Skocz do zawartości
marhal

szczelność klimatyzacji

Rekomendowane odpowiedzi

Przy pracującej klimie na maszynie ciśnienie było takie: wysokie 12 barów,niskie 4-5 barów.

Wydaje mi sie że jest ok.

Czy ten dławik znajduje się przed zaworem rewizyjnym na łączeniu rurek klimy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy pracującej klimie na maszynie ciśnienie było takie: wysokie 12 barów,niskie 4-5 barów.

Wydaje mi sie że jest ok.

Czy ten dławik znajduje się przed zaworem rewizyjnym na łączeniu rurek klimy?

 

tak tam jest ten dławik...

 

Jak dla mnie to jest za wysokie ciśnienie na niskim powinno być około 1,8-2 bar, wysokie jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak tam jest ten dławik...

 

Jak dla mnie to jest za wysokie ciśnienie na niskim powinno być około 1,8-2 bar, wysokie jest ok.

Jeżeli niskie jest za wysokie,to co może być przyczyną,czy to ten zapchany dławik?

I gdzie go lepiej kupić IC czy ASO? i jakie są ceny ?

Proszę o odp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli niskie jest za wysokie,to co może być przyczyną,czy to ten zapchany dławik?
raczej nie gdyby to było związane ze złym dławikiem bądź zapchanym... ciśnienie wysokie było by sporo wyższe... ja dławik wykluczyłbym..

 

co dokładnie wymienili...

Edytowane przez kujon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
raczej nie gdyby to było związane ze złym dławikiem bądź zapchanym... ciśnienie wysokie było by sporo wyższe... ja dławik wykluczyłbym..

 

co dokładnie wymienili...

regenerowany był przewód bo był przetarty(gruby idący od osuszacza do sprężarki) i wymienieony osuszacz (na nowy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
regenerowany był przewód bo był przetarty(gruby idący od osuszacza do sprężarki) i wymienieony osuszacz (na nowy)

 

potwierdź jeszcze ciśnienia niskiego... a jak powinny być w VW tak ja pisałem (bo może VW wymyślił znowu jakiś patent) to prawdopodobnie trzeba szukać niedrożności pomiędzy dławikiem a sprężarką... może majstry nie zregenerowali tak przewodu że tu problem... ale na odległość to najlepsza rada niech poszukają oni problemu, bo kolega i tak samemu nic nie pocznie, bo gro sprawdzeń to także badanie jak gorące są rurki i ciśnienia jak szybko pomiędzy sobą się np. wyrównują, co się dzieje np. po wyłączeniu wiatraka itd... co się dzieje np. po dłuższej pracy bądź po włączeniu. Do tego trzeba byłobyć pewnym czy w układzie przed nabiciem była całkowita próżnia lub przy majstrowaniu nie pozostało wilgoci... jednak najbardziej stawiam na ten przewód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki wielkie za porady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem szczesliwym posiadaczem passka, mam problem z manualną klimatyzacją, po włączeniu klimatyzacji, wentylator działa na biegu pierwszym. Przed wymianą rozrządu załączał sie po ok .5 sekundach na maksymalne obroty. Teraz klimatyzacjia działa po około 10 minutach od uruchomienia, dodam że klima nabita szczelność sprawdzona. Pomocy co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności