bula02 Zgłoś #1 Napisano 12 Marca 2009 Witam. Przeszukałem forum i nie mogę nic znaleźć na ten temat. Wiecie może czy to jest problem z jakąś elektroniką czy raczej z mechaniką ? Jaki mniej więcej może być koszt wyeliminowania przyczyny tego błędu ? B5(3BG) 1.8T 150KM (AWT) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #2 Napisano 14 Marca 2009 16396, P0012 - Rząd cylindrów 1, przestawienie przysp otwarcie zaworów, wartość nie osiągnięta. Pozdrawiam ps.był robiony rozrząd ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bula02 Zgłoś #3 Napisano 16 Marca 2009 tak rozrząd był robiony jakiś miesiąc temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #4 Napisano 10 Kwietnia 2011 witam chciałbym odgrzebac tetam, A minowicie jadac, jak samochód zszedł z obrtorów to juz nie chciał wejsc i szarpało, wyskoczył cpu. Po zgaszeniu nie chiał odpalic a jak odpalił to po chwili znów szarpał, cpu, i nie wchodził na obroty,. Po podpieciu do kompa wykaczyły błędy, wykasowałem i znów wyskoczył bład nastawnika wałka rozrzadu. były najpierw też błedy o cos regulacji obrotów i przepustnicy, ale po skasowaniu wyskakuje tylko ten z nastanikiem. Co to? ile kosztuje ? i ogólnie prosze o rade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 10 Kwietnia 2011 witamchciałbym odgrzebac tetam, A minowicie jadac, jak samochód zszedł z obrtorów to juz nie chciał wejsc i szarpało, wyskoczył cpu. Po zgaszeniu nie chiał odpalic a jak odpalił to po chwili znów szarpał, cpu, i nie wchodził na obroty,. Po podpieciu do kompa wykaczyły błędy, wykasowałem i znów wyskoczył bład nastawnika wałka rozrzadu. były najpierw też błedy o cos regulacji obrotów i przepustnicy, ale po skasowaniu wyskakuje tylko ten z nastanikiem. Co to? ile kosztuje ? i ogólnie prosze o rade. to jest dość droga sprawa koło 1000-1500zł za sam nastawnik a tu screen poglądowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #6 Napisano 10 Kwietnia 2011 o cholera, nie dobrze a ze tak spytam, jak mi taki błąd wyskaczył to napewno to jest do wymiany czy jakoś da sie to naprawić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 10 Kwietnia 2011 o cholera, nie dobrzea ze tak spytam, jak mi taki błąd wyskaczył to napewno to jest do wymiany czy jakoś da sie to naprawić?? a słychać z pod maski z tyłu silnika takie terkotanie lub klepania?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #8 Napisano 10 Kwietnia 2011 terkotanie było słychac jak już psiałem jak silnie rpzyspieszałem tak od ok 3tyś obr i tylko pod obciążeniem, bo na pistoju przy gazowaniu nie było słychac a teraz samochód nie chce odpalić, a jak odpali to chodzi nierówno i nie wkreca się wcale na obroty a czy jak on sie zespuł to cos mogło jeszcze raz z nim sie zepsuc?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #9 Napisano 10 Kwietnia 2011 terkotanie było słychac jak już psiałem jak silnie rpzyspieszałem tak od ok 3tyś obr i tylko pod obciążeniem, bo na pistoju przy gazowaniu nie było słychac a teraz samochód nie chce odpalić, a jak odpali to chodzi nierówno i nie wkreca się wcale na obroty a czy jak on sie zespuł to cos mogło jeszcze raz z nim sie zepsuc?? czujnika położenia wału korbowego chyb ci wariuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #10 Napisano 10 Kwietnia 2011 czyli ze raczej nie napinacz?? aha, ale błedu nie wywaliło mi z czunikiem żadnego a jesli by poszedł napinacz to raczej samochód juz nie odpala? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #11 Napisano 10 Kwietnia 2011 czyli ze raczej nie napinacz?? aha, ale błedu nie wywaliło mi z czunikiem żadnego a jesli by poszedł napinacz to raczej samochód juz nie odpala? napinacz i czujnik to mogą być dwie sprawy równocześnie wykryte czujnik podejrzewam bo nie chce odpalać i nie równo chodzi (tak piszesz) a napinacz to ci komp pokazał i piszesz ze terkotanie było słychac jak już psiałem jak silnie rpzyspieszałem tak od ok 3tyś obr i tylko pod obciążeniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #12 Napisano 10 Kwietnia 2011 aha, a czy jak sie ten napinacz uszkodzi to jeszcze cos sie psuje, czy poprostu trzeba wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #13 Napisano 10 Kwietnia 2011 aha, a czy jak sie ten napinacz uszkodzi to jeszcze cos sie psuje, czy poprostu trzeba wymienić wymienić i powinno być ok ale jakby miał podobne obiawy po wymianie to sprawdź ten czujnik przeczyść go Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #14 Napisano 10 Kwietnia 2011 samochód stoi u mechanika, jutro koło południa będe wiedział co on stwierdził teraz mam pytanie rozgladam sie na alelgro za tymi napinaczami choć mam nadzieje ze ta wymiana jeszcze sie odwlecze do lata i sa one w cenach od 300zł (febi) a oryginał już jest za niecale 600zł choc nei wiem czy będzie pasował do AWT ale do dopiero jutro zadzwonie jak cos to pchac sie w febi czy tylko oryginał?? aha, ten oryginał to razem z łańcuchem jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 10 Kwietnia 2011 samochód stoi u mechanika, jutro koło południa będe wiedział co on stwierdził teraz mam pytanie rozgladam sie na alelgro za tymi napinaczami choć mam nadzieje ze ta wymiana jeszcze sie odwlecze do lata i sa one w cenach od 300zł (febi) a oryginał już jest za niecale 600zł choc nei wiem czy będzie pasował do AWT ale do dopiero jutro zadzwonie jak cos to pchac sie w febi czy tylko oryginał?? aha, ten oryginał to razem z łańcuchem jest tylko i wyłącznie ori najlepiej z ASO bo pewny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #16 Napisano 10 Kwietnia 2011 aha, ale w aso to koło 1500zł trzeba dać a to mi sie usmiecha, a na alelgro znalazłem http://allegro.pl/show_item.php?item=1545405843 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #17 Napisano 10 Kwietnia 2011 aha, ale w aso to koło 1500zł trzeba dać a to mi sie usmiecha, a na alelgro znalazłem http://allegro.pl/show_item.php?item=1545405843 ok ale nr części nie podał a twierdzi ze ori to :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #18 Napisano 10 Kwietnia 2011 kupisz nie ori i bedziesz za pol roku rozbieral i wymienial znowu wiec czy warto oszczedzac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #19 Napisano 10 Kwietnia 2011 a zna ktoś moze kod tego napinacza do 1.8 t AWT?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #20 Napisano 10 Kwietnia 2011 a zna ktoś moze kod tego napinacza do 1.8 t AWT?? 058 109 088E u GAJOSA cena 1473.52 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach