Adi7610 Zgłoś #21 Napisano 24 Stycznia 2010 oj widze koledzy ze mamy podobne problemy.. mam Passata z 98 r z silnikiem 1,9 AFN 110Km.. wczoraj jechalem do Krakowa z Wadowic przy wyprzedzaniu ok.3000 obrotów wlaczyl sie TRYB AWARYJNY. Chce naprawic ta usterke.wiem ze w moich okolicach jest duzo dobrych ludzi ktorzy moga pomoc. moglibyscie kogos od tych spraw polecic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz00754 Zgłoś #22 Napisano 24 Stycznia 2010 Mnie to zaczyna ostro wkurw..........ostatnio go przegoniłem trochę i jest spokój ale wiadomo że znowu się będzie powtarzać............... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smoq67 Zgłoś #23 Napisano 24 Stycznia 2010 Słuchajcie mam pytanie od jakiegoś czasu miałem problemy z turbiną, raz działała a raz nie. Disiaj w czasie jazdy zapaliła mi się ikonka z silnikiem iwyświetla się komunikat "ABGAS WERSTATT" - co jest grane:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qbass84 Zgłoś #24 Napisano 2 Marca 2010 Emisja spalin. Warsztat. - to co mowi Twoj komputer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość adas841984 Zgłoś #25 Napisano 15 Marca 2010 U mnie było to samo, mi mechanior najpierw doradził sprawdzenie tzw. czujnika sterującego ciśnieniem doładowania bo mógł dawać za duże ciśnienie i włączał se tryb awaryjny. Wymieniłem więc czujnik i jakby wszystko wróciło do normy, ale po upływie 2 tygodni znowu to samo, więc dałem turbo do regeneracji, powymieniałem wszystkie przewody przy turbie, filtry i jest jak dawniej, pełna moc:) Pozdrawiam wszystkich! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
depciak Zgłoś #26 Napisano 11 Maja 2010 (edytowane) Witam Probuje dowiedziec sie co gryzie mojego Passka a raczej jego turbo machine. Pierwsze problemy zaczely sie jakis rok temu poprptu turbo padlo, pokrecilem sie po kilku warsztatach(szkockich bo tu aktualnie przebywam) wiele opini i to kosztownych ale jedna najwazniejsza turbina dzial ale cos tam, moze cos tam. wkoncu trafilem do jednego bulgara i wyczarowal ze to przeplymomierz i strzal w 10 wymiana przeplymomierza( niestety na zamiennik) i smigal jak strzala, do pewnego kolejnego dnia bach i mullllllllll pierwsza diagnoza zamiennik skonczyl swoj zywot zamiana na inny (w ramach gwarancji) i to samo po pewnym czasie dorwalem innego passka i wymienilem na orginal i to samo. Jak juz sobie tak jezdzilem i pewien staruszek micra mnie wyprzedzal:/ a ja pedal w podlodze olsnienie strzal mocy na 2 sec kupa dymu i koniec, 1 sec przerwy i to samo na jakies 2-3 sec i nowu cisza przez nastepne moze 3 tygodnie i powtorka z rozrywki. Po kilku nietrafnych diagnozach dalem sobie spokoj i smigam zamulaczem .liczac ze pewnego dnia turbo zalaczy sie na zawsze. A wiec problem polega na tym ze moc zalacza sie co jakis czas na 2-3 sec, 1 sec przerwy i to samo za autem kupe dymu. Raczej nie wlacza sie tryb awaryjny bo to bez roznicy na pretkosc czy bieg(1,2,3,4). Zauwarzylem ze troche oleju jest na silniku( jeden szkocki znachor mi powiedzial ze tak ma byc bo to disel i turbo:/).Wydaje mi sie ze to jest jakis problem z cisnieniem ale jestem slabym ekspertem, wiec przy okazji poprosil bym o dosc doslowne stwierdzonka. no i dzieki za komentarze mam nadzieje ze juz niebawem zemszcze sie sasiadowi ze srebrnej micry 1.2:) a posiadam Passata 2001,1.9 TDI 130km( odczowalne moze 30km) Edytowane 11 Maja 2010 przez depciak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach