chemik86 Zgłoś #1 Napisano 3 Czerwca 2009 Witam, pytanie mam następujące, jak reguluje się obroty silnika na "luzie", bo wszystko ładnie pracuje tylko na luzie są jakieś dziwne atrakcje, tak jakby obrotów było o duuuuuużo za mało:/. Wydaje mi się że taka regulacja to chyba nie jest jakoś specjalnie skomplikowana?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edwardo Zgłoś #2 Napisano 3 Czerwca 2009 W AAM wolnych obrotów się nie reguluje. Jest to bliźniaczy silnik z ADZ tylko z innym wariantem mocy. Za regulację obrotów biegu jałowego odpowiada nastawnik przepustnicy ( popularnie zwany silnikiem krokowym ) i problem może być właśnie w nim. Napisz coś więcej na temat tej usterki. Nastawnik możesz ,,szybko,, sprawdzić podając napięcie stałe ok. 5V na pin 1 i 6, jego trzpień powinien się wysuwać a po odwróceniu polaryzacji chować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik86 Zgłoś #3 Napisano 3 Czerwca 2009 No to sprawa wygląda następująco, jak wóz postoi całą noc to nim skoczy na 70 stopni nie można zdjąć nogi z gazu bo zgaśnie na amen, jak już się "rozchula" to jeżdzi normalnie ale podczas na przykład dłuższego postoju na światłach zaczyna go strasznie podrywać i w końcu gaśnie. Najpierw myślałem że to przez LPG coś nie tak, ale jeżdziłem teraz tydzień na benzynie i to samo:/. Poważnie wrażenie takie jakby mu obrotów brakowało:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edwardo Zgłoś #4 Napisano 3 Czerwca 2009 Partolić może też czujnik temperatury płynu, najlepiej podłączyć vag-a i może coś się wyjaśni . Najpierw sprawdź czy krokowiec działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #5 Napisano 4 Czerwca 2009 (edytowane) Wygląda na krokowy, rozgrzej silnik, obciąż światłami, klimą i co tam jeszcze masz, obroty powinny sie utrzymać, możesz jeszcze poruszać przepustnicą ręcznie, jak się będziesz przyglądał na silnik krokowy i ruszał przepustnicą, powinieneś zauważyć, czy silnik krokowy pracuje. Żeby się upewnić, musisz podłączyć VAG. Jeżeli to krokowy, to ja niedawno wymieniałem na ten: http://www.allegro.pl/item626227986_silnik_krokowy_vw_golf_iii_polo_audi_80_0132008601.html Edytowane 4 Czerwca 2009 przez woys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach