maksso 1978 Zgłoś #41 Napisano 19 Czerwca 2010 Co konkretnie sygnalizuje kontrolka "żółty silniczek" . Chodzą po forum różne infirmacje. U mnie auto przy stacie nie zbiera się, dopiero po paru sekundach i wciśnięciu więcej gazu coś zaczyna ciągnąć. Teraz jeszcze zapaliła się ta konrolka. Skasowałem vagiem , po dniu jazdy znowu się zaświeciła. vw passat b6 2.0 TDI 2006 r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #42 Napisano 19 Czerwca 2010 Co konkretnie sygnalizuje kontrolka "żółty silniczek" . Konkretnie to oznacza że musisz podpiąć auto pod komputer w celu zdiagnozowania co się popsuło w silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maksso 1978 Zgłoś #43 Napisano 19 Czerwca 2010 Podpiołem, nie wykazuje żadnych błędów. Mam interfaise viaken kkl line-usb i vaga 409-1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #44 Napisano 19 Czerwca 2010 Mam interfaise viaken kkl line-usb i vaga 409-1. Do zdiagnozowania B6 musisz mieć kabelek HEX CAN + program VCDS, KKL nie daje sobie rady z tym autem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maksso 1978 Zgłoś #45 Napisano 19 Czerwca 2010 Z kablem nie powinno być problemu. Gdzie mogę znaleść ten program. Z góry dzięki z pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bigcarp Zgłoś #46 Napisano 20 Czerwca 2010 Z problemem kontrolki silnika borykalem sie 2 tygodnie,po pierwszej wizycie u mechanika stwierdzil ze zapchany DPF,po wyczyszczeniu jednak problem nie zniknal,a blad-czujnik roznicy cisnien filtra czastek stalych zbyt wysokie napiecie,pojechalem do ASO kupic taki czujnik 200zl. wymienilem go sobie sam ,pojechalem tylko skasowac bledy,i juz 3 tygodnie mam spokoj z ta kontrolka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxel2 Zgłoś #47 Napisano 20 Czerwca 2010 wymienilem go sobie sam ,pojechalem tylko skasowac bledy,i juz 3 tygodnie mam spokoj z ta kontrolka. Z tego co wiem to trzeba skalibrować ten czujnik kompem po wymianie,mnie tak zrobiono w ASO.Może warto podjechać i sprawdzić czy wszystko ok,bo po jakimś czasie okaże się ze DPF się nie poprawnie oczyszcza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maksso 1978 Zgłoś #48 Napisano 20 Czerwca 2010 Czy oprucz swiecącej kontrolki z silnikiem były jakies problemy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bigcarp Zgłoś #49 Napisano 21 Czerwca 2010 Czy oprucz swiecącej kontrolki z silnikiem były jakies problemy ? Silnik pracowal normalnie nie bylo spadku mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aendrius Zgłoś #50 Napisano 25 Sierpnia 2010 Ponieważ nie ma takiego tematu swoja prośbe zamieszcze tutaj.Czy ktos miał podobny problem jak u mnie B6(2008) swieci sie stale kontrolka cisnienia powietrza w oponach nie moge jej wyłaczyc przełacznikiem koło lewarka...ma ktos jakies logiczne pomysły??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #51 Napisano 25 Sierpnia 2010 Mało powietrza w kole lub uszkodzony któryś czujnik ,podłącz pod kompa i wszystko będzie jasne . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aendrius Zgłoś #52 Napisano 25 Sierpnia 2010 mechanik nie moze jakos zlikwidowac swiecacej kontrolki..pomimo podłaczenia do kompa..koła z równym cisnieniem i wywazeniem.Moze poprostu nie umie tego zrobic???cos napomiona ze moze przełacznik szlag trafil...ale wydaje mi sie ze bez przełacznika komputerem powinien to zlikwidowac.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #53 Napisano 26 Sierpnia 2010 Jak przy pomocy kompa nie jest w stanie stwierdzić/zlokalizować błędu to na Twoim miejscu zmieniłbym mechanika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxel2 Zgłoś #54 Napisano 26 Sierpnia 2010 Ponieważ nie ma takiego tematu swoja prośbe zamieszcze tutaj.Czy ktos miał podobny problem jak u mnie B6(2008) swieci sie stale kontrolka cisnienia powietrza w oponach nie moge jej wyłaczyc przełacznikiem koło lewarka...ma ktos jakies logiczne pomysły??? Miałem ten sam problem serwis walczył z tym trzy razy nawet chcieli wymienić przycisk,a okazało się że nie było masy na przycisku:fajny od tej pory wszystko gra jak należy.Więc niech ci sprawdzą tę masę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majtuch3 Zgłoś #55 Napisano 26 Września 2010 po wymianie filtra czastek stalych pogasly same kontrolki od filtra, check,i kontrolka od swiec zarowych bylo ok 1 dzien potem przy odpalaniu nie gasla kontrolka od swiec zarowych i caly czas mrogala i strasznie wolno rosla temperatura silnika jak zgasilem silnik i odrazu odpalilem kontrolka zgasla i temperatura odrazu podskoczyla na 90 pozniej auto stalo kilka godz i jak odpalilem bylo to samo na drugi dzien oprocz kontrolki swiec zarowych zapalila sie druga ktora juz nie gasnie(chyba z ukladem wydechowym) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #56 Napisano 26 Września 2010 po wymianie filtra czastek stalych pogasly same kontrolki od filtra, check,i kontrolka od swiec zarowychbylo ok 1 dzien potem przy odpalaniu nie gasla kontrolka od swiec zarowych i caly czas mrogala i strasznie wolno rosla temperatura silnika jak zgasilem silnik i odrazu odpalilem kontrolka zgasla i temperatura odrazu podskoczyla na 90 pozniej auto stalo kilka godz i jak odpalilem bylo to samo na drugi dzien oprocz kontrolki swiec zarowych zapalila sie druga ktora juz nie gasnie(chyba z ukladem wydechowym) a skasowałeś błędy kompem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majtuch3 Zgłoś #57 Napisano 26 Września 2010 nie nie podlaczylem jeszcze passata pod vag Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #58 Napisano 26 Września 2010 no to zrób scan wrzuć błędy tu i skasuj je i potem jeszcze raz zrób skan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majtuch3 Zgłoś #59 Napisano 26 Września 2010 sorki....brat byl z passatem pod vag i nie wykazalo bledow i bylo ok kilka dni i wczoraj znowu zaczely sie pojawiac kontrolki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #60 Napisano 26 Września 2010 sorki....brat byl z passatem pod vag i nie wykazalo bledow i bylo ok kilka dni i wczoraj znowu zaczely sie pojawiac kontrolki to musisz oszukać kompa wstawiając opornik w miejsce filtra http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=59886&highlight=wymiana+dpf http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=67983&highlight=wymiana+dpf http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=55260&highlight=wymiana+dpf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach