deejayslonio Zgłoś #1 Napisano 27 Lutego 2009 W moim passku miałem mały wyciek oleju... po umyciu nic się nie dzieje, nic nie cieknie ale tak na zapas chciałbym przygotować się na zakup tejże rury i na dodatkowy koszt. Czy ktoś wie ile kosztują te gumowe rury/łączniki? Czy miał ktoś podobny problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #2 Napisano 27 Lutego 2009 3B0145834P 71.94 PLN. 3B0145834AC 144.22 PLN. 8D0145840AB 232.34 PLN. 3B0145834N 170.14 PLN. Przybliżone ceny rur z turbiny do kolektora ssącego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deejayslonio Zgłoś #3 Napisano 27 Lutego 2009 rozumiem, że te rury tworzą całość? drogo całkiem.. Czy to, że przy małych prędkościach słychać turbinę głośniej, może być spowodowane np nieszczelnością w tej rurze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 27 Lutego 2009 Tak jest to całość, brak jeszcze jednej, ale nie mogę znaleźć ceny tej rury. Co do drugiego pytania, to nie wiem dokładnie czy słychać głośniej turbinę, ale na pewno głośniej pracuje silnik. Ciężko mi opisać ten odgłos bo słyszałem go już dość dawno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deejayslonio Zgłoś #5 Napisano 27 Lutego 2009 dziękuję za pomoc. Będę to bacznie obserwował (i słuchał). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #6 Napisano 27 Lutego 2009 Gdzie masz ten wyciek ? Jak na łączeniu to są odpowiednie o ringi do wymiany. Zamiast kupowac cały nowy dolot z aso ja zainwestował bym w FMIC + dolot z kwasówki i odpowiednie łączniki tak jak to jest zrobione w 1.8 Marecka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deejayslonio Zgłoś #7 Napisano 27 Lutego 2009 wyciek... silnik miałem w oleju delikatnie i wyglądało jakby z tej rury lub podgrzewacza oleju. Po umyciu i przejechaniu ponad 300km nic nie wyciekło więc muszę obserwować dalej... za to po przybyciu tych 300km usłyszałem dźwięk (chyba turbiny ale pewien nie jestem) jakby delikatnie przypominający syrenę(takie skojarzenie miałem) na 1 i 2ce przy dosyć niskich obrotach i prędkościach - szczególnie przy hamowaniu silnikiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #8 Napisano 27 Lutego 2009 (edytowane) 3B0 145 828 G 280zł 3B0 145 834 AC 145zł To ten 2 węży wymieniłem. Ten pierwszy to brakujący w spisie GURALa Akurat ten pierwszy był u mnie rozerwany od strony silnika, tak, że nie było to widoczne, dopiero po zdjęciu zobaczyłem spora dziurę (ceny ASO Palmowski Olsztyn) Objawem rozerwanego wężyka był spadek mocy, nadmierne kopcenie i świst przy wyższych obrotach Edytowane 27 Lutego 2009 przez lukisio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach