Gość mikan Zgłoś #1 Napisano 13 Czerwca 2009 witam, dzis 2 raz mi sie zdarzylo ze po dojsciu na 4 biegu do 4 tysiecy zmulilo mi fure, efekt jest taki jakby niedzialalo turbo, na kazdym biegu niechce wtedy przekroczyc 2 - 3 tys , przekroczenie 100km/h trwałoby z 5 min. na luzie obroty sie wkrecaja , turbine slychac, ale jedzie sie jak 40 konnym dieslem o wadze 3 ton. o dziwo wylacze i wlacze silnik to wraca do normy, wczesniej stalo sie tak na trasie przy 190, przy wyprzedzaniu, czyli wnioskuje ze przy wiekszych obrotach cos sie dzieje nie tak, pytanie czy to cos z turbo bezposrednio czy z elekrtronika ? zadne komunikaty niewyskoczyly, chodzil rowno. prosze o rade i sugestie gdzie szukac. aha, wozik ma 220 tysi, wg nr vin w servisie zaden hans turbwaki niewymienial a serwisowany ze wszytskim do konca w niemieckim aso, oleju nieubywa, z wydechu niekopci. prosze o rade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malski Zgłoś #2 Napisano 13 Czerwca 2009 auto wchodzi w tryb awaryjny poczytaj na temat 'notlauf' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #3 Napisano 13 Czerwca 2009 słyszałem ze jest to cos z elektryki od turbiny, nie pamiętam nazwy ,aczkolwiek mi kazali kierowniczki czyścic w audi byl to jakiś element elektryczny i tu raczej też, ja miałem tak samo ze przy 180 w tryb awaryjny mi wskoczył i potem był muł ,jest to opisane w postach na ten temat trzeba poszukać sam czytałem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 13 Czerwca 2009 Na początek, podepnij VAG-a i sczytaj błędy, zrób logi http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10985 I można myśleć dalej. I koniecznie poczytaj to http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=53928 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mikan Zgłoś #5 Napisano 13 Czerwca 2009 myslalem ze tryb serwisowy objawia sie jakos na kompie , tak jak inne komunikaty. chcialem wiedziec czy mam sie kierowac do kogos od elektroniki czy konkretnie od turbin. sam tego niezrobie bo nie mam sprzetu, takze zaatakuje do kogos kto ma to urzadzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #6 Napisano 13 Czerwca 2009 myslalem ze tryb serwisowy objawia sie jakos na kompie Niestety nic takiego nie ma. sam tego niezrobie bo nie mam sprzetu, takze zaatakuje do kogos kto ma to urzadzenia Zerknij do działu regionalnego, może jest jakiś spot niedługo, albo ktoś w okolicy ma VAG-a i może Ci pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HaNsiN Zgłoś #7 Napisano 13 Czerwca 2009 słuchaj, jedź do kogoś kto ma VAGa, ewentualnie do zakładu z elektromechaniką i niech Ci zdiagnozują furę, tylko niech to zrobią konkretnie. Dobrze byłoby gdybyś spisał/zapamiętał kody błędów jakie masz i pokazał na forum - często bywa tak, że "mechanicy" dodają coś od siebie i portfel bardzo szybko chudnie. Tak jak kolega pisał wcześniej, może jakiś spot/zlot będzie za niedługo, a akurat ktoś będzie miał VAGa i Ci podepnie bolid pod kompa. Wtedy się wszystkiego dowiesz i będziesz wiedział co jest do wymiany,a co nie. Reasumując - jedziesz do zakładu - niech zrobią logi statyczne i dynamiczne, postaraj się zapisać błędy<najlepiej dostać logi> i wystaw na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #8 Napisano 14 Czerwca 2009 Ja miałem takie same objawy .Przy 4000 obr.passat robił się wolny jak mongolski muł.Po zgaszeniu silnika wszystko wracało do normy.Wyciągnąłem więc turbo(urywając przewód olejowy:mad:) rozebrałem je w drobny mak i nic czysto żadnego nagaru.Zakładałem,że przyczyną dziwnych objawów silnika jest nagromadzony nalot na łopatkach turbiny. Więc może filtr paliwa:confused:.Wymieniłem filtr i w mojego passata jakby diabeł wstąpił.T-eraz D-opiero I-dzie:cool: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mikan Zgłoś #9 Napisano 14 Czerwca 2009 dzieki, kumam , jak mi zdiagnozuja to napisze na forum, a filtr paliwa wymienialem z 10 tys temu, zastanawiam sie ale to raczej niemialo wplywu, od 2 miesiecy jezdze na tym nowym paliwie shell v-power gtl ..., tak czy siak po diagnozie napisze , dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach