Skocz do zawartości
Gość zurek

kontrolka oleju b5 20v

Rekomendowane odpowiedzi

Miska na dół i sprawdź ssak czy nie jest zatkany-bo coś mi się wydaje że tak.To częsty przypadek w tym silniku.Jeżeli jest OK to do sprawdzenia pompa olejowa.Z opisu wynika,że jest zbyt małe ciśnienie oleju i "gra" poprostu napinacz łańcucha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo pompa zatkana / zużyta albo musisz zmienić napinacz łańcuszka??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Albo pompa zatkana / zużyta albo musisz zmienić napinacz łańcuszka??

 

Możliwe,dlatego to napisałem.Napinacz to ostateczność,do ADR'a kosztuje ponad 1500 zeta :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TO to przeginka zdeczka...że też nikt zamiennika nie opracował;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TO to przeginka zdeczka...że też nikt zamiennika nie opracował;p

 

No niestety,do tego durnego ADR'a takie cyrki są.Sama przepustnica Hitachi do koszt ponad 700 zeta a zamiennika niema.

Ale to już na inny temat ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Plus reszta to i tak około 1500 :lol ale i tak już jest lepiej niż było...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jaka reszta?

Tam jest kompletny z łańcuchem.

Brakuje tylko uszczelki pod pokrywę zaworów:cool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie jest juz po problemie po waszych radach załozyłem miernik cisnienia oleju i tak z nim jezdzilem w koło domu i cisnienie było ładne na zimnym a gdy auto sie zagrzalo to nagle cisnienie spadało do o,3 bara nawet wiec momentalnie miska poszła w dół okazalo sie ze naped pąpy juz nie za bardzo a i zatarł się ten tloczek w srodku pąpy i nie trzymał cisnienia , pąpa wymieniona na nową i wszystko gra dzieki wszystkim za porady:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartek BOS

W sobotę jechałem sobie moim passatem 1,8 20V i na trzech pierwszych biegach dałem mu gazu tak do około 6tys obrotów...zaświecił się STOP i kontrolka oleju...zatrzymałem się i usłyszałem stukanie w silniku,wydaje mi się że szklanki. Zaprowadziłem samochód do warsztatu,gdzie przestał nie ruszany do dzisiaj. Mechanik zadzwonił że dzisiaj odpalili passata,nic nie stuka,ciśnienie na zimnym i ciepłym silniku ok i nie zapalają się kontrolki...zgłupiałem...jeżeli ciśnienie ma dobre to czego może być przyczyna??Czy przy kanały gdzieś zasyfione i przy wyższych obrotach olej nie przebił na górę i zaczęły szklanki stukać? doradźcie coś :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności