Gość Sito Zgłoś #1 Napisano 22 Sierpnia 2009 Witam!!! Po wymianie filtra paliwa mój Passacik stracił moc!! A może to jakaś inna przyczyna?? Przed wymianą filra chodził bardzo dobrze!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maro2225 Zgłoś #2 Napisano 22 Sierpnia 2009 Witam . Sam wymieniałeś czy w warsztacie ? Jeśli w warsztacie , to byłeś cały czas przy aucie ? Jeśli nie , to mogli podmienić Ci przepływkę . Czesto stosowany numer . Wjeżdżasz np. na wymianę klocków lub inną drobną naprawę , a po wyjechaniu stwierdzasz brak mocy . Sprawa nie do udowodnienia . Powiedzą Ci , że to zbieg okolicznosci i kilka setek masz w " plecy ". Pozdrawiam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roozga Zgłoś #3 Napisano 22 Sierpnia 2009 I weź tu normalnie napraw samochód w tym kraju A czy przy wymianie filtra paliwa nie trzeba przypadkiem założyć filtr już zalany ropą?? - może tego nie zrobili stąd problem - przyznam się że strzelam - miałem do tej pory doczynienia z dieslami w Oplu - i tam niestety ale tak trzeba robić żeby nie zapowietrzyć ukłądu i nie rozwalić pompy paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wela156 Zgłoś #4 Napisano 22 Sierpnia 2009 A czy przy wymianie filtra paliwa nie trzeba przypadkiem założyć filtr już zalany ropą?? Trzeba. Ale tak sie robi we wszystkich dieslach takze jest malo prawdopodobne ze tego nie zrobili Podlacz autko pod VAG'a i zobaczymy gdzie sie podzialy konie mechaniczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #5 Napisano 22 Sierpnia 2009 Nie trzeba zalewac ropa. Zobacz czy przypadkien nie zdiołes jakiegos węzyka podcisnienia od filtra czy z okolic przepływki. Jednym słowem VAG prawde Ci powie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #6 Napisano 22 Sierpnia 2009 A czy przy wymianie filtra paliwa nie trzeba przypadkiem założyć filtr już zalany ropą?? Tak jak napisał Marcin Nie trzeba zalewac ropa. Wystarczy kilkukrotnie przekręcić kluczyk w pozycję "zapłon". Pompa paliwowa napompuje paliwa do filtra, a przewody odpływowe go odpowietrzą. Jeśli mechanicy tego nie zrobili auto ze względu na własne odpowietrzanie może zachowywać się jakby traciło moc. Proponuję popuścić przewód odpowietrzający przy filtrze i poczekać aż autko (silnik) wypchnie powietrze. Lub na luzie przygazować auto (oczywiście na rozgrzanym silniku). Albo najprościej podjechać do zakładu który wymieniał filtr (jeśli to jakiś zakład wymieniał filtr). Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wela156 Zgłoś #7 Napisano 22 Sierpnia 2009 Moze i faktycznie w tym przypadku nie trzeba ale ja jako mechanik zawsze stosuje zalewanie filtra i nigdy nie mialo miejsca cos takiego jak u kolegi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roozga Zgłoś #8 Napisano 23 Sierpnia 2009 NO ja z tym zalewaniem wspomniałem bo wiem że w oplach trzeba i to musowo - więc przekonany byłem że w VW też, ale skoro nie to ok - swojego mam od kilku dni - się uczę na razie Czyli bez VAG nie da rady. Trzeba sprawdzić tę przepływkę i podciśnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach