silvarus Zgłoś #1 Napisano 3 Czerwca 2009 Witam, Pytanie do posiadaczy Passata B3 z klimą manualna. Chodzi mi o to ze, na kole od sprezarki klimatyzacji mam wyciecie na pasek 13 mm, a na kole pasowym alternatora wyciecie na 10 mm. Paski wymieniam srednio co 2 tygodnie bo mi sie przepalaja. I jeszcze pytanie odnosnie dlugosci paska, jaka macze dlugosc paska od alternatora do klimy? Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #2 Napisano 3 Czerwca 2009 Sprawa dotyczy Passka z 1994r? Od chyba połowy 1991 zmieniono typ sprężarki, a w związku z tym typy koł/pasków - na szeroki (wcześniej sprężarka miała chyba podwójne koło pasowe, dwa paski klinowe - sprężarka chyba SD-709) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silvarus Zgłoś #3 Napisano 3 Czerwca 2009 Tak pasek z 94r, ale ja tez mam dwa paski klinowe na klimie i za chiny nie moge se poradzic z paskiem od klimy do altka, 10x600 za dlugi a 10x550 za krotki, posrednich nie ma, conajmniej w sklepie tak mowia. Kuzyn mi podpowiedzial aby przetoczyc kolo na altku do rozmiaru 13 zamiast 10 i moze pozniej nie bedzie tak palilo tego paska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #4 Napisano 3 Czerwca 2009 Dziwne - chyba nie masz oryginalnego układu (ktoś/Ty montował klimę od starszej wersji i "dopasował" toto do kupy?). Wg ETOS silnik AAZ z klimą miał sprężarkę z jednym szerokim paskiem (nawet w latach poniżej 1992) Czym napinasz pasek - alternatorem, czy masz napinacz? Możesz wrzuć fotki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silvarus Zgłoś #5 Napisano 4 Czerwca 2009 Na razie nie mam jak szczelic fotek, ale silnik byl wymieniany, fabrycznie byl 1.6 TDic SB. Ale po wymianie rozrzadu u fochowcow czekala mnie wymiana silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silvarus Zgłoś #6 Napisano 7 Czerwca 2009 Moze powie ktos kto ma passka b3 a klima manualna, jaki ma pasek klinowy podlaczony do alternatora i skad on idzie bo w moim przypadku niby z klimy ale napinacz mi sie konczy a nie moge dostac krutrzego paska. Co poradzic? Moze zamiast z klimy ma on jakos inaczej isc i przy wymianie silnika cos sknocili? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #7 Napisano 7 Czerwca 2009 (edytowane) Moze zamiast z klimy ma on jakos inaczej isc i przy wymianie silnika cos sknocili? Zerknij na ta fotke i powiedz jaki zestaw masz u siebie. Powinien być ten zestaw na samym dole pod zaznaczonym. 21,18 mm X 1145 mm Edytowane 7 Czerwca 2009 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silvarus Zgłoś #8 Napisano 7 Czerwca 2009 No niby tak ale u mnie nie ma paska wielorowkowego, sa same jedno klinowe. A alternator mam polaczony z klima, a problem jest taki ze 600 mm jest za dlugi a 550 za krotki, innych nie maja w sklepach i nie wiem co mam zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silvarus Zgłoś #9 Napisano 10 Czerwca 2009 Problem czesciowo rozwiazany, udalo mi sie dostac pasek klinowy 10x580 i jest OK. Trzeba poprostu pojezdzic po kilku sklepach i szukac i nie sugerowac sie tym co mowia sprzedawcy. Pozdro dla Forumowiczow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach