Bronc Zgłoś #1 Napisano 11 Kwietnia 2009 Tak czytam forum i widze że jest tu kilku fachowców od gazu. Mam problem w moim golfie 1.6 APF, mianowicie czasem przy ruszaniu zgasnie na gazie. Nie wiem czy nie jest to wina temperatury gazu. Mierzylem ją u mnie na węzu 5 cm od parnownika i mam 60 stopni. Natomiast mierzylem w tym samym miejscu u dwoch kolegow i maja po 40 stopni. Oczywiscie jest to temperaura gdy auto jest rozgrzane juz. Czy moje problemy moga byc spowodowane tak wysoka temperatura i jak ja moge probowac obnizyc?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rikardo Zgłoś #2 Napisano 11 Kwietnia 2009 Ztego co wiem im wyższa temperatura gazu przy parowniku tym leprze przyswajanie gazu i spalanie.Bardziej bym obstawiał na złą regulacje parownika.Ustawienie dopływu powietrza i sprężystości membrany (jest odpowiedzialna za szybsze odbicie gazu ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil100_2005 Zgłoś #3 Napisano 11 Kwietnia 2009 Jeżeli masz sekwencje to sterownik powinien wprowadzić korektę po temperaturze( wyższa temp wydłużenie czasu wtrysku) jeśli komponenty instalacji i ustawienia . sa w porządku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #4 Napisano 14 Kwietnia 2009 Napisz co masz pod maską,ja jednak obstawiam zabrudzoną przepustnicę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bronc Zgłoś #5 Napisano 15 Kwietnia 2009 Przepustnica czyściutka jak malina, już właściwie problem rozwiazalem. Trafilem do swietnego gazownika, ktory ustawil mi ten gaz (mam BRC sequent 24) ale powiedzial ze rewelacji z tego i tak nie bedzie, i trzeba by staga 300 mu wrzucic i by latalo dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #6 Napisano 15 Kwietnia 2009 Podejrzewam że masz pomarańczowe wtryski i silnik z 1,4 lub 1,6.Pospolicie zalewa ci tak jak to bywa z tymi wtryskami(są zbyt wydajne do tego silnika).Napisz czy się mylę?NIe chodzi tu o to aby wymieniać tylko o to by chodziło.A gazownik poprostu zna się tylko na stag-u(aktualnie trwa promocja hehehe) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bronc Zgłoś #7 Napisano 16 Kwietnia 2009 Dokładnie pomarancz i 1.6. To co mam z tym zrobic zeby dzialalo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #8 Napisano 16 Kwietnia 2009 Zmień na niebieskie mniej wydajne a problem zniknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bronc Zgłoś #9 Napisano 16 Kwietnia 2009 Ale jakiej firmy, BRC czy jak? cos takiego http://www.allegro.pl/item594121291_listwa_wtryskiwaczy_rail_valtek_4_cylindry_slask.html ?? I bedzie to chodzilo tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #10 Napisano 16 Kwietnia 2009 Niebieskie BRC.A to są valdemary,czyli shit,zaślepki i inne takie określenia. http://www.allegro.pl/item608319492_wtryskiwacze_gazowe_brc.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bronc Zgłoś #11 Napisano 16 Kwietnia 2009 http://www.allegro.pl/item611932276_brc_injector_malopolska.html czyli cos takiego i niebieskie? No to troche kosztuja 200 zl sztuka no ale jak po tym ma smigac to czemu nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lestat Zgłoś #12 Napisano 20 Kwietnia 2009 Ale jakiej firmy, BRC czy jak? cos takiegohttp://www.allegro.pl/item594121291_listwa_wtryskiwaczy_rail_valtek_4_cylindry_slask.html ?? I bedzie to chodzilo tak? O Valtekach to zapomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach