Skocz do zawartości

hancik

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hancik

  • Urodziny 02.09.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. hej, Ja u siebie miałem podobny problem, Nie szukałem na aliexpress, dostałem z nowszego rocznika w idealnym stanie kompletną klamkę - tylko wiązkę musiałem przedłuzyc bo okazała sie zbyt krótka - nowsze klamki mają gniazdo w innym miejscu. Teraz jest klasa Pozdrawiam
  2. Przycisk zwiera do masy pin 16 w kostce sterownika ABS. Powinno śmigać od razu. Tylko ważna uwaga, przycisk należy przytrzymać chwilkę i wtedy pojawia się gong oraz mignie na desce zółta kontrolka. Być może za krótko wciskasz ten przycisk. Pozdrawiam
  3. to dodaj 2048 i taką wartość sprobuj wrzucic do nowego sterownika - potem daj znać czy działa
  4. Proponuje odczytać bieżące kodowanie i wrzucić je do nowego sterownika. Sterownik ...109C ma krótkie czy długie kodowanie? Oczywiście pamiętaj o aktywacji TPMS
  5. Hej. Do tpms wystarczy podmiana samego sterownika. Pompy nie musisz odpinac, wiec odpada Tobie mokra robota. Ja zmuszony byłem wymienić pompę poniewaz padł mi czujnik cisnienia i kupiłem taką z obsługą tpms. System działa i juz raz ostrzegł mnie gdy zgubiłem troche powietrza w jednym kole. Pozdrawiam
  6. TPMS nie bedzie dzialal z tymi modulami: 3C0 614 095 M* 3C0 614 095 P* 3C0 614 109* 3C0 614 109 C* 3C0 614 109 J* 3C0 614 109 N* A z tymi jest wszystko ok : 3C0 614 109 A* 3C0 614 095 Q* 3C0 614 095 S 3C0 614 109 A* 3C0 614 109 D* 3C0 614 109 P* 3C0 614 109 T* 3C0 614 109 K* pozdrawiam
  7. Bartosz, Do podłączenia klawiatury wystarczą 4 przewody (zasilanie + CAN). Rozpiska pinów: - 1 - zasilanie - - 2 - magistrala CAN High (infotainment) - 3 - magistrala CAN Low (infotainment) - 4 - zasilanie + pozdrawiam
  8. U mnie również pomogła wymiana jednostki hydraulicznej z wbudowanym czujnikiem ciśnienia G201 - sterownik może zostać ten sam. Teraz tylko walka z odpowietrzaniem całego układu... Pozdrawiam
  9. Mateusz, jak postępy w walce z hamulcami? Wymieniłeś pompę ABS?
  10. W autach z systemem ABS nie występuje korektor, o którym pisze kolega assat. Rozkładem sił hamowania zajmuje się sterownik ABS, tak wiec nie widzę żadnych przeciwskazań dla tej modyfikacji. Pozdrawiam
  11. Zgadza się jest w pompie - po odkręceniu sterownika widać jego styki. Mam nadzieję, że wymiana całej pompy rozwiąże problem. Z tymi kontrolkami jak piszesz miałem dokładnie tak samo. Do czasu podjęcia proby adaptacji - teraz mam choinke na desce od razu po odpaleniu auta i w żaden sposób nie daje się jej wygasić Mierzyłem rezystancje czujnika ciśnienia na innej pompie ABS i w stanie spoczynku (brak ciśnienia) wykazuje 0 ohm. Łatwo taki stan zasymulować, być może przed wymianą całej pompy pokuszę się jeszcze o probę z symulacja zwarcia jako sygnał z czujnika G201. Oczywiście dam znać. Jeszcze zastanawiam się czy sprawa może mieć związek z jakoscia plynu hamulcowego. Przyznaje się, ze osobiście nigdy go w moim pasku nie zmieniałem. Jak to wygląda u Ciebie? Pozdrawiam
  12. Hej, moduł podmieniony - błąd pozostał Adaptacja G201 nie powiodła się. Mateusz daj znać czy wymiana kompletu (pompa ABS + sterownik), którą planujesz u siebie przyniesie oczekiwany efekt. Obserwując blok pomiarowy nr 5 (odczyt z czujnika cisnienia w układzie hamulcowym) zauważyłem, że pomimo wciśniętego pedału hamulca wykazuje wartość 0,00bar - samochód stał na wzniesieniu i nie staczał się czyli ciśnienie było. Dopiero mocniejsze depnięcie na pedał wykazuje wartości większe od 0,00bar. Daj znać jak jest u Ciebie i dla porównania przydałby się nam odczyt ze "sprawnego" auta - tutaj liczę na wsparcie szanownych kolegów z forum Mateusz napisz też proszę czy masz w aucie AutoHold, bo moje przygody z tym błędem rozpoczęły się po dodaniu tej funkcji... Pozdrawiam
  13. Wymiana samej elektroniki czy komplet (pompa + sterownik) wiąże się z takim samym działaniem ze strony vcds (kodowanie), w obu przypadkach wkładasz nowy sterownik Dopóki nie wykonałem pierwszej próby adaptacji G201 błąd 810 u mnie również występował nieregularnie. Codziennie przez 5 dni (zwykle rano po przejechaniu około 100m), później tydzień cisza i znów codzienny atak Miłego weekendu i pozdrawiam.
  14. Hej, Adaptacja nie powiodła się - status NOT OK podobnie jak na zdjęciu załączonym przez kolegę symeks kilka postów wcześniej. Symeks pisze, że wymieniał sterownik EPB oraz korpus ABS i błąd pozostał. Ja planuje wymienić elektronikę ABSu - mój obecny moduł to ....095P, a na półce czeka ....095Q na podmiankę. Oczywiście poinformuje jak przebiegła akcja. Sprawa dosyć dziwna, bo adaptacja nieudana, a w blokach pomiarowych czujnik G201 wydaje się pracować poprawnie... Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności