zuczek83 Zgłoś #1 Napisano 12 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam mam takie pytanko, ostatnio wymieniałem filtr powietrza i zauwazyłem ze z obudowy filtra (powyżej filtra) taka rurka z której slinik łapie lewe powietrze bo nic do niej nie jest podłaczone nie wiecie co tam trzeba podłaczyć?? narazie zakleiłem to taśma żeby silnik nie łapał lewego powietrza. Miejsce wystawania tej rurki jest z przodu samochodu w obudowie filtra. Edytowane 12 Sierpnia 2009 przez zuczek83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość passat98_1.8t Zgłoś #2 Napisano 12 Sierpnia 2009 o która czesc ci chodzi http://img527.imageshack.us/img527/7052/beztytuudcn.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #3 Napisano 12 Sierpnia 2009 kolego zrób foto,będzie łatwiej,bo mam taki silnik jak Ty a nic takiego nie widziałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #4 Napisano 12 Sierpnia 2009 rurka z której slinik łapie lewe powietrze bo nic do niej nie jest podłaczone a to nie jest taka plastikowa karbowana rurka o średnicy około 1,5 cm schodząca w dół? jeśli to to, to powinna biec do pompy powietrza zlokalizowanej w przedniej części auta, tuż za wzmocnieniem czołowym od strony pasażera (secondary air injection). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek83 Zgłoś #5 Napisano 12 Sierpnia 2009 wiecie co ja mam inna obudowe filtra niż ta która jest na etce... zrobie zdjecie i umieszcze, a co do tej karbowanej rurki to ja mam ja poniżej i jest ona ucieta i wystaje do góry tak własnie jak by mi miała isc do tej obudowy filtra.... a co sie stanie jak ona nie bedzie podłaczona? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek83 Zgłoś #6 Napisano 12 Sierpnia 2009 prosze zdjecie 1 to miejsce w obudowie a 2 widać ze na dole jest rurka ktora sie konczy i do niczego nie wchodzi, dodatkowo w vau wystepuje mi bład: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 35-00 - - czekam na opinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #7 Napisano 13 Sierpnia 2009 Widać że nie masz tego kawałka rurki który wchodzi w obudowę filtra,i pewnie kontrolka od komputera Ci się zapalała czasami,napraw to połączenie i będzie ok,a poniżej opis błędu P0411 (16795) – system obiegu wtórnego powietrza – nieprawidłowy przepływ. sprawdzić silnik pompy obiegu wtórnego powietrza sprawdzić zawór specjalny sprawdzić zawór wylotowy obiegu wtórnego powietrza sprawdzić przewody i połączenia pomiędzy podzespołami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek83 Zgłoś #8 Napisano 13 Sierpnia 2009 własnie kontrolka od komputera nie zapalila mi sie ani razu a ta rurke bede musiał wymienic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeus1982 Zgłoś #9 Napisano 13 Sierpnia 2009 sorki ze OT ale wcisne swoje 5 groszy.gdzie dokladnie sie znajduje pompa powietrza ma moze kto jakies zdjecie?? 1.8t awt... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #10 Napisano 13 Sierpnia 2009 sorki ze OT ale wcisne swoje 5 groszy.gdzie dokladnie sie znajduje pompa powietrza ma moze kto jakies zdjecie?? 1.8t awt... w przedniej części auta, zaraz za halogenem od strony pasażera. Dostęp: bezpośrednio nad dolną osłoną silnika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach