Skocz do zawartości
muniekwawa

drazki wymienione dalej cos puka

Rekomendowane odpowiedzi

witam,mam paska 2002r,po podniesieniu auta na podnosniku i ruszajac przednim kolem lewo prawo czuc duze luzy,kiedy jedna osoba trzyma kierownice mocno a druga rusza kolem luzow prawie nie ma,nie wiem o co chodzi zupelnie,uzywalem szukajki i owszem jest tam temat luzu na maglownicy ale to nierozwiazuje mojego problemu,drazki i koncowki wymienione,jest to anglik takze sroba do regulacji jest po drugiej stronie i niestety nie ma do niej zadnego dostepu.Moze ktos sie spotkal z czyms takim.dziekuje i pozdrawiam.:(

Edytowane przez muniekwawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ruszajac przednim kolem lewo prawo czuc duze luzy,kiedy jedna osoba trzyma kierownice mocno a druga rusza kolem luzow prawie nie ma

 

zastanów się o co chodzi, bo opisałeś coś naturalnego... a i tytuł zmień jak najszybciej, zanim jakiś mod wykasuje Ci temat - jak chcesz znaleźć pomoc, to pomóż nam pomóc sobie i przeczytaj regulamin...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi o pukanie,kiedy auto jest na podnosniku szarpiac kolem czuje sie luzy ,luz czuc na drazku choc wszystkie byly wymienione,czy to mozliwe ze drazki sa walniete?jak jade po bruku wrazenie jest jakby ktos mlotkiem pukal w kolumne kierownicza......P.S pod jaki temat mam to podpiac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

miałem taki przypadek kiedyś w fordzie na listwie maglownicy z prawej strony (u ciebie z lewej) po zdjęciu osłony gumowej między obudową a listwą jest plastikowa tulejka i właśnie ona była wyrobiona co powodowało te stuki

podejrzewam że pasek ma podobną budowę maglownicy(na razie jeszcze nie rozbierałem)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko zastanawia mnie to dlaczego przy szarpaniu kolami slychac duze stuki z okolic drazkow<tam gdzie sa jablka>tak jakby drazki byly uszkodzone,nie wiem co robic czy wsadzac znow nowe drazki,moze ktos da znac czy zeby dostac sie do sroby reg.na maglu trzeba cos dodatkowo demontowac?czy ona jest u was na widoku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze jedno pytanko ,czy szarpiac kolem w linii poziomej<wykluczajac wade drazkow i koncowek>i slyszac te stuki dobiegajace gdzies z okolicy jablek mozna stwierdzic,ze to luz na maglownicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro wymieniłeś 2 drążki kierownicze oraz 2 końcówki drążków , to wygląda na to, że jest luz na maglownicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JurekW dzieki za szybka reakcje na moj post ,a czy da sie jakos sprawdzic czy drazki sa uszkodzone?moze jakas wada fabryczna?chdzi mi o to czy po zdemontowaniu drazkow wyczuje sie reka te luzy?u mnie jest ciezki dostep do sroby reg.maglownicy bo moj pasio to anglik.pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję sprawdzić w ten sposób: jedna osoba rusza kołem prawo-lewo na skręconych kołach, druga osoba w tym momencie trzyma ręką po kolei w okolicach końcówki, potem jedna ręka na przekładni a drugą trzymasz drążek jak najbliżej przekładni i starasz się "wyczuć" luz.Potem skręt kół w drugą stronę i to samo sprawdzanie. Dodatkowo należałoby skontrolować , czy nie ma luzu na krzyżaku, na wejściu kolumny do przekładni.Dużo dokładniej mógłbyś sprawdzić dopiero po odkręceniu opasek na osłonach gumowych drążka i wtedy jabłko drążka byłoby na 100 % do zdiagnozowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JurekW oki dzieki jutro to sprawdze i dam znac czy cos zdzialalem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JurekW plusika sle.sprawa po czesci rozwiazana,okazalo sie ze luz jest na krzyzaku ,na wejsciu kolumny do przekladni.Pytanie czy mozna kupic sam krzyzak?mieszkam w anglowni i tu to zaraz mi karza kupic cala kolumne kierownicza,ewentualnie moze ktos zna numer czesci<krzyzak> ? ten aluminiowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności