Skocz do zawartości
Gość konchio

stuki w zawieszeniu ??

Rekomendowane odpowiedzi

zdeczka ją wyrwło :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poducha by gruchotala jak garsc podkladek???

Wlasnie problem w lokalizacji polega na tym ze silnikiem nie trzesie anie w trakcie pracy a nie przy zalaczaniu i wygaszaniu. Kolejna sprawa ze zaczelo walic niedawno(okolo 1mc temu). Oby bylo smieszniej klucze i narzedzia mam w walizkach i niczego w przegrodach nie brakuje.....Srobek tez zawsze anie nie przyybuywalo anie nie braklo przy naprawach, zas kola nie maja luzu bocznego na lozyskach.

 

Kombinuje i rece rozkladam, bo jade i dzwonie jak jakas furmanka od konia pelna garow i butelek:zawstydzony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może faktycznie sanki dostały luz na śrubach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Srob nie sprawdzalem i nie sciaga mi tez auta. Mam wrazenie ze dzwoni z obu stron ale z prawej (kierowca) mocniej.

Jeszcze dzis sie pewnie poloze zeby sprawdzic sruby jakmowisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam wrazenie ze dzwoni z obu stron ale z prawej (kierowca) mocniej.

Może klocki hamulcowe w jarzmach dzwonią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może klocki hamulcowe w jarzmach dzwonią.
albo kołpaki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam problem tego typu, zawieszenie gwint KW, jakiś czas temu słyszałem jakieś takie jakby "hruhotanie" w lewej stronie, zlokalizowałem skąd pochodzi dźwięk, dochodzi z samej góry amortyzatora, jak naciskam lekko auto to słychać to i na śrubie mocującej amortyzator czuje drgania. Ostatnio pojawiło się identycznie w prawej stronie. Co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja mam problem tego typu, zawieszenie gwint KW, jakiś czas temu słyszałem jakieś takie jakby "hruhotanie" w lewej stronie, zlokalizowałem skąd pochodzi dźwięk, dochodzi z samej góry amortyzatora, jak naciskam lekko auto to słychać to i na śrubie mocującej amortyzator czuje drgania. Ostatnio pojawiło się identycznie w prawej stronie. Co to może być?
mocowanie amortyzatora łożysko do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale zeby tak dzwonily? Sprawdze jutro czy przy chamowaniu na dziorach cichnie.

Nie no akurat to nie bedzie u mnie dzwonic;) Zapraszam na profil Passat by Stavros

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i tu sie deczko zawiodlem, jak jade po dziorach i cisnac gaz jednoszecni pocisne hebelek to dzwonienie ustaje.

 

Mam nadzieje ze sie nic nie urwalo a jedynie poluzowalo, nie chce juz w te hamulce inwestowac przed przegladem bo bede implantowal caly komplecik 312mm przod i 288tyl na wakacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymien sworznie i prowadnice zaciskow hamulcowych bo one po dziurach lataja jak zyd po pustym sklepie ,u mnie bylo to samo na kostce i przy wiezdzie w wieksza dziure bylo dzyn dzyn ale jak mialem noge na hamulco to juz bylo ok bo wtedy zacisk dociska klocki i juz nie lata .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie mozna same swoznie(chodzi ci o te srubo-tuleje) bez szczek docstac??????????????? Kur... w tej Angli to wies totalna, chcesz panie kupic oske to tylko z przegubami, nowej samej nie sprzedadza itp...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak te sworznie co czymaja zacisk w orginale sa na imbus, ja ostatnio kupilem w motoryzacyjnym to juz byly na torxa ale gumki tez wymien bo one sie bardziej zuzywaja od tych sworzni.Sprobuj zapytac sie w serwisie skody bo w vw sa kosztuja jeszcze raz tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie cala sytuacja, bo w jednym momencie zaczelo mi dzwonic na dziorach i piszczec przy chamowaniu, a klocki nowki i nigdy nie piszczaly.Tarcze tez zyletka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli klocki nowki to skad wiesz ze wczesniej nie piszczaly,nieraz klocki nie piszcza a w pewnym momencie jak moze cos jest w klocku jakis kawalk metalu i do puki sie nie wytrze to beda piszczec,moje ferodo dsp tez nieraz popiskuja .Sciagnij zacisk i wyjmij te gumki i zobaczysz jak sa wyjechane ,u siebie wymienialem w sierpniu w tamtym roku i do dzisiaj nic nie dzwoni bo naprawde jes to troche wkurzajace.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no w niedziele albosobote bede zmienial przewody hamulcowe,wiec rozbiore wszystko, wyszoruje i poskladam na smar miedziany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak na nie nawidzę takich sytuacji- dwie stacje diagnostyczne- zero luzów na wahaczach, wczoraj rozebrałem całą lewą stronę i nic nie było wyczuwalne nawet po zdjęciu wahaczy, końcówki drążków kierowniczych wymienione, na łączniku stabilizatora zero luzów, zakładałem sprężyny kilka dni temu i od tamtej pory coś stuka, gumy na sprężynach też w nienagannym stanie, na amorku...? - ale nie było nic z nim źle,przyglądałem się podczas wymiany sprężyn... co tam jeszcze możę stukać???? help help help

stuka jak: tępy stuk, pojawia się zawsze jak jest jakaś mała "narośl" na jezdni, np na łączeniu kawałków asfaltu, nie kiedy jest dziura, słychać np leciutko na kostce, nie słychać przy bujaniu auta.

w sumie jutro ostatnia deska ratu..nku- kolega mechanik zerknie :( dla mnie to jakby sprężyna waliła o ale przecież wszystko zostało tam dokręcone...

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak na nie nawidzę takich sytuacji

Jednak to będzie guma na amorze. Ja wymieniłem cały przód, łącznie z amorami, gumy wyglądały OK a jest D......a :dupablada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jednak to będzie guma na amorze. Ja wymieniłem cały przód, łącznie z amorami, gumy wyglądały OK a jest D......a

 

czyli odboje na amorkach,w sumie nie duży koszt samych gum tylko znowu ściąganie tych sprężyn... masakra...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności