JACU6X6 Zgłoś #1 Napisano 15 Maja 2009 Nie będe opisywał wyciągania i wkładania bo było wiele razy. Co potrzeba: - zegary najlepiej elektroniczne - wiązke zegarów - wiązkę świateł choć wystarczy kabelek z wtyczką pokazaną na fotce - impulsator - wiązke impulsatora - jak chcemy mieć MFA to przełącznik do takowego i wiązke z kablami do niego Cały myk zegara z dwoma kontrolkami mieści się w tej wtyczce, należy ją wlutować w wiązke w naszym aucie. Mając starą wiązke wycinamy wtyczkę, lpkalizujemy w naszym autku kabelki o identycznym kolorze nacinamy lutujemy i cieszymy się kierunkami. Wiązkę licznika wypinamy z skrzynki bezpieczników i wpinamy od nowych zegarów, należy pamietać aby wysunąć zabezpieczenie środkowe bo inaczej nie wyciągniemy kostek. Teraz w zależności od wersji już cieszymy sie nowymi zegarami albo mamy tylko podświetlenie i kierunkowskazy. Uruchomienie reszty jest banalnie proste w nowej wiązce mamy dwie kostki niebieskie w jednej na pinie czwartym mamy czarny kabelek jak zegary nie banglają przepinamy go do drugiej kostki też na pin 4 i zaczyna wszystko śmigać. Oczywiście nie działa prędkościomierz jeżeli mamy zegary elektroniczne, ale jak mamy impulsator to kolejne 10 min i działa. Potrzebna jest wiązka impulsatora z wtyczką wycięta ze starej instalacji. Przeciągamy ja z komory silnika za skrzynkę bezpieczników i podpinamy ............... będą fotki i kolory kabli bo robiłem to wczoraj i zapiski co wpiąć i w którą kostkę zostały w garażu. Zajeło mi to kilka godzinek głównie ze względu na brak materiałów w sieci a rozwiązanie dwóch kontrolek mnie rozsmieszyło po prostu skrzynka bezpieczników nie ma wyjścia na dwie kontrolki. Jeszcze jedna uwaga wkładam zegary z corrado i mimo że nie mają podciśnienia to podpięciu przełącznika mfa (to też dokładana wiązka wchodzi w osobne czteropinowe gniazdo w skrzynce bezpieczników) wskaźnik działa i pokazuje to co podpięte ma czyli czas pracy/licznik km całkowity i dzienny. Sądzę że po podpięciu temp zew i temp oleju też je pokaże. Wniosek taki że każde zegary elektroniczne mają mfa tylko okrojone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomi g60 Zgłoś #2 Napisano 8 Lutego 2011 gdzie te foty z popieciem impulsatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomi g60 Zgłoś #3 Napisano 10 Lutego 2011 witam ja mam taka wiazke co na pierwszej fotce tz. 2 niebieskie wtyczki taka mala na 2 piny od kierunkow i do zegara biala. Pytanie gdzie mam wpiac kierunki zeby oba prawidlowo swiecily? wpiolem jeden z nich zelony do niebieskiej kostki i niewiem gdzie wpiac brazowy. chce zamienic stare zegary na nowsze tz 2 wswietlacze i kieruki u gory. wracajac do tematu przy wlaczniu kierukow pali sie ta sama kontrolka czy w paro czy w lewo wlaczam kier. dalej po odpaleniu po kilku sek zaczna mrygac kontrolka od tem. (na starym nic nie bylo) dalej obroty szaleja na jalowych obr pokazuje 3tys a przy lekim przydyszeniu zamyka obrotomiesz. pytanie gdzie mam sie wpiac z obrotomierzem bo czytalem ze trzeba podciagnac przewod tylko nie wiem skad i gdzie. pomuszczie ---------- Post added at 17:09 ---------- Previous post was at 17:05 ---------- jak podepne sie sygnalem impulsaroa w pin 27 plusem w pin 13 i minusem w pin3 lub5 bedzie dzialac prawidlowo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach