marhal Zgłoś #21 Napisano 9 Września 2009 Przy pracującej klimie na maszynie ciśnienie było takie: wysokie 12 barów,niskie 4-5 barów. Wydaje mi sie że jest ok. Czy ten dławik znajduje się przed zaworem rewizyjnym na łączeniu rurek klimy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #22 Napisano 9 Września 2009 Przy pracującej klimie na maszynie ciśnienie było takie: wysokie 12 barów,niskie 4-5 barów.Wydaje mi sie że jest ok. Czy ten dławik znajduje się przed zaworem rewizyjnym na łączeniu rurek klimy? tak tam jest ten dławik... Jak dla mnie to jest za wysokie ciśnienie na niskim powinno być około 1,8-2 bar, wysokie jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marhal Zgłoś #23 Napisano 9 Września 2009 tak tam jest ten dławik... Jak dla mnie to jest za wysokie ciśnienie na niskim powinno być około 1,8-2 bar, wysokie jest ok. Jeżeli niskie jest za wysokie,to co może być przyczyną,czy to ten zapchany dławik? I gdzie go lepiej kupić IC czy ASO? i jakie są ceny ? Proszę o odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #24 Napisano 9 Września 2009 (edytowane) Jeżeli niskie jest za wysokie,to co może być przyczyną,czy to ten zapchany dławik? raczej nie gdyby to było związane ze złym dławikiem bądź zapchanym... ciśnienie wysokie było by sporo wyższe... ja dławik wykluczyłbym.. co dokładnie wymienili... Edytowane 9 Września 2009 przez kujon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marhal Zgłoś #25 Napisano 9 Września 2009 raczej nie gdyby to było związane ze złym dławikiem bądź zapchanym... ciśnienie wysokie było by sporo wyższe... ja dławik wykluczyłbym.. co dokładnie wymienili... regenerowany był przewód bo był przetarty(gruby idący od osuszacza do sprężarki) i wymienieony osuszacz (na nowy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #26 Napisano 9 Września 2009 regenerowany był przewód bo był przetarty(gruby idący od osuszacza do sprężarki) i wymienieony osuszacz (na nowy) potwierdź jeszcze ciśnienia niskiego... a jak powinny być w VW tak ja pisałem (bo może VW wymyślił znowu jakiś patent) to prawdopodobnie trzeba szukać niedrożności pomiędzy dławikiem a sprężarką... może majstry nie zregenerowali tak przewodu że tu problem... ale na odległość to najlepsza rada niech poszukają oni problemu, bo kolega i tak samemu nic nie pocznie, bo gro sprawdzeń to także badanie jak gorące są rurki i ciśnienia jak szybko pomiędzy sobą się np. wyrównują, co się dzieje np. po wyłączeniu wiatraka itd... co się dzieje np. po dłuższej pracy bądź po włączeniu. Do tego trzeba byłobyć pewnym czy w układzie przed nabiciem była całkowita próżnia lub przy majstrowaniu nie pozostało wilgoci... jednak najbardziej stawiam na ten przewód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marhal Zgłoś #27 Napisano 9 Września 2009 dzięki wielkie za porady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korallo Zgłoś #28 Napisano 9 Lipca 2013 Witam jestem szczesliwym posiadaczem passka, mam problem z manualną klimatyzacją, po włączeniu klimatyzacji, wentylator działa na biegu pierwszym. Przed wymianą rozrządu załączał sie po ok .5 sekundach na maksymalne obroty. Teraz klimatyzacjia działa po około 10 minutach od uruchomienia, dodam że klima nabita szczelność sprawdzona. Pomocy co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach