zlolechu Zgłoś #21 Napisano 30 Sierpnia 2010 kostka albo kabel przy rozruszniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas2087 Zgłoś #22 Napisano 30 Sierpnia 2010 a gdzie w 110km znajduje sie rozrusznik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #23 Napisano 30 Sierpnia 2010 Wyciągniesz go tylko od dołu a znajduje się po prawej stronie silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas2087 Zgłoś #24 Napisano 30 Sierpnia 2010 chyba juz znalazlem przyczyne mialem pekniety głowny kabel od + z aku i druty mialem na wierzchu i zdaje mi sie ze od tego robilo sie tak. teraz musze czekac na deszcz i sprawdzic czy to byla ta przyczyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #25 Napisano 30 Sierpnia 2010 chyba juz znalazlem przyczyne mialem pekniety głowny kabel od + z aku i druty mialem na wierzchu i zdaje mi sie ze od tego robilo sie tak. teraz musze czekac na deszcz i sprawdzic czy to byla ta przyczyna masę dobrze sprawdź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas2087 Zgłoś #26 Napisano 30 Sierpnia 2010 masa jest dobra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alekssandier Zgłoś #27 Napisano 9 Listopada 2016 Witam, podepnę się pod temat. Dzisiaj rano jadąc na uczelnie otworzyłem w aucie okno kierowcy, niestety coś się stało, że nie chciało się ono domknąć, po powrocie do domu rozebrałem boczek drzwi łącznie ze srebrną blachą (nie ściągałem całkowicie tylko delikatnie odgiąłem). Przeczyściłem i rozruszałem układ, całość poskładałem do kupy. Jedyne co zauważyłem, że przez chwilę pilot nie chciał mi zamknąć drzwi, poszedłem po drugi pilot ten już sobie poradził, ale przy próbie odpalenia silnika, czary. do zapłonu kontrolki się normalnie świecą, climatronic działa ale nie pokazuje nic na wyświetlaczu, po przejściu na rozruch wszystko w aucie gaśnie, zero reakcji, rozrusznik cicho. Raz słyszałem takie delikatnie jak by obracanie ale to nie była dynamika rozrusznika. Gdy na zapłonie włączę światła mijania to poziom jasności kontrolek maleje. Jak włączę kierunek to wariuje coś z nawiewem, ponadto jak na raz zamykam/otwieram tylne szyby od kierowcy to wyłącza mi radio i climatronica. Takie czary to pewnie jakieś zwarcie, jednak co mogło ulec uszkodzeniu, gdzie wszystkie kable podłączone prawidłowo a operację tą robiłem już wielokrotnie bez takich anomali. W sumie to na kablu idącym do przełącznika (szyby i zamykanie drzwie) był ubytek izolacji który zaizolowałem, czy możliwe, że przez ten przewód doszło do zwarcia i czy po zaizolowaniu go nie powinno ono ustąpić, proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serwomechanizm Zgłoś #28 Napisano 9 Listopada 2016 Witam, podepnę się pod temat.Dzisiaj rano jadąc na uczelnie otworzyłem w aucie okno kierowcy, niestety coś się stało, że nie chciało się ono domknąć, po powrocie do domu rozebrałem boczek drzwi łącznie ze srebrną blachą (nie ściągałem całkowicie tylko delikatnie odgiąłem). Przeczyściłem i rozruszałem układ, całość poskładałem do kupy. Jedyne co zauważyłem, że przez chwilę pilot nie chciał mi zamknąć drzwi, poszedłem po drugi pilot ten już sobie poradził, ale przy próbie odpalenia silnika, czary. do zapłonu kontrolki się normalnie świecą, climatronic działa ale nie pokazuje nic na wyświetlaczu, po przejściu na rozruch wszystko w aucie gaśnie, zero reakcji, rozrusznik cicho. Raz słyszałem takie delikatnie jak by obracanie ale to nie była dynamika rozrusznika. Gdy na zapłonie włączę światła mijania to poziom jasności kontrolek maleje. Jak włączę kierunek to wariuje coś z nawiewem, ponadto jak na raz zamykam/otwieram tylne szyby od kierowcy to wyłącza mi radio i climatronica. Takie czary to pewnie jakieś zwarcie, jednak co mogło ulec uszkodzeniu, gdzie wszystkie kable podłączone prawidłowo a operację tą robiłem już wielokrotnie bez takich anomali. W sumie to na kablu idącym do przełącznika (szyby i zamykanie drzwie) był ubytek izolacji który zaizolowałem, czy możliwe, że przez ten przewód doszło do zwarcia i czy po zaizolowaniu go nie powinno ono ustąpić, proszę o pomoc. 1 Zasada-Grzebiesz przy kablach,odpinaj aku. Sprawdź napięcie akumulatora,to tak na początek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #29 Napisano 9 Listopada 2016 Druga zasada jest to dział b3/b4 a nie b5.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach