Skocz do zawartości
MAJOWY115

brak obiegu wody 1.9tdi(3b)

Rekomendowane odpowiedzi

Jak nie ma obiegu to jest wina pompy i jeszcze raz pompy... a jak nie wierzycie to sobie radźcie sami ze swoimi problemami . To że jest wirnik na pompie to nie znaczy że jest ona dobra i sprawna sam tak przerabiałem i po zmianie pomy na inna śmiga aż miło - ciepło .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

caly czas koledze to tlumaczymy :)

 

a teraz jeszcze chc e podmieniac zbiornik co on nie ma nic wspolnego z obiegiem

ale ja sie nie znam za bardzo chyba

Edytowane przez kajos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mówię że to nie pompa tylko ze 10 tys temu nowa była zakładana wiec jeżeli się posypala to oddaje na gwarancję tylko znowu trzeba rozbierać samochód, ale jak się nie sprawdzi to się człowiek nie dowie.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Jak nie ma obiegu to jest wina pompy i jeszcze raz pompy... a jak nie wierzycie to sobie radźcie sami ze swoimi problemami . To że jest wirnik na pompie to nie znaczy że jest ona dobra i sprawna sam tak przerabiałem i po zmianie pomy na inna śmiga aż miło - ciepło .

 

A czy jak pompa by była walnieta to by się nie przegrzewal?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie to samo. Brak ciśnienia w układzie, zimno w środku, po przejechaniu np ok. 15 km, wszystko pod maską zimne oprócz silnika. Wskazówka temperatury idealnie na 90st. Na początku też wykluczałem pompę bo przecież się nie przegrzewał, lecz jednak wirnik pompy obluzowany... Po wymianie wszystko wróciło do normy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a teraz jeszcze chc e podmieniac zbiornik co on nie ma nic wspolnego z obiegiem

ale ja sie nie znam za bardzo chyba

Mylisz się kolego. Niewielkie ciśnienie w układzie jest pożądane. Jeśli jest nieszczelny zbiorniczek tego ciśnienia nie będzie i obieg może być zakłócony. Ale moim zdaniem winna jest pompa, jakby była gdzieś nieszczelność w układzie to ubywałby płyn i widać było by gdzie on leci. Sprawdź pompę już pisałem ci w innym wątku jak łatwo to zrobić.Kolego Kajos przeczytałem kilka twoich wypowiedzi i mam wrażenie że się kompletnie nie znasz (bez urazy). Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zbiornik wyrownawczy jest po to zeby gromadzic nadmiar cieczy gdy sie nagrzeje a oddac gdy sie studzi

 

a korek doprowadza do cisnienia (okolo 1bar) po to zeby wrzenie cieczy bylo przy 120stopniach (takie sa wlasciwosci plynu chlodzacego)

 

jak zbiornik wyrownawczy bedzie pekniety to ta nadwyzka ktora wleci gdy sie plyn zagrzeje wyleci a gdy sie ostudzi bedzie brakowac plynu

 

podobnie zreszta jest w instalacjach piecow CO

sa niskocisnieniowe - tam nie ma korka tylko sam zbiornik wyrownawczy

i wysoko cisnieniowe - tam sa juz zawory i uklad zamkniety jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogrzewanie działa obieg i ciśnienie w przewodach juz jest. Powiem tak ze to nie była wina pompy wody ani termostatu ani nagrzewnicy ani zbiorniczka ani korka.

Mechanik który to zrobił nie chce powiedzieć co to bylo ale wziął grosze. Teraz siadł mi alternator :-)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności