kownas19 Zgłoś #21 Napisano 3 Września 2012 ABGAS werkstatt to blad zaworu egr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #22 Napisano 3 Września 2012 ---------- Dodano o 18:02 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:56 ---------- Za duże zużycie. Albo turbina puściła uszczelnienie, albo pierścienie, albo uszczelniacze na popychaczach zaworów.Jak turbina to sprawdzisz w wężach czy jest duzo oleju,troche zawsze bedzie chociaż wilgotno ale jak sie poleje to klops.Masła nie ma na korku,bo jak pójdzie pierscień olejowy to olej sie burzy tworzy masło,sprawdz odme. Wtedy ma nawet momenty w których potrafi sypnąć olejem przadnie. Utrata mocy to zawor N-89 czy 98, 87 jakiś już nie pamietam ale poczytasz to tu gdzies jest nazwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lapi Zgłoś #23 Napisano 3 Września 2012 no wlasnie rzecz w tym ze w rurach dolotu znajduje sie dosc plynny olej takie male klauze. Masla pod korkiem niema. Do pazdziernika musi wytrzymac podmienie turbo akurat mam od awx od olka_wroc na stanie i wywale egr i wtedy zobaczymy czy nadal bedzie ubywac olej. dzieki za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nemo730 Zgłoś #24 Napisano 9 Października 2012 Witam Panowie To moze i ja sie podepne Mianowicie mam taki problem: Przez około 5 minut po uruchomieniu zimnego auta , gdy przekrocze 2 tys. obr. to turbina zassie olej Po upływie tych kilku minut wszystko jest ok. Mój mechanik mówi ze to sie często zdarza Pytani brzmi ,,,,czy mechanik ma racje?? Passat B5 1.9 tdi 90km. Z gory dziekuje za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondzio0067 Zgłoś #25 Napisano 9 Października 2012 moim zdaniem nie ma racji turbo ma własny dopływ oleju i nie powinna łapać oliwy no ewentualnie ze sie juz kończy to wtedy będzie brała, ale to jest moje zdanie prosze mnie poprawić jeśli nie mam racji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Szakal Zgłoś #26 Napisano 9 Października 2012 Witam.Auto zaczęło kopcić, i pobierać olej byłem pewny że to turbo, po wymianie zregenerowanej turbiny samochód miał praktycznie te same objawy. Wyczyściłem odmę z silnika i przed przejechaniem około tysiąca kilometrów przestał kopcić i brać olej.Było OK. Teraz już jemu to nie pomaga.Może problem jest w czymś innym. Więc proszę was o poradę. Pozdrawiam i z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nemo730 Zgłoś #27 Napisano 10 Października 2012 moim zdaniem nie ma racji turbo ma własny dopływ oleju i nie powinna łapać oliwy no ewentualnie ze sie juz kończy to wtedy będzie brała, ale to jest moje zdanie prosze mnie poprawić jeśli nie mam racji No mi sie tez tak wydaje ale chciałem poznac wasze zdanie Dzieki za wypowiedz Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach