Skocz do zawartości
PrZeMoL

"zle cisnienie doladowania" to slowa mechanika - nie moze tego sprecyzowac?

Rekomendowane odpowiedzi

a wiec bylem na vagu bo mieli mi ustawicz kluczyk ktorego nie dali rady i sprawdzic m.in. bledy jakie sie zapisaly po zalaczeniu trybu awaryjnego

 

odpowiedz mechanika na zadane przezemnie pytanie co do tego bledu to: "zle cisnienie doladowania" a wiec pytam sie - czyli za male czy za duze? a mechanik na to "nie sprecyzowano" czy cos... ze pisze tylko blad i tyle. aha dodal jeszcze ze "tak czy tak trzeba bedzie wyciagnac turbine" - niezly jest !!

 

 

powiedzcie mi szanowni koledzy co widzicie na tym vagu gdy pojawia sie ten blad o cisnieniu doladowania.... bo z tego co sie orientuje to troche madrzejesze sa te komputery :)

 

wogole na poczatku naszej wizyty to powiedzialem co mnie interesuje, posprawdzal tam byle pierdoly popatrzelismy i ok, teraz kluczyk - troche zabawy mial, nie dal rady i koniec sprawdzania kompem, kabel odpiety. mowie trudno i ... przypomina mi sie ze najwazniejsze to ten blad o ktorym nic nie powiedzial no to przypominam mu a on na to "juz to sprawdzilem" i oczywiscie musialem zadac pytanie "I CO" :P a on o tym cisnieniu ........ cos mi sie wydaje ze koles zapomnial sprawdzic tego bledu i nie chcialo mu sie podpinac kabla i pierdzielnal byle glupote bo widzial ze nie znam sie na vagu. ale to tylko moje przypuszczenia.

 

zaplacilem za te wizyte i chcialbym zebyscie mnie poinformowali czy facet dobrze mowil :) dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trzeba bylo podpatrzyc kod bledu.

 

np.

1. P1557 17965

(Silnik/Kody błędów)

Regulacja ciśnienia doładowania. Różnica w regulacji przekroczona w górę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopadło Cię po prostu to, co dopadnie prędzej czy później każdego posiadacza AFN'a.

Standardowa procedura, zrobić logi dynamiczne żeby zobaczyć czy faktycznie coś jest na rzeczy. Później kolejno zobaczyć jak pracuje sztanga ustawiająca żaluzje w turbinie (zmienna geometria), czy przypadkiem nie jest uszkodzona gruszka, stan przewodów podciśnieniowych, sprawdzić poprawność działania zaworu N75, poszukać nieszczelności w dolocie, wykluczyć awarię MAP sensora. Dopiero na końcu demontować turbinę celem usunięcia nagaru, lub wymiany jeżeli przy okazji wyjdzie że turbina kończy już żywot - żadne nasłuchiwanie itd, wyjąć i oglądnąć fachowym okiem - podobnie jak bieżnik na oponie którego nie sprawdza się na słuch czy odczucia z kabiny ...

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobra panowie czyli koles mogl powiedziec mi ze to blad nr xxxxxxx to bym sobie sprawdzil, czyli polecial w kulki ze tak powiem

 

dzis przegonilem go troche i nic sie nie dzialo, spokojnie na 3 biegu dociagnal do 120km/h nawet .... po drodze podczas przyspieszania (jadac na 4 biegu ok 140kmh) odczulem chwilowy spadek mocy, dzis bede szukal na forum co to dokladnie moze byc. zeby kierownice byly zapieczone to szczerze troche watpie bo nigdy nic sie nie dzialo a czesto go przeganiam. dziwna sprawa zeby nagle po 15tys bez PSJ wyskoczylo kilka takich sytuacji na raz

 

a logi dynamiczne mialem robic juz wczesniej dla swietego spokoju, teraz to juz przymus :) bedzie czas to sie wszystko posprawdza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności