PrZeMoL Zgłoś #21 Napisano 11 Kwietnia 2009 hm ale i tak pewnie bede tak jeżdził ... bo co niby tu innego zrobić ... sluchaj, sprawe mam do Ciebie. mam dwie gasnice ktore mi sie przeterminowaly i nie chce mi sie jechac ich legalizowac. pojade po nowa a te dwie sprzedam Ci za browara. co Ty na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #22 Napisano 11 Kwietnia 2009 ale się żart Ciebie trzyma nic nie bedzie ... posmierdza i tyle Na gaśnice mnie stać i mam w aucie dość sporą, wiec spoko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #23 Napisano 11 Kwietnia 2009 A pisałem 66 omów się mało grzeje i jest OK !!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #24 Napisano 11 Kwietnia 2009 no nie wiem czy 66 tak malo sie grzeje ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #25 Napisano 12 Kwietnia 2009 Ja mam takie zamontowane i nie mam problemu z zapachem . Są zamontowane przy lampach w koszulkach termokurczliwych wypełnione silikonem . Jest OK !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #26 Napisano 12 Kwietnia 2009 Hm no ja tez mam w koszulkach termokurczliwych i topia sie one - wydajac specyficzny zapach ... pozniej zapodam foto - bo glupio w swieta zaglada pod maske i pstrykac fotki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mpDante Zgłoś #27 Napisano 16 Kwietnia 2009 Mówisz, że wolisz jak śmierdzi niż założyć normalne pozycyjne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #28 Napisano 17 Kwietnia 2009 wczoraj wywalilem te postojowe i mam znowu normalne ze 3h przeciagalem kabelki (tunelami w lampie) od komory mijania do kompory swiatel postojowych... przegiecie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregory1202 Zgłoś #29 Napisano 28 Stycznia 2014 Post już stary.. ale... Mam Passata B6 2006 rok, 2.0 TDI, 140 KM, DSG. Przy spokojnej jeździe jest wszystko w porządku. Problem pojawia się przy agresywniejszej jeździe. Jak wciskam w podłogę gaz, wyprzedam, itp. Wtedy czuć w aucie dziwny zapach spalenizny, jakby coś przypalało się, przypalany metal. Ktoś m pomysł co to może być? Turbina? Sprzęgło? Problem z tym zapachem tylko przy szybkiej jeździe. DSG chodzi płynnie, olej niedawno wymieniany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #30 Napisano 1 Lipca 2015 Panowie mam podobny problem. Zaczęło się jakieś dwa dni temu po odpaleniu auta gdy silnik był nagrzany czuć było charakterystyczny zapach jakby paliła się płytka drukowana. Komu się kiedyś spaliło urządzenie elektryczne ten będzie wiedział o czym piszę. Natomiast dzisiaj ten zapach ewoluował i ewidentnie czuć smród spalonego topionego plastiku. Obwąchałem całą komorę silnika, gdzie mogłem to zajrzałem i za cholerę nie wiem gdzie konkretnie jest źródło tego zapachu, teoretycznie śmierdzi plastikiem w całej komorze silnika. Teoretycznie w aucie nic nie czuć ale poza nim wali spalonym plastikiem na jakieś 3 metry od auta. Początkowo podejrzewałem regulator napięcia ale po wytarganiu alternatora na wierzch niby nie czuć plastiku. Alternator podejrzewałem też z uwagi że ostatnio wywaliło mi błąd zbyt niskiego napięcia ładowania. Ale altek wydaje się ok, nie śmierdzi regulator też wydaje się ok no chyba że śmierdzi gdy pracuje. Jakieś sugestie? Póki co auto zostało uziemione bo boję się nim jeździć żeby się gdzieś cholera nie zapaliła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #31 Napisano 1 Lipca 2015 może nie kręci się jakiś napinacz lub coś i np. pasek wielorowkowy ślizga się ?? jeżeli śmierdzi spalenizną to otwórz maskę i czekaj. gdzieś musi pojawić się dym... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #32 Napisano 2 Lipca 2015 (edytowane) No właśnie dymu nie ma a smród jest, ogólnie auto chodzi cicho, równo i poza tym smrodem nic się złego nie dzieje. Wczoraj zostawiłem auto na jałowym i chodził tak sobie jakieś 1,5 godz i nic, dodatkowym problemem jest to że wraz z silnikiem pracuje wiskoza na chłodnicy i wiatrach wszystko rozwiewa. Tak mi się wydaje że gdyby to była któraś z rolek np by stawała to piszczał by pasek a tu cisza. No nic dzisiaj wymienię regulator ładowania i tak miałem się za niego zabierać, zmontuję wszystko i będę dalej szukał. Edytowane 2 Lipca 2015 przez wladek1181 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cygan3107 Zgłoś #33 Napisano 12 Lipca 2015 Witam, mam Passata B6 2,0TDI Common Rail 110KM Bluemotion. Wczoraj przyjechałem nim z Niemiec, przejechałem ponad 1000km. Stanąłem na jakieś pół godziny przerwy. Potem wsiadłem zapaliłem i przejechałem 500metrów i się zrobił korek taki 20 metrowy i te 20metrów jechałem 10 minut, i na końcówce nagle zaczęło strasznie śmierdzieć wewnątrz auta i jakoś zajechałem do domu. Dzisiaj też lekko było czuć to. Od razu mówię że 1000km z Niemiec, w ogóle nic takiego nie miało miejsce. I nie za bardzo wiem skąd ten smród spalonego czegoś. Proszę o pomoc, bo się martwię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #34 Napisano 12 Lipca 2015 Może dpf się ruszył. U mnie jak wypala, a stoję, lub bardzo wolno jadę, to wewnątrz auta czuć jakby spaliny z motocykla żużlowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach