anares Zgłoś #1 Napisano 8 Lipca 2009 (edytowane) passat rok 2000 po liftingu silnik 1.8T 20v zamontowano mi gaz , po wejsciu na obroty ok 4000 rozlącza gaz i przechodzi na benzyne , co do obrotow bywa roznie , czasem na 3500 a czasem na 5000, przy spokojnej jezdzie sie nie wylącza dopiero jak dochodze do predkosci 100km. podzespoly to : reduktor -- UNIGAS UN07 ZAWOR GAZOWY - ZINTEGROWANY WIELOZAWOR - TOMASTTO ACHILLE AT02 KOMORASZCZELNA -- GZWM S.A ZAWOR TANKOWANIA -- TOMASETTO PRZELACZNIK /CENTRALA -- STAG 4 UKLAD ELEKTRONICZNY -- STAG NIE WIEDZA CO ROBIC MAJA CHCA TERAZ poszerzać PRZEWODY NA 8 , REGULOWALI I REGULOWALI I NIC , PROSZE O POMOC BO MNIE SZLAK TRAFIA // nie używaj caps locka, słownik Edytowane 9 Lipca 2009 przez kubelt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gobi Zgłoś #2 Napisano 8 Lipca 2009 Też tak mam w Grand Voyager - gaz to nic dobrego właśnie w tym aucie po 3 miesiącach padł katalizator . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3 Napisano 8 Lipca 2009 Gobi - dziękujemy za twórczą i wnoszącą dużo do tematu wypowiedź. Anares napisz jeszcze jakie masz wtryski . A jeździliście z lapkiem podpiętym i patrzyliście dlaczego się przełącza ? Miedź 6mm wystarczy . Przeważnie problemem jest reduktor i spadek ciśnienia . Bez podłączenia kompa i większej ilosci danych nic nie wywróżymy . Może jakiś zrzucik z AcGasSynchro? Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anares Zgłoś #4 Napisano 8 Lipca 2009 (edytowane) za niskie cisnienie , taki blad wyskakuje, mówilem im ze to moze wina reduktora ale sie uparli i chca zamienic rurki na 8-ki. wtryski nie mam pojecia przepisalem wszytkie dane ktore mialem , a co do wtryskow to nie wiem ---------- Post added at 22:10 ---------- Previous post was at 22:07 ---------- jak ich przekonac zeby nie zmieniali tych rurek bo pewnie bedzie wiecej palil Edytowane 9 Lipca 2009 przez kubelt ortografia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aswywiadu Zgłoś #5 Napisano 9 Lipca 2009 Zrób zdjęcie spod maski. Miedź na spalanie aż takiego wielkiego wpływu nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anares Zgłoś #6 Napisano 9 Lipca 2009 czerwone wtryski jutro napisze jakij firmy bo nie pamietam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #7 Napisano 9 Lipca 2009 Ne wysilaj sie waldemary dadzą radę tylko zmień reduktor na eg200 i będzie malina a nie jakiegoś tqwora wsadzają a później to lipa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #8 Napisano 9 Lipca 2009 dobrze że chociaż staga dali ,a mogli zenith tak jak mówi karol - reduktor na eg200 albo scorpion i problem z głowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anares Zgłoś #9 Napisano 9 Lipca 2009 jeszcze jedno . jak zakladali gaz to cos sparali przy predkosciomierzu i nie dzila , stan kilemetrow tez sie nie zmienia, wiecie co to moze byc bo oni nie maja pojecia , chyba ich pozwe !! za debilizm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #10 Napisano 10 Lipca 2009 Informacje o prędkości jak się nie mylę idą ze skrzyni , także albo coś tam poruszyli , albo przy sterowniku jak się wpinali . Straszni partacze . Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil100_2005 Zgłoś #11 Napisano 11 Lipca 2009 ja bym obstawił zły sygnał obrotów( stag widzi dużo wyższe obroty i przełącza na pb) ---------- Post added at 11:06 ---------- Previous post was at 11:00 ---------- ok niedoczytałem ze masz 1.8T spadek ciśnienia jest powodem przełączania.Powodem może być niewydolny reduktor cienkie rurki jak i zagięta rurka na doprowadzeniu gazu do reduktora:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach