ramtap Zgłoś #1 Napisano 24 Kwietnia 2009 witam, mam passata 1.9tdi avb z 2001r, od jakiegoś czasu coś 'dudni' w puszce filtr powietrza, auto nie traci mocy, mechanicy wykluczyli już pompowtryski, vag nie pokazuje błedów, pomiar ciśnienia w cylindrach też nic nie wykazał...o co chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady375 Zgłoś #2 Napisano 25 Kwietnia 2009 A sprawdź kolego złącze elastyczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramtap Zgłoś #3 Napisano 26 Kwietnia 2009 złącze powoli się rozsypuje, 'plecionka' rozpada się a w pobliżu jest trochę sadzy, mechanicy cały czas mi powtarzają że to nie ma nic wspólnego z 'dudnieniem' w filtrze i koniecznie chcą demontować głowicę ;/ dodam ze w okolicy silnika nie słychać żadnych metalicznych, niepokojących odgłosów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldiki Zgłoś #4 Napisano 3 Maja 2009 Hmm mam właśnie coś podbnego jakby nasowe dudnienie w silniku AJM. Nie wiem czy należy się niepokoić czy nie. To mój pierwszy disel i może on tak pracuje. Poza tym zadnych innych objawów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krach_ns Zgłoś #5 Napisano 6 Maja 2009 czy oby nie tankowałeś na shelu v power diesel ?? Ludzie ja zatankowałem 2 razy, silnik po rozgrzaniu do 80 stopni na biegu jałowym zaczynał działać nierówno (siepało lewarek od biegów) i stawał się głośniejszy .,.... mechanicy mówili koło dwumasowe 2tyś, drugi poduszki po silnikiem, trzeci pompowtryskiwacze ,,,,,, miał troche racji bo to przez paliwo, V power z shela, zatankowałem na Orllenie verve i jak ręką odjął ... czyli wniosek, paski nie trawią V Powera (raczej pompwtryskiwaczew pasku) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramtap Zgłoś #6 Napisano 23 Czerwca 2009 wreszcie wszystko jest jasne...zniszczona szklanka i wytarty wałek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek85 Zgłoś #7 Napisano 23 Czerwca 2009 a jaki przebieg ma samochód? tak z ciekawosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uki1906 Zgłoś #8 Napisano 23 Czerwca 2009 Czemu aż tak poważnie? Co tam się stało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zecik Zgłoś #9 Napisano 23 Czerwca 2009 czy oby nie tankowałeś na shelu v power diesel ?? Ludzie ja zatankowałem 2 razy, silnik po rozgrzaniu do 80 stopni na biegu jałowym zaczynał działać nierówno (siepało lewarek od biegów) i stawał się głośniejszy .,.... mechanicy mówili koło dwumasowe 2tyś, drugi poduszki po silnikiem, trzeci pompowtryskiwacze ,,,,,, miał troche racji bo to przez paliwo, V power z shela, zatankowałem na Orllenie verve i jak ręką odjął ... czyli wniosek, paski nie trawią V Powera (raczej pompwtryskiwaczew pasku) Mały OT - latam na Vpowerze i jest all ok, silnik ciszej i równiej pracuje. Ramtap współczucia ale ja już się przyzwycziłem do przygód z passkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramtap Zgłoś #10 Napisano 30 Czerwca 2009 przebieg to 205 tys, na 99% oryginalny, odczytany w profesjonalnej firmie zajmującej się elektroniką samochodową oraz sprawdzony w stacji vw dzięki uprzejmości jednego z serwisantów...uki1906, nie wiem co się stało, w szklance była dziura Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach