galina Zgłoś #1 Napisano 28 Czerwca 2009 (edytowane) Witam, Od 2-3 miesięcy borykam się z problemem związanym ze słabym odpalaniem auta po min. kilku godzinnym postoju? Problem objawia się tym, że muszę dość długo (ok 10sek) kręcić rozrusznikiem nim zapali? Problem raz występuje, a raz nie (raczej rzadziej niż częściej). Przeglądając forum udało mi się wydumać, że najprawdopodobniej jest to nieszczelność w układzie paliwowym, a te długie kręcenie związane jest z zapowietrzonym układem. Wiedziony tym tropem postanowiłem przyjrzeć się bliżej przewodom paliwowym biegnącym od filtra (btw. filtr nowy, niedawno wymieniany). I...znalazłem pewien czujnik, znajdujący się na przewodzie filtr paliwowy-pompa paliwa. Jest on cały uświniony w oleju lub paliwie, dokładnie nie wiem w czym - nie wąchałem . Dołączam zdjęcia tego czujnika. Dodam, że uświniony jest tez cały przewód od tego czujnika do pompy? 1. Wiecie może co to za czujnik? 2. Znacie jego symbol z ETKI albo inter-cars? 3. Czy może być on przyczyną moich problemów? Skąd ten wyciek? Pozdrawiam, Galina Edytowane 28 Czerwca 2009 przez galina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #2 Napisano 28 Czerwca 2009 Czujnik temperatury paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #3 Napisano 28 Czerwca 2009 Wydaje mi się ze jest to czujnik temperatury paliwa o nr 038 906 081 B Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach