Skocz do zawartości
ArtiD2

Problem z czujnikiem ABS

Rekomendowane odpowiedzi

Odkąd kupiłem swojego Passka, zawsze podczas jazdy świeciły mi się pomarańczowe kontrolki od ABS 54535243ky9.jpg i ASR 22se2.jpg Ponieważ wreszcie postanowiłem zrobić z tym porządek to pojechałem na badanie VAGiem gdzie wyszło że nie ma łączności z lewym przednim czujnikiem. Kupiłem ten czujnik i go zamontowałem - bardzo prosta sprawa. Problem jest taki ze po wymianie tego czujnika nic się nie zmieniło - kontrolki nadal się nie wyłanczają :(.

 

Moje pytanie jest takie: czy oprócz wymiany tego czujnika trzeba ponownie podłączyć VAGa i skasować jakiś błąd, czy bez tego już powinno być wszystko dobrze i wina leży gdzieś indziej? Proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś tak jakby zaprogramować ten czujnik.......to wiem napewno:):)

 

---------- Post added at 15:39 ---------- Previous post was at 15:37 ----------

 

Miałam to samo ale mam inny rodzaj silnika więc ci nie pomoge....znajdz kogoś kto zna kody do vag-a i będzie gitara :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powinieneś tak jakby zaprogramować ten czujnik.......to wiem napewno
Tjaaa, specjalnym komputerem NASA.

 

ArtiD2, usuń błąd VAGiem. Jeśli nic to nie da, przyjrzałbym się sterownikowi ABS. Lubi padać.

Jeśli będziesz w okolicach Warszawy, Legionowa, zapraszam -pomogę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz "doc" to jest tak samo jak z drukarką ....nie wystarczy kupić ....trzeba zainstalować sterowniki...

Miałam to samo i wiem co pisze!!!!

Może ciebie w NASA szkolili !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i teraz sam zgłupiałem, może ktoś jeszcze się z tym spotkał bo narazie mamy dwie sprzeczne odpowiedzi ;)

 

Zacznę może od tego że jutro jeszcze raz podjadę do zaprzyjaźnionego warsztatu żeby mi podłączyli samochód pod VAGa i zobaczę co teraz wyskoczy.

 

Jeżeli będzie to samo to może faktycznie być walnięty sterownik ABS jak napisał Doc. W takim przypadku najlepiej by było na chwilę podpiąć jakiś sprawny i zobaczyć czy wtedy się coś zmieni...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Jak pada sterownik to najczesciej nie ma z nim polaczenia.

Podpinasz i ma dzialac.

Agata zainstaluj mi sterownik do przepływomierza :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale VAG wskazywał brak połączenia tylko z jednym konkretnym czujnikiem. Czy jak sterownik pada to nie powinien wtedy "nie widzieć wszystkich"?

 

A czy orientujecie się może, czy sterownik ABS firmy BOSCH z samochodu w wersji angielskiej pasuje do europejskich Passatów? Na obudowie pompy ABS mam wybite symbole 8E0 614 111 AH i 0 265 220 525, czy muszę szukać sterownika o takich symbolach, czy z innymi symbolami też będą działały?

 

Pozdr.

Edytowane przez ArtiD2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Jak pada sterownik to vag nie widzi sterownika,a jak wsadzis inny to bedo wyskakiwaly roznie dziwne bledy.

Mialem 5 roznych sterownikow zaden nie pasowal [inne numery] a vag pokazywal krzaki typu a to lewy czujnik kola a to prawy i tak na przemian.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie czujnika, dziś ponownie pojechałem na badanie VAGiem. Tak jak myślałem ponownie wyskoczyła informacja że brak komunikacji z lewym przednim czujnikiem - czyli tym nowym który wymieniłem. Czytając Wasze odpowiedzi i inne wątki na forum, potwierdzi sie raczej że walnięty jest sterownik pompy ABS. Ponieważ ten który ja mam 8E0 614 111 AH ciężko jest znaleźć, albo wołają za niego nie mniej niż 700zł to chyba zdecyduje sie na naprawę swojego. Dziwne jest jednak że wszyscy piszą, że jak u nich był zepsuty ten czujnik to dodatkowo świeciła im się zerwona lampka z wykrzyknikiem. U mnie świecą sie tylko te dwie lampki które opisałem w pierwszy poście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed włożeniem nowego czujnika przeczyść dokładnie miejsce jego zainstalowania.Nie trzeba nic programować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś, w jakim stanie jest kabel, który idzie do czujnika?? Ostatnio tez chciałem wymieniać czujnik, zdjąłem kolo i sprawdziłem dokładnie kabel, okazało się, że dostał strzała prawdopodobnie kamyczkiem i go rozerwało, ale się nie urwał. Kabel naprawiłem, kontrolka się już nie świeci…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Czujnik mam razem z wtyczką do czujnika zużycia okładzin hamulca a koniec przewodu zakończony jest dwoma wtyczkami. Po wyjęciu gumowej zaślepki starego czujnika z nadkola widziałem że te przewody z wtyczkami wystające z nadwozia wygadały jak nowe, nawet nie były zabrudzone. To raczej odpada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności