Skocz do zawartości
wroclawsky

VAGTACHO- co to jest write EEprom i jak to naprawic?POMOCY

Rekomendowane odpowiedzi

Nie. to chodzi, żeby wyciągnąć pin nowego wsadu a następnie zakodowanie kluczyków do niego. Stary wymazałeś i już nic nie zrobisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to juz rozumie

zresetowalem zegary wgralem od nowa eeprom i to jest to co sie pokazywalo po kolei na panelu vagtacho

Connecting VDO New...

OK

c Bt~o 9'-KOMBIINSTR. VDO 1<)

Check for VDO tacho...

Tacho is VDO! Try to log in... Please wait!

Software Version: V599MLA

Password: 14

Check for Seed-Key...

Access GRANTED!

Trying to Read Immobilizer PIN code...

Error or Unknown Kombiinstrument!

Reading Unit Info...

IMMO-IDENTNR: ,`>zp#oQeey[

Seek mileage record...

Error or Access denied!

Reading Unit Info...

c Bt~o 9'-KOMBIINSTR. VDO 1<)

Reading EEprom...

Done!

Trying to Read Immobilizer PIN code...

Error or Unknown Kombiinstrument

No na moje wychodzi ze na bank jest cos nie tak :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co wybierasz, connect any tacho czy wybierasz z listy np vdo new? Bo ja jak dawałem any tacho to niby się łączył ale nic nie można było zrobić. Dopiero jak dawałem vdo new i connect selected ecu to łaczył się i wszystko można było robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak daje vdo new bo na innym sie nie laczy , znaczy laczy ale nie mozna wybrac wszystkich opcji

ale dziwne jest co zauwazylem otworzylem wsad do moich zegarow ktory dzis dostalem i ten ktory odczytalem po wgraniu go do zegarow czyli niby ten sam. :(

Ale po edycji obydwu wsadow za pomoca XVI32 hexeditora i porownaniu ich ewidentnie sa roznice w wykresach a poza tym w aucie jest tego wiecej . i oco kaman?

Edytowane przez wroclawsky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie caly czas prosba o wsad do zegarow anglika 3B0920922.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

;)

kurcze wgralem eeprom ze strony ktora mi podales i dziwna sprawa- zegary glupieja kazda wskazowka idzie w inna strone ale.... odpalilem auto :)

czary czy jak ? miga kontrolka na desce od immo ale silnik pracuje.pytanie tylko czy nawet jak gdzies sie wypuszcze to czy po 2 km nie stane.

teraz pytania czy to: IMMO-IDENTNR: R&tRy to jest lub moze byc kod immo

i drugie pytanie czy te zegary mozna jakos doprowadzic do ladu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odpalilem auto

czary czy jak ?

Znaczy skillowałeś immo, to wszystko. :)

teraz pytania czy to: IMMO-IDENTNR: R&tRy to jest lub moze byc kod immo

i drugie pytanie czy te zegary mozna jakos doprowadzic do ladu ?

Ten wsad widać nie pasuje, dlatego pierdoły się wyświetlają i zegary robią takie cyrki, szukaj innego.

Edytowane przez sipowitz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

A czy wsad z diesla z 98r bedzie pomocny tez wersja ang ??? Nie znam numeru licznika ale jutro mogę zajrzeć i w razie wyciągnąć zawartość bo to znajomego autko.

Jest tez taki sam w benzynie ale chlopaki sa teraz w Polsce i dopiero za tydzien wracają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie moge temat uznac za ogarniety auto juz hula :) i wszystko dzieki pomocy kolegi chudy_lis. Jednak okazalo sie ze najwazniejszy jest odpowiedni eeprom on mi taki przywiozl , zpodalismy go do moich zegarow i gra. Sprawa z immobilaizerem zajela doslownie 2 minuty. Wielkie dzieki dla wszystkich ktorzy pisali , kazda wskazowka sie przydaje. :idiota: Jedno jest pewne teoretycznie tak mi sie wydaje wiem juz duzo, ale nigdy nie zaszkodzic sie upewnic przed zrobieniem czego kolwiek zwlaszcza pierwszy raz. :597:

:provw:

Edytowane przez wroclawsky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie moge temat uznac za ogarniety auto juz hula

No to gratulacje! :super:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma takiej rury na swiecie ktorej nie mozna odetkac!!!!!!!

pierwszy raz widzialem taka dyskoteke w wykonaniu zegarow. istny cyrk - kazda w inna strone - jak by porazenia mozgowego dostaly. ale zly wsad mozna chyba z tym porownac. szczesliwym trafem mialem odpowiedni eeprom (a mam tylko 2 na kompie) i udalo nam sie to wszystko naprostowac.

i nawet stera pestke udalo sie zakodowac. pytanie do wtajemniczonych - czy byla to pestak unlock - wielokrotnego uzytku (bardzo zadko spotykana) czy tez pestka jest para z fizycznym immo i nie ma zwiazku z eepromem?

pozdrawiam forumowiczow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to gratulacje. Ja jak pierwszy raz sczytywałem eeprom z licznika to robiłem to z duszą na ramieniu mając wizję unieruchomienia auta przy pomyłce.

Mieliście szczęście, że ten wsad podpasował. Ja tylko nie rozumiem dlaczego te dwa wsady europejski i angielski z numerami Twego licznika nie działały?

Co do pastylki, gdzieś mi się obiło, że immo 2 można było zakodować powtórnie i, że zawsze warto spróbować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pytanie do wtajemniczonych - czy byla to pestak unlock - wielokrotnego uzytku (bardzo zadko spotykana) czy tez pestka jest para z fizycznym immo i nie ma zwiazku z eepromem?

W 3B jest IMMO 2 w nim transpondery nie blokują się po zapisie. Natomiast w 3BG jest IMMO 3 i tam transpondery są blokowane po jednokrotnym zapisie. Taka ot różnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W 3B jest IMMO 2 w nim transpondery nie blokują się po zapisie. Natomiast w 3BG jest IMMO 3 i tam transpondery są blokowane po jednokrotnym zapisie. Taka ot różnica.

I jest jeszcze jedna zależność, zegary z Immo3 można wsadzić do auta z immo2 i zakodować stare klucze. W drugą stronę już nie można. Oczywiście warunkiem jest, że oba liczniki pracują na CAN. (3B0 920 xxx)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos ma i moze podeslac wsad do moich zegarow podaje nr 3B0858035

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moze ktos ma i moze podeslac wsad do moich zegarow podaje nr 3B0858035

Chyba pomyliłeś numer, gdyż zwykle jest on w postaci 3B0 919 xxx lub nowsze z CAN, czyli 3B0 920 xxx.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak tak pomyliłem numery,to otaki mi chodzi 3B0920826A VDO Prosze pomurzcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak tak pomyliłem numery,to otaki mi chodzi 3B0920826A VDO Prosze pomurzcie
Prosze bardzo ;) Wsad znaleziony w sieci,wiec nie odpowiadam za niego :)

3B0 920 826 A.zip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy wsadziłm nowy wsad,i nie moge się uporać z mobilajzerem proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności