Gość FURI Zgłoś #1 Napisano 23 Lutego 2009 Witam Wszystkich Niedawno kupiłem Passata 2006 r. sprowadzonego z Francji ( auto zachodniej części,nigdy nie widziało śniegu ni soli, można uznać ze w stanie idealnym ) Koleś mówił ze to wersja 122 konna. Zignorowałem to, pomyślałem że się nie zna, ( tak samo jak mówił ze ma 6 poduszek a się okazało ze ma ich 8 ) Sprawdzałem i myślałem że Passaty B6 2.0 TDI mają tylko silniki: A. 103 kW / 140 KM B. 125 kW / 170 KM Dlatego informacje o 90 KW / 122 KM silniku potraktowałem jako nieznajomość sprzedającego. Lecz co się okazało na wlepce w bagażniku ( foto ) jak i w książce serwisowej widnieje napis 90 KW. Jak ja mam to rozumieć ? Ktoś z Was słyszał o jakiś wersjach 122 konnych ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmon24 Zgłoś #2 Napisano 23 Lutego 2009 gdzieś już czytałem coś podobnego na tym forum ktoś też kupił passka z Francij i też miał 122km. we Francij mają chyba ograniczoną moc do 122km ---------- Post added at 19:18 ---------- Previous post was at 19:18 ---------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jetta_GT Zgłoś #3 Napisano 23 Lutego 2009 Były takie 90 kW w dwóch wersjach BVE (twoja) bez DPF'a (na wklejce masz z resztą kod 0GG) i BVD z DPF'em, obie oferowane z ręczną i automatyczną skrzynia biegów. Są to jednostki dwulitrowe, ośmiozaworowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość FURI Zgłoś #4 Napisano 23 Lutego 2009 ok, dzięki, jeszcze nie słyszałem o takich wersjach, a w necie nic nie można znaleźć na ten temat. Wiesz coś może na temat tej wersji, różni się czymś od 140 KM, pod względem awaryjności itp ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jetta_GT Zgłoś #5 Napisano 23 Lutego 2009 To zależy jaką wersję 140 KM masz na myśli były 8V (z wałkami wyrównoważającymi i DPF'em) i 16V. Te drugie na początku nękały mikropęknięcia w płaszczu wodnym głowicy, jest o tym na forum. Jeśli cię interesuje twój silnik to szukaj informacji o motorku BMP (103 kW), tam zdarzają się różne historie z modułem wałków, tez było na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość FURI Zgłoś #6 Napisano 23 Lutego 2009 Ok, dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chorosie Zgłoś #7 Napisano 8 Marca 2009 witamw szystkich od niedawna również posiadam passata 2.0 tdi i tak jak FURI sprowadziłem go z Francji. U mnie na naklejce znajduje się kod silnika BWV i 88kw? Czy ktoś wie czy ten silnik czymś się rózni czy tylko oprogramowaniem i dlaczego 88kw? FURI jak masz coś na temat passatów z Francji i tychsilników będę wdzięczny bo nigdzie na tentemat nie moge znaleźdź pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #8 Napisano 8 Marca 2009 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=24750 Od 2. strony posty @Leśny Władek i odpowiedź na 3. stronie @Rogalotti. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość FURI Zgłoś #9 Napisano 8 Marca 2009 Z tego co udało mi się znaleźć to wersje na Francję mają mniejszą moc, ale łatwo ją podnieść do 140 i więcej w zależności czy masz DPF ( filtr cząsteczek stałych ) czy nie, ja mam wersje bez DPF-a. Sprawdza to się w kodzie silnika 7GG z DPF a 0GG bez DPF-a więcej info znajdziesz tutaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=44063&highlight=DPF To chyba jedyna różnica jaką udało mi się znaleźć, jak ktoś ma więcej info to niech pisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #10 Napisano 8 Marca 2009 Nie wszystkie maja mniejsza moc, po prostu byly dostepne rowniez z tymi silnikami. Ja mam tez z francji mam normalnie BKP 103 kw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregg Zgłoś #11 Napisano 8 Marca 2009 (edytowane) Sprawdzałem i myślałem że Passaty B6 2.0 TDI mają tylko silniki: A. 103 kW / 140 KM B. 125 kW / 170 KM Passaty mają też silniki 2.0tdi 81kW/110KM Edytowane 8 Marca 2009 przez gregg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chorosie Zgłoś #12 Napisano 8 Marca 2009 witam. jeszcze jedno podpinałem wczoraj auto pod vaga i mechanik nie posiadał w systemie takiego silnika o takim oznaczeniu chcę wymienic teraz rozrząd ale jaki tu pasuje? silniki te sa 8 czy 16v jesli ma te 120 KM to ile ma Nm? Furi podwyższałeś u siebie moc? mam oznaczenie OGG WIĘC bez PDF ma może ktoś instrukcję do b6 w języku polskim w wersji elektronicznej? jestem przerażony bo myslałem że są tylko silniki 2.0. 140 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gronek111 Zgłoś #13 Napisano 8 Marca 2009 Witam. Mam pytanko. Czy spalanie w Passacie B6 2.0tdi 140KM na poziomie 10,5l w mieście mieści się w normie? Sprawdzałem w necie i najwyższe odnotowane spalanie to 8,8l. Co może być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #14 Napisano 8 Marca 2009 po pierwsze gronek zmieniń sobie silnik w opisie bo CR jest dopiero od 2008 roku.a co do spalania to u mnie 4MOTION w mieście dochodzi do max 10 litrów.może masz za ciężką noge i ciśniesz go do wysokich obrotów ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gronek111 Zgłoś #15 Napisano 8 Marca 2009 (edytowane) dzięki za radę. Nie wiem jakim cudem sie to CR tam znalazło. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia co to jest. Co do spalania,to sprawdzałem go na różne sposoby,zarówno przy ostrej jeździe jak i przy delikatnej wynik jest ciągle ten sam. 10.5l Już poprawiłem to CR Teraz jest lepiej?? Edytowane 8 Marca 2009 przez gronek111 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #16 Napisano 8 Marca 2009 Jak jezdzisz na krotkich dystansach to moze byc takie spalanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gronek111 Zgłoś #17 Napisano 8 Marca 2009 dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość FURI Zgłoś #18 Napisano 8 Marca 2009 (edytowane) Ja nie podwyższałem mocy puki co, 122 kucy mi narazie starczy, jestem zadowolony, poprzednio miałem B5 FL 1.9 TDI 133 konie w kombi, no i teraz B6 w sedanie 122 koni lepiej się zbiera. A na drogach expresowych i na autostradach jeszcze nie miałem okazji go wypróbować, myślę że w takich sytuacjach najbardziej może mi brakować mocy, bo na miasto i krótkie trasy te 122 mi odpowiada, ponadto potrafię tym 2.0 wykręcić mniejsze splanie od 1.9 B5 FL. A co do rozrządu, ja zaraz po kupnie wszysto wymieniłem razem z olejem bo juz był czas. Rozrząd mam zapewne dla wersji 140 konnej, bo w pierwszych tygodniach byłem przekonany że taka wersje posiadam i tak w warsztacie mówiłem No i wątpię że to jest jakaś różnica, silnik jest ten sam,tylko moc inna. Edytowane 8 Marca 2009 przez FURI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach