mateo Zgłoś #1 Napisano 2 Lipca 2009 Witam, moze koledzy zdiagnozuja problem... Nie moge wrzucic piątego biegu. Reszta ok chodzi jak zloto, nic nie buczy ani nie charczy, opor w miejscu piatki i ani centymetr do przodu.Wracałem do domu, w ktoryms momencie, po redukcji chciałem ponownie wrzucic piatke a tu opór... Nie wiem cos sie dzieje... Byc moze miał juz ktos podobny problem i bedzie cos wiecej wiedział... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 2 Lipca 2009 synchronizator sie rozsypał albo wodzik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo Zgłoś #3 Napisano 2 Lipca 2009 hmmm brzmi ciekawie... no i teraz czas na nieuniknione pytanie.. jakie koszty i generalnie perspektywy naprawy... ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 2 Lipca 2009 (edytowane) http://img133.imageshack.us/img133/8832/beztytuudeu.jpg zerknij sobie na to foto moze ci pomoze wg etki synchron kosztuje 93 tylko nie wiem czy nie sa to ceny w € al mam ustawione PLN Edytowane 2 Lipca 2009 przez mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo Zgłoś #5 Napisano 2 Lipca 2009 hmm... no nic moze nie bedzie tak zle... na jutro jestem umowiony do mechanika, zobaczymy co powie. Sam synchronizator to jedno... ale to tego wyciagniecie skrzyni i wymiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 2 Lipca 2009 robota to jakies 150 - 200 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo Zgłoś #7 Napisano 2 Lipca 2009 (edytowane) To nie byłoby tak zle... chodz troche optymizmu. ---------- Post added at 19:43 ---------- Previous post was at 19:30 ---------- no i w sumie jeszcze jedno pytanko.. powiedzcie moge jezdzic fura ? nie bedzie to miało wpływu na dalsze funkcjonowanie skrzyni ? nie chciałbym jeszcze czegos spsuc... Edytowane 2 Lipca 2009 przez mateo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #8 Napisano 2 Lipca 2009 w serwisie synchronizator kosztuje 470 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo Zgłoś #9 Napisano 2 Lipca 2009 sam synchronizator ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #10 Napisano 2 Lipca 2009 sam synchronizator ? niestety to serwis ale w zwykłym sklepie powinno byc taniej ewentualnie zamiennik o ile wystepuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
type_r7 Zgłoś #11 Napisano 3 Lipca 2009 Jeśli chodzi o synchronizator to poszukaj w takich firmach jak Intercars... będzie to zamienik, ale tańszy od oryginału nawet o 70% jakoś podobna, bo czasami nie ma tylko znaczka VW jeśli masz znajomego jakiegoś mechanika to poproś go, żeby z Toba podjechał, albo dal toebie numer klienta, wtedy będzie dodatkowa znizka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo Zgłoś #12 Napisano 3 Lipca 2009 ok... dzieki za wszytskie informacje, napewno skorzytam z rad u jednego mechanika juz byłem... wysłał mnie do swojego kumpla ktory sie specjalizuje włacznie w skrzyniach. Umowiony jestem na 15, wtedy wszytsko bedzie wiadomo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #13 Napisano 15 Lipca 2009 Sam jestem ciekawy co wyjdzie,a czy mechanizm zmiany biegów był regulowany,bo wystarczy aby się ciut przesunął i już będzie lipa! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOŻYDAR Zgłoś #14 Napisano 30 Grudnia 2010 Witam.Choc mam B6 to objawy może miał juz ktoś z was takie bo są to takie ogólne chyba dlatego szukam pomocy tez tutaj. Ja mam manuala 2.0TDI 140KM BKP 2006r, 91tys km przejechane(pewne,salon polska,serwis) i dzis gdy wyjechalem na ulice i wrzucilem piatke i dodalem gazu to tylko tak przybzyczalo jak by cos wiercil w drewnie bądż u dentysty i niedalo to przyspieszenia/przeniesienia napędu.Od tej pory jadac slychac dziwne odgłosy na kazdym biegu,jakby churgot,jakies ciągłe ale nieregularne mielenie, na 6 najmniej,ale nawet na postoju na luzie a jak wcisne sprzęgło na postoju to cisza kompletna Pomyslalem od razu ze półoś lub przegub i pojechalem delikatnie przyspieszając do warsztatu. Tam zaciagnął reczny i powoli ruszał i go ciągneło i nic nie przeskakiwalo więc powiedzial ze to nie półoś. Zdiagnozowali mi to jako luz na ostatnich choinkach w skrzyni i powiedzieli ze raczej da sie to naprawic i skrzyni nie trzeba bedzie wymieniac. Czy myślicie ze sie nie mylą i to wogole skrzynia? Przecież auto 4lata i ma 91tys km (sic!) i to nie Alfa czy Reno.. I jeśli to ona to kto wie co to? Czy zna ktos podobny przypadek?-szukałem i nie znalazłem a mechanior jak by z automatu zdiagnozował jak by się już z tym spotkał. Prosze pomóżcie! Dodam jeszcze że jadąc na każdym biegu moge przyśpieszać mocno a na piatym super delikatnie bo mieli i gubi przeniesienie napędu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach