Patryk_ Zgłoś #41 Napisano 5 Marca 2012 Miska na dół i sprawdź ssak czy nie jest zatkany-bo coś mi się wydaje że tak.To częsty przypadek w tym silniku.Jeżeli jest OK to do sprawdzenia pompa olejowa.Z opisu wynika,że jest zbyt małe ciśnienie oleju i "gra" poprostu napinacz łańcucha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat1.8t Zgłoś #42 Napisano 5 Marca 2012 Albo pompa zatkana / zużyta albo musisz zmienić napinacz łańcuszka?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #43 Napisano 5 Marca 2012 Albo pompa zatkana / zużyta albo musisz zmienić napinacz łańcuszka?? Możliwe,dlatego to napisałem.Napinacz to ostateczność,do ADR'a kosztuje ponad 1500 zeta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat1.8t Zgłoś #44 Napisano 5 Marca 2012 TO to przeginka zdeczka...że też nikt zamiennika nie opracował;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #45 Napisano 5 Marca 2012 TO to przeginka zdeczka...że też nikt zamiennika nie opracował;p No niestety,do tego durnego ADR'a takie cyrki są.Sama przepustnica Hitachi do koszt ponad 700 zeta a zamiennika niema. Ale to już na inny temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #46 Napisano 6 Marca 2012 Patryk, można taniej dostać http://www.rozrzad.pl/pl/p/Napinacz-lancucha-rozrzadu-lancuch-VW-PASSAT-B5-1.8-20v-ADR-APT-ARG-058109088H/3603 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #47 Napisano 6 Marca 2012 Plus reszta to i tak około 1500 ale i tak już jest lepiej niż było... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #48 Napisano 6 Marca 2012 Ale jaka reszta? Tam jest kompletny z łańcuchem. Brakuje tylko uszczelki pod pokrywę zaworów:cool Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boys321 Zgłoś #49 Napisano 7 Marca 2012 panowie jest juz po problemie po waszych radach załozyłem miernik cisnienia oleju i tak z nim jezdzilem w koło domu i cisnienie było ładne na zimnym a gdy auto sie zagrzalo to nagle cisnienie spadało do o,3 bara nawet wiec momentalnie miska poszła w dół okazalo sie ze naped pąpy juz nie za bardzo a i zatarł się ten tloczek w srodku pąpy i nie trzymał cisnienia , pąpa wymieniona na nową i wszystko gra dzieki wszystkim za porady:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bartek BOS Zgłoś #50 Napisano 26 Marca 2012 W sobotę jechałem sobie moim passatem 1,8 20V i na trzech pierwszych biegach dałem mu gazu tak do około 6tys obrotów...zaświecił się STOP i kontrolka oleju...zatrzymałem się i usłyszałem stukanie w silniku,wydaje mi się że szklanki. Zaprowadziłem samochód do warsztatu,gdzie przestał nie ruszany do dzisiaj. Mechanik zadzwonił że dzisiaj odpalili passata,nic nie stuka,ciśnienie na zimnym i ciepłym silniku ok i nie zapalają się kontrolki...zgłupiałem...jeżeli ciśnienie ma dobre to czego może być przyczyna??Czy przy kanały gdzieś zasyfione i przy wyższych obrotach olej nie przebił na górę i zaczęły szklanki stukać? doradźcie coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach