transik Zgłoś #1 Napisano 1 Września 2009 Witam. Odrazu na wstepie zaznaczam ze przeszukalem forum o podobnym temacie i owszem znalazlem cos lecz nie dokladnie to samo co w moim przypadku. Mam taki problem. Nie zaleznie czy naciskam lekko czy dynamicznie pedal gazu w moim pasku to w zakresie obr od 1800 do 3000 mam co najmniej 4 lub 5 czkawek silnika. Po prostu nim szrpie jak by sie dusil potem znowu przyspiesz i potem znowu dusi i tak do idealnie rowno do 3000 obr po przekroczeniu 3tys obr samochod nie ma zadnego problemu i ladnie rwie do konca. Co moze byc przyczyna takiego zachowania???? Dodam ze ostatnio wymienilem przeplywke oryginalna lecz uzywke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Godles Zgłoś #2 Napisano 8 Grudnia 2009 Mam tak samo. Dziś zaczynam od najprostszego czyli wymiana filierka paliwa, mam nadzieje ze pomorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #3 Napisano 8 Grudnia 2009 Moim zdaniem podjedz na kompa i ci sprawdza. U mnie nie ma takich objawow jak u ciebie ale jest mulowaty. Tez myslalem ze to przeplywka a sprawdzil mi kolega i kat wtrysku jest za wczesny. Ale tak jak pisza zmien filtr paliwa i powietrza (jak nie zmieniales) i zobaczyszco sie dzieje. A potem komp. Taka moja rada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 8 Grudnia 2009 Witam. Odrazu na wstepie zaznaczam ze przeszukalem forum o podobnym temacie i owszem znalazlem cos lecz nie dokladnie to samo co w moim przypadku. Mam taki problem. Nie zaleznie czy naciskam lekko czy dynamicznie pedal gazu w moim pasku to w zakresie obr od 1800 do 3000 mam co najmniej 4 lub 5 czkawek silnika. Po prostu nim szrpie jak by sie dusil potem znowu przyspiesz i potem znowu dusi i tak do idealnie rowno do 3000 obr po przekroczeniu 3tys obr samochod nie ma zadnego problemu i ladnie rwie do konca. Co moze byc przyczyna takiego zachowania???? Dodam ze ostatnio wymienilem przeplywke oryginalna lecz uzywke a zawór EGR i N75sprawdzałes? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #5 Napisano 8 Grudnia 2009 Mi sie dlawi na wstecznym. Musze go najpierw wprowadzic na 3tys obrotow, zeby w ogole jako tako cofnac - inaczej rzuca mi lbem... Filtr paliwa co ile sie zmienia? Bo nie zmienialem nigdy (wstyd jak ch)... czyli juz jakos 3 rok. Albo 4.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 8 Grudnia 2009 filtr paliw tak jak oleju sie wymienia i filtr powietrza tez co oznacza "rzuca mi lbem..." moze poduszki pod silnikiem masz do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #7 Napisano 8 Grudnia 2009 rzuca mi lbem tzn, ze tak szarbie, ze mi leb lata;) Tzn mocno szarpie, ale tylko na wstecznym. Czyli chyba czas wymienic filtr paliwa. Ale sam tego nie zrobie bez garazu? I odpowiedniego klucza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 8 Grudnia 2009 czy to jest ten filtr ? http://img40.imageshack.us/img40/7806/beztytuuiw.jpg bo jesli tak to jest on na dwóch opaskach zamontowany i wystraczy je popuscic i wymienic filtr i gotowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #9 Napisano 8 Grudnia 2009 qrcze nie wiem jak macie w benzyniakach ale do diesla jest kilka filtrow bo jak kupowalem to koles chodzil zagladac jaki mam. wymiana jest latwa no i chyba trza nalac do nowego filtra paliwka co by nie krecic za duzo zanim sie napije Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 8 Grudnia 2009 (edytowane) w dieslu trzeba zalac filtr paliwa to wiadomo w bezynie nie wystraczy wymienic filtr poskrecac wszystko dobrze i odpalic autko za pierwszym razem troche przytrzyma ale jak zaciagnie to bedzie oki Edytowane 8 Grudnia 2009 przez mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #11 Napisano 8 Grudnia 2009 Mielke, dzieki za info, ale zostawie to mechanikowi za 2 tygodnie. Ale moglbys wstawic gdzies przecinek w swojej powyzszej wypowiedzi, bo moze kompletnie zmienic sens wypowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 8 Grudnia 2009 michał 1980 czy mógłbys wrzucic foto gdzie znajduje sie ten filtr w aucie bo mamy takie same motory ale jakos nie moge go dostrzec u siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #13 Napisano 8 Grudnia 2009 Chetnie bym to zrobil, ale nie wiem gdzie on jest, ani jak wyglada;) Dlatego tez pisalem, ze zostawie to mechanikowi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #14 Napisano 8 Grudnia 2009 no ale jak bedzie wymieniał to bys móg strzelic foto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach