Gość przemas85 Zgłoś #1 Napisano 15 Kwietnia 2009 Witam serdecznie, po podpieciu do kompa okazalo sie ze wywalilo mi blad czujnika cisnienia doladowania (N75?), w autku nie czuc jakis dziwnych brakow mocy itp, jedynie przy odpalaniu zimnego silnika zaobserwowalem dziwne zjawisko ze nie wchodzi on od razu na obroty tylko zadlawi sie 2 - 3 razy i dopiero wchodzi na okolo 1000 obrotow i tak trzyma. Z ciekawosci pojechalem na hamownie no i lekko sie zalamalem zobaczywszy to: Jakies sugestie co moze byc nie tak, co sprawdzic? Kupilem juz nowe przewody podcisnieniowe bo stare maja mocno poprzecierane oploty i nie wiadomo czy sa szczelne, w piatek zakladam nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #2 Napisano 16 Kwietnia 2009 w piatek zakladam nowe. To na dobry początek. Czujnik ciśnienia doładowania jest pomiędzy IC a przepustnicą. Może być faktycznie uszkodzony lub dość mocno zachlapany olejem. Proponuję zrobić logi dynamiczne z uwzględnieniem Specyfied Boost i Actual Boost kanał chyba 115. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemas85 Zgłoś #3 Napisano 16 Kwietnia 2009 mam nadzieje ze dobre przewody kupilem??? http://www.allegro.pl/item591598949_przewod_podcisnienia_samco_4_0_mm_oryginal.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #4 Napisano 17 Kwietnia 2009 za niski moment w całym zakresie obrotów i jest efekt... stawiam na nieszczelność w dolocie (DV?) sprawdź logi z uwzględnieniem duty cycle (118 kanał) i pokaż jak to wygląda to będzie można wnioski wyciągać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemas85 Zgłoś #5 Napisano 17 Kwietnia 2009 (edytowane) dv czyli zaworek upustowy? czyli to? jesli tak to mechanik dzis to wyjal przy okazji zmiany przewodow no i zaworek ten ma juz prawdopodobnie dosc i tu moje pytanie czy zamiast niego mozna wsadzic blow offa? czytalem gdzies ze firma properfekt z bydgoszczy zajmuje sie takimi cudami. Edytowane 17 Kwietnia 2009 przez przemas85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #6 Napisano 17 Kwietnia 2009 wstaw ori DVa z numerem czesci konczacym sie na 710N. bedziesz zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemas85 Zgłoś #7 Napisano 17 Kwietnia 2009 (edytowane) a z tego nie bede zadowolony? http://www.allegro.pl/item609184208_zawor_blow_off_bov_typii_do_audi_vw_1_8t_vag.html tak czy siak musze poniesc koszty a jesli juz to fajnie miec pssssyt Edytowane 17 Kwietnia 2009 przez przemas85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #8 Napisano 17 Kwietnia 2009 Próbuj... Jest to jeszcze chyba najlepsza alternatywa z tych wszytkich blow'sów. Sam jestem ciekaw jak to ci będzie chodzić. Mam nadzieję, że nagrasz jakiś filmik po całej operacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemas85 Zgłoś #9 Napisano 18 Kwietnia 2009 to odpowiedz na pytania o zaworek osoby ktora go wczesniej kupila z firmy properfekt: "Witam, to już mój 2 upust z tej firmy i 3 trzeci ogólnie. Kupiłem zawór do auta Fiat Punto GT 1.4 Turbo. Moc fabryczna 133km i 200nn. Na dzień dzisiejszy moc podniesiona do 220km, auto w pełni przygotowane do sportu mianowicie do wyścigów górskich. Passaty mają dość małe doładowanie więc nie trzeba kupować nic specjalnego, zaworów typu HKS, Greedy, The sun i wydawać ponad 1000zł. Tak prawdziwy dobry, zawór ceniącej się firmy właśnie tyle kosztuje. Blow off nie ma nic wspólnego ze spalaniem, chroni tylko silnik przed wstecznych wlotem spalin przy zamknięciu nagłym przepustnicy. Nie ma prawa wywalać błędów jeżeli zostanie dobrze podłączony, przede wszystkim szczelnie. Jak to mówią: " Życie jest za krótke żeby jeździć bez doładowania" ;)" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #10 Napisano 18 Kwietnia 2009 Blow off nie ma nic wspólnego ze spalaniem, chroni tylko silnik przed wstecznych wlotem spalin przy zamknięciu nagłym przepustnicy. Nie ma prawa wywalać błędów jeżeli zostanie dobrze podłączony, przede wszystkim szczelnie. Jak to mówią: " Życie jest za krótke żeby jeździć bez doładowania" " pomijając merytorykę (wsteczny wlot spalin ), nic się nie ma prawa dziać. Dolot jest szczelny jak zamontujesz coś takiego jak ProPerfekt Typ II (dwutłoczkowy) - sprawa rozchodzi się o pracę auta na biegu jałowym, podczas której przez zwykły/klasyczny atmosferyczny zawór blow off zasysane byłoby lewe powietrze. Co do spalania to nie zgodzę się, bo chęć usłyszenia zaworu za każdym razem gdy tylko jest ku temu okazja sprawia, że spalanie wzrasta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemas85 Zgłoś #11 Napisano 18 Kwietnia 2009 no wiesz marecek cos za cos czasem trzeba isc na kompromis ale reasumujac warto kupic taka zabawke z Properfekt? Albo inaczej lepiej cos takiego czy jakis noname z allegro wzorowany na Greedy czy HKS...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #12 Napisano 20 Kwietnia 2009 nie warto montowac BOV'a. a producenta wybierz sobie sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemas85 Zgłoś #13 Napisano 28 Kwietnia 2009 marecek co miales na mysli piszac ze po instalacji bova bedzie cos sie dzialo na biegu jalowym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #14 Napisano 29 Kwietnia 2009 marecek co miales na mysli piszac ze po instalacji bova bedzie cos sie dzialo na biegu jalowym? dokładnie to: pomijając merytorykę (wsteczny wlot spalin ), nic się nie ma prawa dziać. Dolot jest szczelny jak zamontujesz coś takiego jak ProPerfekt Typ II (dwutłoczkowy) - sprawa rozchodzi się o pracę auta na biegu jałowym, podczas której przez zwykły/klasyczny atmosferyczny zawór blow off zasysane byłoby lewe powietrze. na biegu jałowym przepustnica jest przymknięta, więc w kolektorze panuje podciśnienie - podciśnienie odciąga tłok BOVa i rozszczelnia układ dolotowy przez co powietrze może być zasysane przez BOVa. Właśnie dlatego konieczne jest zastosowanie dodatkowego tłoczka/membrany - cokolwiek, co będzie sprawiać, że zaworek nie rozszczelni obwodu wtedy, kiedy nie powinien... I tak powstała druga generacja zaworków Blow Off, tzw. dwutłoczkowych... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemas85 Zgłoś #15 Napisano 29 Kwietnia 2009 (edytowane) acha teraz wszystko jasne, zle zrozumialem:) czy wiec sa jakies "przeciw" dla instalacji bova dwutloczkowego od properfekt? jescze jedno pytanko, czy powodem moich problemow z autem moze byc uszkodzony przeplywomierz? zauwazylem ze na nienagrzanym siliku podczas pracy na biegu jalowym i wysilonej pracy klimatyzacji obroty zaczynaja wariowac i trzesie cala buda. Edytowane 2 Maja 2009 przez przemas85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemas85 Zgłoś #16 Napisano 10 Maja 2009 no i problem z glowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach