Skocz do zawartości

transik

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O transik

  • Urodziny 03.12.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Mikołaj
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ok. Radomia

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Chlopaki jakie wtryski polecacie???? Od ASV czy moze od AFN??? kTORE LEPSZE???/
  2. Witam. Oostatnio pisalem o moim problemie z dzwnia parca silniki w pewnych obrotach. Teraz mam kilka pytan do expertow:) odnosnie wymiany wtryskow badz koncowek... Mam paska tak jak opisie AHU 90KM i moje pytania sa nastepujace... 1. Z racji tego ze chcialbym troszke zwiekszyc moc mojemu paskowi bo hmmm jest nie za ciekawie to czy zmiana na koncowki od AFN LUB ASV da odczuwalna roznice w mocy??? 2. Czy moja pompa podola??? 3. Czy turbawka da rade przy tych wtryskach???? 4. Czy musze koniecznie robic program zeby nie kopcil na nowych wtryskach tak jak to sie dzieje teraz..?( Dzieki z gory:) Pozdrawiam
  3. Witam. Odrazu na wstepie zaznaczam ze przeszukalem forum o podobnym temacie i owszem znalazlem cos lecz nie dokladnie to samo co w moim przypadku. Mam taki problem. Nie zaleznie czy naciskam lekko czy dynamicznie pedal gazu w moim pasku to w zakresie obr od 1800 do 3000 mam co najmniej 4 lub 5 czkawek silnika. Po prostu nim szrpie jak by sie dusil potem znowu przyspiesz i potem znowu dusi i tak do idealnie rowno do 3000 obr po przekroczeniu 3tys obr samochod nie ma zadnego problemu i ladnie rwie do konca. Co moze byc przyczyna takiego zachowania???? Dodam ze ostatnio wymienilem przeplywke oryginalna lecz uzywke
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności