nie ma takiej rury na swiecie ktorej nie mozna odetkac!!!!!!! pierwszy raz widzialem taka dyskoteke w wykonaniu zegarow. istny cyrk - kazda w inna strone - jak by porazenia mozgowego dostaly. ale zly wsad mozna chyba z tym porownac. szczesliwym trafem mialem odpowiedni eeprom (a mam tylko 2 na kompie) i udalo nam sie to wszystko naprostowac. i nawet stera pestke udalo sie zakodowac. pytanie do wtajemniczonych - czy byla to pestak unlock - wielokrotnego uzytku (bardzo zadko spotykana) czy tez pestka jest para z fizycznym immo i nie ma zwiazku z eepromem? pozdrawiam forumowiczow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #33 Napisano 9 Września 2009 No to gratulacje. Ja jak pierwszy raz sczytywałem eeprom z licznika to robiłem to z duszą na ramieniu mając wizję unieruchomienia auta przy pomyłce. Mieliście szczęście, że ten wsad podpasował. Ja tylko nie rozumiem dlaczego te dwa wsady europejski i angielski z numerami Twego licznika nie działały? Co do pastylki, gdzieś mi się obiło, że immo 2 można było zakodować powtórnie i, że zawsze warto spróbować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malczykos Zgłoś #34 Napisano 9 Września 2009 pytanie do wtajemniczonych - czy byla to pestak unlock - wielokrotnego uzytku (bardzo zadko spotykana) czy tez pestka jest para z fizycznym immo i nie ma zwiazku z eepromem? W 3B jest IMMO 2 w nim transpondery nie blokują się po zapisie. Natomiast w 3BG jest IMMO 3 i tam transpondery są blokowane po jednokrotnym zapisie. Taka ot różnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #35 Napisano 10 Września 2009 W 3B jest IMMO 2 w nim transpondery nie blokują się po zapisie. Natomiast w 3BG jest IMMO 3 i tam transpondery są blokowane po jednokrotnym zapisie. Taka ot różnica. I jest jeszcze jedna zależność, zegary z Immo3 można wsadzić do auta z immo2 i zakodować stare klucze. W drugą stronę już nie można. Oczywiście warunkiem jest, że oba liczniki pracują na CAN. (3B0 920 xxx) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gerta Zgłoś #36 Napisano 23 Września 2009 Moze ktos ma i moze podeslac wsad do moich zegarow podaje nr 3B0858035 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #37 Napisano 23 Września 2009 Moze ktos ma i moze podeslac wsad do moich zegarow podaje nr 3B0858035 Chyba pomyliłeś numer, gdyż zwykle jest on w postaci 3B0 919 xxx lub nowsze z CAN, czyli 3B0 920 xxx. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gerta Zgłoś #38 Napisano 23 Września 2009 tak tak pomyliłem numery,to otaki mi chodzi 3B0920826A VDO Prosze pomurzcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyś Zgłoś #39 Napisano 24 Września 2009 tak tak pomyliłem numery,to otaki mi chodzi 3B0920826A VDO Prosze pomurzcie Prosze bardzo Wsad znaleziony w sieci,wiec nie odpowiadam za niego 3B0 920 826 A.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gerta Zgłoś #40 Napisano 24 Września 2009 koledzy wsadziłm nowy wsad,i nie moge się uporać z mobilajzerem proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach