Skocz do zawartości
Lorentz

B6 2.0TDI dsg - dziwna praca w poz P

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

podepnę się do tematu. Jak kupiłem paska ponad miesiąc temu, to wszystko było ok, po zapaleniu chodził bardzo równo nie było żadnych drgań. Od tygodnia mam taki objaw, że jak zapalę, to tak jakbym odczuwał większe drgania na karoserii, wskazówka od obrotów stoi równo nie skacze. Po przejechaniu jakiegoś odcinka, zgaszeniu auta i ponownym zapaleniu jest wszystko ok. Raz odczuwam te drgania, a raz nie, co to może być. Olej w skrzyni wymienił poprzedni właściciel, ja wymieniłem jeszcze poduszkę pod skrzynią bo przy zapalaniu delikatnie szarpało silnikiem.

 

Pzdr.

 

U mnie było to samo, po wykąpaniu pompowtrysków w ultardzwiekach jak ręka odjął. Był jeszcze problem z dłuższym kręceniem rozrusznikiem przy dużych mrozach ale to będę wiedział jak będzie mroź czy jest poprawa, ale jesli chodzi o prace to bardzo równo chodzi, nie czuć już drgrań w fotelu. zwróc jeszcze uwage na start samochodu, u mnie jak byl po nocnym postoju to startował na 3 gary i po chwile łapał 4(w tym czasie wibracje byly bardziej odczuwalne), no i nie mam DPF, bo po usunięciu objawił się niebiesko biały dym po rozruchu i to mnie skłoniło do szukania usterki.

 

A pompki miałem wymieniane w lutym 2014 w akcji dobrej woli VW, minął prawie rok i takie rzeczy.. takie paliwo niestety.

Dla pewności wymieniłem jeszcze uszczelniacze na pompkach, generalnie koszt imprezy 1000zł.

 

ponoc bardzo dobry jest srodek LIQUI MOLY, od tego można zacząć bo dość tani jest a ponoć daje rade i na pewno nie zaszkodzi, ale poczytaj forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pawciopawcio, dzięki za odpowiedź.

 

Silnik zapala normalnie, od strzała. Mam również nowy akumulator.

 

U mnie było to samo, po wykąpaniu pompowtrysków w ultardzwiekach jak ręka odjął.

 

Możesz mi bardziej rozjaśnić jak taką kompiel się robi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście oddałem auto do gościa który ma dostęp do wanny ultradzwiękowej(na allegro tez są takie wanienki).

Pierwszy raz o tym słyszałem dlatego poczytałem trochę i powiedziałem ze robimy ta akcje z kapaniem. Twierdził ze bipy sa nie takie jak powinny i stad te drgania(jakis nagar czy syf), można było robić korekty ale mówił ze z doświadczenia przynosi to skutek ale tylko czasowy(krótszy-dłuższy) a po tej kąpieli ponoć pompki wyczyszczone do stanu idealnego i faktycznie rozwiązało to problem. ale z tego co czytalem forum duzo osob wymieniało prawie pól auta a okazywało się ze coś z pompkami było. ( u mnie w innym warsztacie chcieli juz wymieniac pompe paliwa, tandem pompe, swiece, przewody paliwowe i profilaktycznie wszystkie filtry a okazuje się ze wszystko sprawne) szkoda słów na tych wymieniaczy - zależy jak trafisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki za wyjaśnienie. Zastanawiam się mocno czy to pompowtryski. Może jeszcze ktoś z kolegów miał coś podobnego i się wypowie. Jak są te drgania, to obroty są ok 850, jak dodam troszkę, delikatnie gazu, to wtedy nie czuję tych drgań w fotelu.

Edytowane przez zbijar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności