damian665 Zgłoś #21 Napisano 10 Kwietnia 2011 dlatemu szukam troche taniej gdzie indziej a jeszcze spyta, a wymina tego to kłopotliwa? ile moze kosztowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #22 Napisano 10 Kwietnia 2011 dlatemu szukam troche taniej gdzie indzieja jeszcze spyta, a wymina tego to kłopotliwa? ile moze kosztowac? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50277&page=2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #23 Napisano 10 Kwietnia 2011 sory że tak truje, ale jeszcze mam pytanie czy ten napinacz mógł być przyczyną tego co opisuje a wiec" obroty spadły, zapalił sie cpu, nie cchiał wejśc na oborty, zgasiłem go, później nie chciałodpali a jak odpalił to nierówno chdził, cpu i nie wchodził na obroty, po kilkinastu minutach postoju zapalił nprmlanie jednak po chwili znów to samo, później nie chciał zapalić i już nie próbowałem. Czy ona inne gaje oznaki poprzez to chrobotania czy coś jeszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 10 Kwietnia 2011 sory że tak truje, ale jeszcze mam pytanieczy ten napinacz mógł być przyczyną tego co opisuje a wiec" obroty spadły, zapalił sie cpu, nie cchiał wejśc na oborty, zgasiłem go, później nie chciałodpali a jak odpalił to nierówno chdził, cpu i nie wchodził na obroty, po kilkinastu minutach postoju zapalił nprmlanie jednak po chwili znów to samo, później nie chciał zapalić i już nie próbowałem. Czy ona inne gaje oznaki poprzez to chrobotania czy coś jeszcze. tak może być przyczyną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #25 Napisano 10 Kwietnia 2011 a da się jednoznacznie stwierdzić czy to czujnik czy napinacz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #26 Napisano 11 Kwietnia 2011 witam Samochód wczoraj zostawiłem u mechanika, mechanik dzisiaj odpala a tu chodiz normlanie. Co to moze byc??? bardziej ten czujnik czy napinacz?? Mechanik jeszcze cos mówił ze jest jeszcze jakiś czujnik do wałków rozrządu czy jakoś tak, możliwe ze to to?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość łukasz 1234 Zgłoś #27 Napisano 27 Lutego 2013 chciałbym odświeżyć temat. A mianowicie mam ten sam błąd co kolega makeć mój błąd wygląda tak. RZĄD 1, PRZESTAWIENIE WAŁKA ROZRZĄDU W KIERUNKU WCZEŚNIEJ NIEOSIĄGNIĘTA WARTOŚĆ WYMAGANA SPORADYCZNE. samochód kupiłem z taką usterką poprzedni właściciel wymienił napinacz wałków plus łańcuch nie pomogło po 100km błąd wrócił i po kilku próbach naprawy zrezygnował i podobno jeździł z tym cztery lata napinacz został założony oryginał wraz z łańcuchem stary otrzymałem. ja mianowicie sprawdziłem rozrząd zgadza się na znaki, wałki rozebrałem sprawdziłem również są dobrze również zdemontowałem wałek ssący i sprawdziłem czy nie jest zapchane sitko pod napinaczem również ok, ciśnienie oleju 2bar na biegu jałowym a przy 2tyś obrotów 4bary czyli również uważam że dobrze. sprawdziłem również cewkę przy napinaczu i działa, również próbowałem przestawić wałek o jeden ząbek w lewo i prawo również nie pomogło wyskakiwał błąd położenia wałka skończyły mi się pomysły co mu może być jaki jeszcze pomysł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guciu69 Zgłoś #28 Napisano 13 Maja 2015 (edytowane) Witam, odkopię temat. Na Vag-u pokazuje mi błąd jak w temacie /16396 - nastawnik wałka rozrządu strona 1 - nieprawidłowa funkcja, brak osprzętu/nie związany ze sprzętem/. Auto sprawuje się dobrze nic nie słychać w silniku, przyśpieszenie i spalanie ma jak powinien. Co to może być? Od czego zacząć? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Edytowane 14 Maja 2015 przez guciu69 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #29 Napisano 21 Maja 2016 (edytowane) Panowie mam taki sam błąd odnośnie zastawnika rozrządu pomoże ktoś ? Panowie oto moje błędy: Zawór DV nowy Listwa Gazu wymieniona na nową, wyregulowana ( zaczeło się to wszystko po wymianie listwy ) Wężyki sprawdzone Świece nowe Cewki dobre są Cokolwiek zrobie to wyskakuje ciągle 2 i 4 cylinder i ten DV już nie mam pomysłów Błędy wyskoczyły ostatnio 5 maja i znowu 21 maja czyli po 16 dniach przejechałem 2000KM w tym czasie. Ręce już opadają ... Edytowane 22 Maja 2016 przez napster Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach