boys321
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O boys321
- Urodziny 01.05.1990
Informacje osobiste
-
Imię
mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
wieluń
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
-
Rok produkcji
1997
-
demonic666 jest juz po problemie załozyłem miernik cisnienia oleju i tak z nim jezdzilem w koło domu i cisnienie było ładne na zimnym a gdy auto sie zagrzalo to nagle cisnienie spadało do o,3 bara nawet wiec momentalnie miska poszła w dół okazalo sie ze naped pąpy juz nie za bardzo a i zatarł się ten tloczek w srodku pąpy i nie trzymał cisnienia , pąpa wymieniona na nową i wszystko gra
-
panowie jest juz po problemie po waszych radach załozyłem miernik cisnienia oleju i tak z nim jezdzilem w koło domu i cisnienie było ładne na zimnym a gdy auto sie zagrzalo to nagle cisnienie spadało do o,3 bara nawet wiec momentalnie miska poszła w dół okazalo sie ze naped pąpy juz nie za bardzo a i zatarł się ten tloczek w srodku pąpy i nie trzymał cisnienia , pąpa wymieniona na nową i wszystko gra dzieki wszystkim za porady:)
-
witam wszystkich jestem nowy na forum i chciał bym sie dołączyc do pytania gdyz dosc głosno tez słychac takie cykanie . tylko u mnie jest tak kupiłem mojego paska 4. tygodnie temu i wszystko gralo gdy po tygodniu jazdy raz zapaliła mi sie kontrolka oleju po czym zgasła przez nastepny tydzien stało sie tak jeszcze około 4 razy najczesciej na cieplym silniku czemu nie zawsze towarzyszy głosna praca jakby zaworów (chodzi jak diesel) myslalem ze to wina oleju a ze nie wiem jaki był wlany wczesniej zalalem go pół syntetykiem 10w40 i przez pare dni było dobrze a pózniej znów powróciło wszystko teraz juz kontrolka rzadziej sie zapala ale rano na zimnym silniku zapalę go i pracuje równo ładnie ale gdy dodam mu gazu i puszcze i gdy obroty wróca do normalnych zaczyna znów stukac po zaworach byłem u mechanika zmierzył mi cisnienie i powiedział ze nie ma rewelacji ale jest w normie ile nie wiem nie mówil ale powiedział ze prawdopodobnie sinik jest juz troche podjechany i moze byc olej za zadki i za szytbko spływa z szklanek i aby go wymienic na mineralny ? co o tym sądzicie?
-
witam wszystkich jestem nowy na forum i chciał bym sie dołączyc do pytania gdyz dosc głosno tez słychac takie cykanie . tylko u mnie jest tak kupiłem mojego paska 4. tygodnie temu i wszystko gralo gdy po tygodniu jazdy raz zapaliła mi sie kontrolka oleju po czym zgasła przez nastepny tydzien stało sie tak jeszcze około 4 razy najczesciej na cieplym silniku czemu nie zawsze towarzyszy głosna praca jakby zaworów (chodzi jak diesel) myslalem ze to wina oleju a ze nie wiem jaki był wlany wczesniej zalalem go pół syntetykiem 10w40 i przez pare dni było dobrze a pózniej znów powróciło wszystko teraz juz kontrolka rzadziej sie zapala ale rano na zimnym silniku zapalę go i pracuje równo ładnie ale gdy dodam mu gazu i puszcze i gdy obroty wróca do normalnych zaczyna znów stukac po zaworach byłem u mechanika zmierzył mi cisnienie i powiedział ze nie ma rewelacji ale jest w normie ile nie wiem nie mówil ale powiedział ze prawdopodobnie sinik jest juz troche podjechany i moze byc olej za zadki i za szytbko spływa z szklanek i aby go wymienic na mineralny ? co o tym sądzicie?
-
witam wszystkich jestem nowy na forum i chciał bym sie dołączyc do pytania. tylko u mnie jest tak kupiłem mojego paska 4. tygodnie temu i wszystko gralo gdy po tygodniu jazdy raz zapaliła mi sie kontrolka oleju po czym zgasła przez nastepny tydzien stało sie tak jeszcze około 4 razy najczesciej na cieplym silniku czemu nie zawsze towarzyszy głosna praca jakby zaworów (chodzi jak diesel) myslalem ze to wina oleju a ze nie wiem jaki był wlany wczesniej zalalem go pół syntetykiem 10w40 i przez pare dni było dobrze a pózniej znów powróciło wszystko teraz juz kontrolka rzadziej sie zapala ale rano na zimnym silniku zapalę go i pracuje równo ładnie ale gdy dodam mu gazu i puszcze i gdy obroty wróca do normalnych zaczyna znów stukac po zaworach