dysk54 Zgłoś #41 Napisano 1 Maja 2016 może być czujnik temp, nieraz cuda potrafi stworzyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawtom123 Zgłoś #42 Napisano 5 Listopada 2016 Witam. Proszę o formę tego kabla :-) - - - - - aktualizacja - - - - - Napisałem to dzisiaj w innym temacie dotyczącym silnika ADR ale może tu też się komuś przyda i pomoże Panowie!!!!!!!!!! Jest lekarstwo dla mojego chorego silnika a jeżeli mojego to podejrzewam, że również dla wielu z was. Jak już wyżej wspomniałem przy okazji próby wymiany zaworka ciśnienia paliwa listwy wtryskowej poruszyłem jeden z przewodów gumowych, który wydał mi się zbyt luźny. Wizualnie wygląda on jakby był OK ale gdy się go zacznie delikatnie ciągnąc do góry okazało się, że jest po prostu przegnity i urwany. Podejrzewam, że w niektórych przypadkach jest on tylko lekko przegnity lub naderwany dlatego też poranne objawy są różne lecz podobne w skutkach. Co ciekawe gdy przewód wyjąłem na górę i go zostawiłem swobodnie to kręciłem kilka dobrych razy zanim mi odpalił czego wcześniej nie miałem bo mi tylko telepało silnikiem. Nie wiem od czego jest ten przewód i do czego służy lecz jasne dla mnie było jedno: skoro posiada opaski zaciskowe to znaczy, że jest tam duże ciśnienie lub podciśnienie i tak nie powinno być. Ponieważ jeszcze nie kupiłem nowego przewodu ( chyba tylko serwis) to w celu sprawdzenia różnicy w działaniu po prostu zaślepiłem ten przewód zwykłą śrubą.Testy przez dwa dni na zaślepionym urwanym przewodzie dały wynik oszałamiający.WSZYSTKO DZIAŁA JAK POWINNO. NIC NIE SZARPIE I NIE PRZERYWA> Ponadto wróciła dynamika jazdy i reakcja na pedał gazu.Oto fotka uszkodzonego przewodu [ATTACH=CONFIG]67582[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]67583[/ATTACH] Tak na marginesie co to za przewód bo muszę go kupić i wymienić. Sprawdźcie u siebie te przewody. Panie kolego proszę o formę tego kabelka :-) Zgóry dzięki:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach