Skocz do zawartości
Gość Sito

stracił moc po wymianie filtra paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Sito

Witam!!!

Po wymianie filtra paliwa mój Passacik stracił moc!!:( A może to jakaś inna przyczyna??:confused: Przed wymianą filra chodził bardzo dobrze!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam . Sam wymieniałeś czy w warsztacie ? Jeśli w warsztacie , to byłeś cały czas przy aucie ? Jeśli nie , to mogli podmienić Ci przepływkę . Czesto stosowany numer . Wjeżdżasz np. na wymianę klocków lub inną drobną naprawę , a po wyjechaniu stwierdzasz brak mocy . Sprawa nie do udowodnienia . Powiedzą Ci , że to zbieg okolicznosci i kilka setek masz w " plecy ". Pozdrawiam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I weź tu normalnie napraw samochód w tym kraju :/

 

A czy przy wymianie filtra paliwa nie trzeba przypadkiem założyć filtr już zalany ropą?? - może tego nie zrobili stąd problem - przyznam się że strzelam - miałem do tej pory doczynienia z dieslami w Oplu - i tam niestety ale tak trzeba robić żeby nie zapowietrzyć ukłądu i nie rozwalić pompy paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy przy wymianie filtra paliwa nie trzeba przypadkiem założyć filtr już zalany ropą??

 

Trzeba. Ale tak sie robi we wszystkich dieslach takze jest malo prawdopodobne ze tego nie zrobili :) Podlacz autko pod VAG'a i zobaczymy gdzie sie podzialy konie mechaniczne :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba zalewac ropa. Zobacz czy przypadkien nie zdiołes jakiegos węzyka podcisnienia od filtra czy z okolic przepływki. Jednym słowem VAG prawde Ci powie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy przy wymianie filtra paliwa nie trzeba przypadkiem założyć filtr już zalany ropą??

Tak jak napisał Marcin

Nie trzeba zalewac ropa.

Wystarczy kilkukrotnie przekręcić kluczyk w pozycję "zapłon". Pompa paliwowa napompuje paliwa do filtra, a przewody odpływowe go odpowietrzą. Jeśli mechanicy tego nie zrobili auto ze względu na własne odpowietrzanie może zachowywać się jakby traciło moc. Proponuję popuścić przewód odpowietrzający przy filtrze i poczekać aż autko (silnik) wypchnie powietrze. Lub na luzie przygazować auto (oczywiście na rozgrzanym silniku). Albo najprościej podjechać do zakładu który wymieniał filtr (jeśli to jakiś zakład wymieniał filtr). Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze i faktycznie w tym przypadku nie trzeba ale ja jako mechanik zawsze stosuje zalewanie filtra i nigdy nie mialo miejsca cos takiego jak u kolegi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NO ja z tym zalewaniem wspomniałem bo wiem że w oplach trzeba i to musowo - więc przekonany byłem że w VW też, ale skoro nie to ok :) - swojego mam od kilku dni - się uczę na razie :)

 

Czyli bez VAG nie da rady. Trzeba sprawdzić tę przepływkę i podciśnienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności