Skocz do zawartości
Gość Ralph1

Elektryka?Alternator?proszę o pomoc!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Ralph1

Witam.

Dzisiaj mialem takie zdarzenie,jadąc VW Passatem 1.9 tdi z automatyczna skrzynią biegów przy predkości ok 120km/h nagle poczulem lekkie przeciagniecie i w tym momencie zapalila sie kontrolka ESP,poduszki powietrznej i Akumulatora.Nastepnie na desce zobaczyłem ze nie dziala pomiar temperatury silnika,obrotomierz,predkosciomierz i stan paliwa w zbiorniku.Natychmiast sie zatrzymalem i sprawdzilem wzrokowo ogolny stan silnika, czy nie ma rzadnych wycieków itd.Postanowiłem kontynuować jazde podczas której nie dzialały mi biegi tylko IV,kontrolki sie palily o których wspomniałem wczesniej i do tego miałem tylko swiatła postojowe.Podczas tej jazdy caly czas miałem podswietlone wszystkie pozycje biegów 2,3,4 PRND gdy normalnie powinna byc tylko podswietlona dana pozycja biegu na której sie poruszam.Gdy dotarlem na miejsce po odczekanu około 2 godz odpaliłem auto i ku mojemu zaskoczeniu podczas zmainy np. z P na R(wczesniej bylo takie szarpanie,gdy zatrzymalem auto)lub na D wszystko plynnie wchodzilo jak przed usterka.Ruszyłem auto zmienialo biegi byla jedynka,dwójka itd caly czas sie palily kontroli poza ESP no i swiateł jak nie miałem tak nie ma:((Prosze o pomoc co może byc przyczyna takiego stanu rzeczy??a moze ktoś miał podobny problem??jutro jade na komputer...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz bezpieczniki ale moze to jakis przekaznik który odpowiada za swiatła wskazniki itd ,moze jakis kabelek sie przetarł i cos namieszał daj znac jak rozwiazesz problemik powodzenia

 

---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:05 ----------

 

kolega ma audi i opowiadał ze paliły sie mu kontrolki no choika po jakims czasie oki i zostało mu szarpanie wina był jakis czujnik w skrzyni automacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ralph1

Sorciak że dopiero odpisuje w sprawie mojego problemu,ale lepiej pozniej niz wcale:)problem polegał na tym iż padł mi regulator(boscha ok 110zł) w alternatorze.Elektryk wspomniał tez o pierścieniach w alternatorze i wyczyścił wszystkie błedy w komputerze!całkowity koszt naprawy 350zł.Wszystko gra!!!z dużej chmury mały deszcz:)pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności