hancik Zgłoś #21 Napisano 23 Września 2016 Wymiana samej elektroniki czy komplet (pompa + sterownik) wiąże się z takim samym działaniem ze strony vcds (kodowanie), w obu przypadkach wkładasz nowy sterownik Dopóki nie wykonałem pierwszej próby adaptacji G201 błąd 810 u mnie również występował nieregularnie. Codziennie przez 5 dni (zwykle rano po przejechaniu około 100m), później tydzień cisza i znów codzienny atak Miłego weekendu i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateus Zgłoś #22 Napisano 24 Września 2016 Na kiedy planujesz wymianę ? Życzę również miłego weekendu pozdrawiam , i czekam na dalsze informacje jak przebiegła wymiana i czy są efekty :kciuczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hancik Zgłoś #23 Napisano 26 Września 2016 Hej, moduł podmieniony - błąd pozostał Adaptacja G201 nie powiodła się. Mateusz daj znać czy wymiana kompletu (pompa ABS + sterownik), którą planujesz u siebie przyniesie oczekiwany efekt. Obserwując blok pomiarowy nr 5 (odczyt z czujnika cisnienia w układzie hamulcowym) zauważyłem, że pomimo wciśniętego pedału hamulca wykazuje wartość 0,00bar - samochód stał na wzniesieniu i nie staczał się czyli ciśnienie było. Dopiero mocniejsze depnięcie na pedał wykazuje wartości większe od 0,00bar. Daj znać jak jest u Ciebie i dla porównania przydałby się nam odczyt ze "sprawnego" auta - tutaj liczę na wsparcie szanownych kolegów z forum Mateusz napisz też proszę czy masz w aucie AutoHold, bo moje przygody z tym błędem rozpoczęły się po dodaniu tej funkcji... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateus Zgłoś #24 Napisano 26 Września 2016 (edytowane) W piątek jade do polski jak przyjadę od razu zaczynam działać z tym tematem i będę informować co i jak , autohold nie było dodawane tylko jest orginalnie zamontowane , jak robilem pomiar ile (bar) stałem na prostym nie wciskałem pedału hamulca i cisnienie bar mi skakało nie stało 0,00bar , mysle ze jak wymienie komplet to da to rezultat może to jest jakos synchronizowane jak byl sterownik z abs to że musi tak byc to jest tylko takie moje przypuszczenie fachowcem nie jestem jeszcze mnie jedno ciekawi nie raz świece żarowe znikną i esp a świeci się sam hamulec reczny (P) a drugą rzecz co robiłem takie metoda prób i błędów jak usunę komputerem błąd 00810 czujnik cisnienia płynu hamulcowego to kontrolki znikają jak zostawie błąd P1653 zarejsesrowane kody usterek w sterowaniu abs to kontrolki nie wyskakują ale jak przejadę trochę to dalej to samo myślę że to trzeba wymienić komplet bo coś nie gra w środku abs a nie elektronika no zobaczymy będę informować na bierząco może ktoś nam jeszcze pomoże mam nadzieję pozdrawiam Edytowane 27 Września 2016 przez Mateus dodanie opisu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateus Zgłoś #25 Napisano 27 Września 2016 Ten czujnik cisnienia plynu hamulcowego jest w pompie wiec trzeba wymienic cala pompe abs , juz mam zamówioną będzie wymieniona i jakie beda efekty dam znać http://www.elektronikasamochodowa.net/thread-7055.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hancik Zgłoś #26 Napisano 27 Września 2016 Zgadza się jest w pompie - po odkręceniu sterownika widać jego styki. Mam nadzieję, że wymiana całej pompy rozwiąże problem. Z tymi kontrolkami jak piszesz miałem dokładnie tak samo. Do czasu podjęcia proby adaptacji - teraz mam choinke na desce od razu po odpaleniu auta i w żaden sposób nie daje się jej wygasić Mierzyłem rezystancje czujnika ciśnienia na innej pompie ABS i w stanie spoczynku (brak ciśnienia) wykazuje 0 ohm. Łatwo taki stan zasymulować, być może przed wymianą całej pompy pokuszę się jeszcze o probę z symulacja zwarcia jako sygnał z czujnika G201. Oczywiście dam znać. Jeszcze zastanawiam się czy sprawa może mieć związek z jakoscia plynu hamulcowego. Przyznaje się, ze osobiście nigdy go w moim pasku nie zmieniałem. Jak to wygląda u Ciebie? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateus Zgłoś #27 Napisano 28 Września 2016 Jak kupywałem passka to sie pytałem czy był wymieniany płyn hamulcowy to przy wymianie dwumasy był tylko dolewany , ale jak czytałem nie wiem czy na ty forum czy na innym juz nie pamiętam ale ktoś wymieniał płyn hamulcowy na nowy i tak to nic nie dało . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hancik Zgłoś #28 Napisano 5 Października 2016 Mateusz, jak postępy w walce z hamulcami? Wymieniłeś pompę ABS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateus Zgłoś #29 Napisano 8 Października 2016 Wymieniony abs+sterownik nic się nie dzieje nie ma błędów myślę sprawa zamknięta pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hancik Zgłoś #30 Napisano 9 Października 2016 U mnie również pomogła wymiana jednostki hydraulicznej z wbudowanym czujnikiem ciśnienia G201 - sterownik może zostać ten sam. Teraz tylko walka z odpowietrzaniem całego układu... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach