mielke Zgłoś #441 Napisano 22 Marca 2011 zdeczka ją wyrwło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #442 Napisano 22 Marca 2011 Poducha by gruchotala jak garsc podkladek??? Wlasnie problem w lokalizacji polega na tym ze silnikiem nie trzesie anie w trakcie pracy a nie przy zalaczaniu i wygaszaniu. Kolejna sprawa ze zaczelo walic niedawno(okolo 1mc temu). Oby bylo smieszniej klucze i narzedzia mam w walizkach i niczego w przegrodach nie brakuje.....Srobek tez zawsze anie nie przyybuywalo anie nie braklo przy naprawach, zas kola nie maja luzu bocznego na lozyskach. Kombinuje i rece rozkladam, bo jade i dzwonie jak jakas furmanka od konia pelna garow i butelek:zawstydzony: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #443 Napisano 22 Marca 2011 może faktycznie sanki dostały luz na śrubach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #444 Napisano 22 Marca 2011 Srob nie sprawdzalem i nie sciaga mi tez auta. Mam wrazenie ze dzwoni z obu stron ale z prawej (kierowca) mocniej. Jeszcze dzis sie pewnie poloze zeby sprawdzic sruby jakmowisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #445 Napisano 22 Marca 2011 Mam wrazenie ze dzwoni z obu stron ale z prawej (kierowca) mocniej. Może klocki hamulcowe w jarzmach dzwonią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #446 Napisano 22 Marca 2011 może klocki hamulcowe w jarzmach dzwonią. albo kołpaki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAJKUSS Zgłoś #447 Napisano 22 Marca 2011 A ja mam problem tego typu, zawieszenie gwint KW, jakiś czas temu słyszałem jakieś takie jakby "hruhotanie" w lewej stronie, zlokalizowałem skąd pochodzi dźwięk, dochodzi z samej góry amortyzatora, jak naciskam lekko auto to słychać to i na śrubie mocującej amortyzator czuje drgania. Ostatnio pojawiło się identycznie w prawej stronie. Co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #448 Napisano 22 Marca 2011 A ja mam problem tego typu, zawieszenie gwint KW, jakiś czas temu słyszałem jakieś takie jakby "hruhotanie" w lewej stronie, zlokalizowałem skąd pochodzi dźwięk, dochodzi z samej góry amortyzatora, jak naciskam lekko auto to słychać to i na śrubie mocującej amortyzator czuje drgania. Ostatnio pojawiło się identycznie w prawej stronie. Co to może być? mocowanie amortyzatora łożysko do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAJKUSS Zgłoś #449 Napisano 22 Marca 2011 Dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #450 Napisano 22 Marca 2011 ale zeby tak dzwonily? Sprawdze jutro czy przy chamowaniu na dziorach cichnie. Nie no akurat to nie bedzie u mnie dzwonic;) Zapraszam na profil Passat by Stavros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #451 Napisano 23 Marca 2011 No i tu sie deczko zawiodlem, jak jade po dziorach i cisnac gaz jednoszecni pocisne hebelek to dzwonienie ustaje. Mam nadzieje ze sie nic nie urwalo a jedynie poluzowalo, nie chce juz w te hamulce inwestowac przed przegladem bo bede implantowal caly komplecik 312mm przod i 288tyl na wakacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #452 Napisano 23 Marca 2011 Wymien sworznie i prowadnice zaciskow hamulcowych bo one po dziurach lataja jak zyd po pustym sklepie ,u mnie bylo to samo na kostce i przy wiezdzie w wieksza dziure bylo dzyn dzyn ale jak mialem noge na hamulco to juz bylo ok bo wtedy zacisk dociska klocki i juz nie lata . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #453 Napisano 24 Marca 2011 A gdzie mozna same swoznie(chodzi ci o te srubo-tuleje) bez szczek docstac??????????????? Kur... w tej Angli to wies totalna, chcesz panie kupic oske to tylko z przegubami, nowej samej nie sprzedadza itp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #454 Napisano 24 Marca 2011 Tak te sworznie co czymaja zacisk w orginale sa na imbus, ja ostatnio kupilem w motoryzacyjnym to juz byly na torxa ale gumki tez wymien bo one sie bardziej zuzywaja od tych sworzni.Sprobuj zapytac sie w serwisie skody bo w vw sa kosztuja jeszcze raz tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #455 Napisano 24 Marca 2011 Dziwi mnie cala sytuacja, bo w jednym momencie zaczelo mi dzwonic na dziorach i piszczec przy chamowaniu, a klocki nowki i nigdy nie piszczaly.Tarcze tez zyletka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #456 Napisano 24 Marca 2011 Jezeli klocki nowki to skad wiesz ze wczesniej nie piszczaly,nieraz klocki nie piszcza a w pewnym momencie jak moze cos jest w klocku jakis kawalk metalu i do puki sie nie wytrze to beda piszczec,moje ferodo dsp tez nieraz popiskuja .Sciagnij zacisk i wyjmij te gumki i zobaczysz jak sa wyjechane ,u siebie wymienialem w sierpniu w tamtym roku i do dzisiaj nic nie dzwoni bo naprawde jes to troche wkurzajace. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #457 Napisano 24 Marca 2011 no w niedziele albosobote bede zmienial przewody hamulcowe,wiec rozbiore wszystko, wyszoruje i poskladam na smar miedziany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #458 Napisano 25 Marca 2011 jak na nie nawidzę takich sytuacji- dwie stacje diagnostyczne- zero luzów na wahaczach, wczoraj rozebrałem całą lewą stronę i nic nie było wyczuwalne nawet po zdjęciu wahaczy, końcówki drążków kierowniczych wymienione, na łączniku stabilizatora zero luzów, zakładałem sprężyny kilka dni temu i od tamtej pory coś stuka, gumy na sprężynach też w nienagannym stanie, na amorku...? - ale nie było nic z nim źle,przyglądałem się podczas wymiany sprężyn... co tam jeszcze możę stukać???? help help help stuka jak: tępy stuk, pojawia się zawsze jak jest jakaś mała "narośl" na jezdni, np na łączeniu kawałków asfaltu, nie kiedy jest dziura, słychać np leciutko na kostce, nie słychać przy bujaniu auta. w sumie jutro ostatnia deska ratu..nku- kolega mechanik zerknie dla mnie to jakby sprężyna waliła o ale przecież wszystko zostało tam dokręcone... pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #459 Napisano 25 Marca 2011 jak na nie nawidzę takich sytuacji Jednak to będzie guma na amorze. Ja wymieniłem cały przód, łącznie z amorami, gumy wyglądały OK a jest D......a :dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #460 Napisano 25 Marca 2011 Jednak to będzie guma na amorze. Ja wymieniłem cały przód, łącznie z amorami, gumy wyglądały OK a jest D......a czyli odboje na amorkach,w sumie nie duży koszt samych gum tylko znowu ściąganie tych sprężyn... masakra... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach